- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
k dokonalosti chybí jen běžec s červenou vlajkou před autem ......miluji takovéto krásné zbytečnosti
No hlavne, ze je na obrazku i prirucka od firmy Stanley. Kdyby se autor alespon trochu inspiroval z vyrobku firmy Stanley, tak to nemuselo mit 6 kol a dojelo by to mnohem dale a rychleji a mohlo to mit nizsi spotrebu vody.
Nejrychlejsi parni auto Stanley dosahlo rychlosti 204 km/h v roce 1906.
Ale houby steampunk, to by si autor musel dát práci i s dobovými ventily a kohouty....:-P
Kdyz uz z 'verneovky", tak co treba Robur dobyvatel? Ma nekdo dalsi napad?
A u nás vadí když si jeden vyjede na dalnici ve formuli :-D
Plnou parou vzad
V minulosti byly zkonztruovány parní stroje které ujely na jedno zatopení mnohem dál
car on steam
Asi v 1998 byla v televizi reportáž o vymazleném parním motoru na plyn zabudovaným v normálním autu. Byla to nějaká amerika jak jak kráva, ale alespoň to vypadalo jako auto. A firma přiznala, že je to blbost, když ropa stojí 15$ za barel. Parametry si už nepamatuju, ale psali, že spotřeba plynu byla trojnásobná, než kdyby ho hnali přes klasický motor.
Začnu přemýšlet o ještě více nepraktické blbosti.
Dvojtaktní parní motor je nesmysl, nic takového není. Parní stroje (motory) mohou být třeba dvouválcové, nebo taky dvojčinné, ale ne dvojtaktní.
ja ten clanek nekde cetl pred cca 14 dny a tech nesmyslu v terminologii tam tehdy bylo mnohem vic
Tohle alespoň nejezdí na uhlí. Na rozdíl od tý elektrodebility.