Diskuze
„Pan Microsoft“ Bill Gates investuje do vývoje revolučního dvoutaktu
Děkujeme za pochopení.
FiS95
O emise s nestarejte. Není důvod.
Pusťte si jeden z těchto filmů. Velice hezky jsou v nich zpracovány důkazy proti globálnímu oteplení. Pokud věříte na GOa považujete je za propagandu co nemá smyls pouštět, tak se zamyslete. Je správné udělat si názor a rozšiřovat jej mezi ostatní, když jste nyvslechli a nezvážili argumenty proti němu? Není lepší seznámit se s argumenty obou stran a pak je posoudit?
Zapata
Re: O emise s nestarejte. Není důvod.
Akorát že emise nejsou jenom CO2, ale taky spousta jiných látek, přímo zdraví škodlivých.
u.boat
Bude to také potřebovat
3x denně restart a jednou do roka demontovat a o5 namontovat do auta?
oracle29
To už snad radši turbíny
Vyrábějí se i poměrně malé dokonce modelářské. To by bylo už technologicky někde jinde.
Deleter
Re: To už snad radši turbíny
Jo? A jako kde? Ložiska, kravál, nicmoc účinnost?
Oerteplur
2 takt měl vždy vůči obsahu větší výkon než 4 takt
akorát s těmi emisemi bych byl možná trošku opatrnější
Zapata
Re: 2 takt měl vždy vůči obsahu větší výkon než 4 takt
Ale neměl větší účinnost.
RAT
1."jenže v jednom válci se namísto jednoho proti sobě .
... pohybují vlastně dva písty" - Proti komu se tedy pohybuje ten jeden pist, nebo ty dva jsou vedle sebe?
2. "vysokého litrového výkonu" - To jako vykon se udava v litrech?
3. "ideálním spalovacím prostorem je prostor kulový a tomuto tvaru se může daná konstrukce v prvních fázích spalovacího procesu velmi přiblížit." -To jako valec uz neni valec ale koule? Nebo jsou vyfrezovane jamky a u klasickych pistu ta moznost neni?
To je zase snuška logickych a gramatickych nesmyslu a blabolu.
PS: Podle obrazku nevypada, ze by se krajni "pisty" mohli pohybovat a jestli, tak minimalne. Tik by se ani rychlost vzniku "potrebného" tlaku nezvysila. Ale to by stejne melo jen vyhodu vysokootackoveho motoru a pro vyssí zivotnost je lepsi nizkootackovy motor.
radik
Re: 1."jenže v jednom válci se namísto jednoho proti sobě .
1) pohybuje se pist proti pistu (pisty se pohybuji proti sobe)
2) litrovy vykon je vykon na litr
3) pokud se pohybuji pisty proti sobe, tak tvar spalovaciho prostoru se muze snadno priblizit kouli
Clancy Wiggum
Protiběžné písty
Chápu správně, že největší inovace spočívá, u protiběžných pístů, v použití pouze jednoho klikového hřídele?
radik
Re: Protiběžné písty
Jednoho klikoveho hridele? Klikovka je vzdy jedna na jeden motor
21TrAC
Ad Sergej
Co se týče tady zmiňovaných Sergejů. Kolujou historky u ajzboňáků - pamětníků, že když Sergej startoval, v nádržích se dal pozorovat vír...
Astaroth
Re: Ad Sergej
Vzhledem k umisteni nadrzi mezi podvozky, odkud se cerpala nafta vzhuru bych to s klidem zaradil do kategorie mytu.
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Seat jede dál, přijdou facelifty a větší odlišení od značky Cupra
Evropské automobilky se možná až příliš shlédly ve velkých vozech, na kterých je větší marže, a...
Sdílení aut není jen doménou mladých. Zájem mají i padesátníci
Carsharing je alternativou ke klasickému vlastnictví automobilu, na kterou sází města i...
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...