Diskuze

Tatra jede, dokud má kola, vzpomíná frajer, co dojel Dakar se zmuchlanou 815

Nákladní automobily Tatra se s nástrahami pouštních závodů potýkají už od roku 1986, tedy 38 let. Na začátku se kolem závodního týmu pohyboval Ota Měřínský, rychlý závodník s polepeným kádrovým profilem se na Dakar poprvé vypravil v roce 1987. Pro iDNES.cz poskytl dlouhý vzpomínkový rozhovor.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RC

R79e93n21é 23C72v66r57k89a70l

30. 1. 2024 17:27

Nádherný rozhovor s jednou z legend Dakaru. Díky a panu Měřínskému jen to nejlepší

0 0
možnosti
JK

J56a23n 67K75r76o34u28p60a

18. 1. 2024 16:52

Zhltnul jsem to na jeden nádech. Tolik vzpomínek a energie, co z toho článku přímo sálá. Díky za skvělou reklamu Tatře.

3 0
možnosti
Foto

J55i12ř11í 38V53í39t85e19k

18. 1. 2024 14:22

Super rozhovor,díky

2 0
možnosti
MZ

Konstrukce podvozku s výkyvnými polonápravami je dokonalá. Taky vzduchem chlazený motor nepotřebující zejména v pouštním provedení vodu do chladiče je "geniální".

Akorát že nejen "bolševik", ale ani současný vládní establishment nedokáže těchto kvalit využít - tragické je, že i armáda / MO placená z peněz daňových poplatníků dává přednost zahraniční nabídce ...k

1 0
možnosti
Foto

Jenže on je problém, že ten super vzduchem chlazený motor se tak trošku nechytá v dnešní době a za jinými motory dost zaostává (výkonem, spotřebou i spolehlivostí)

1 0
možnosti
IP

Ďakujem za zaújimavý rozhovor.

18 0
možnosti