Diskuze
Osobní auta mýto platit nebudou, ministr uvažuje jen o dodávkách
Děkujeme za pochopení.
M11i29r26o83s88l45a68v 67Z57a44p55l61e56t62a12l
No raděj si doma prohlédněte techničáky, protože nákladní auta jsou tak polovina osobních vozů v podnikání, hlavně z doby kdy montáží mříže šlo z auta odečíst DPH. A přijde mi dost praštěné, že stát chce po totožných vozech - služebních a osobních různě vysoké poplatky. Auta v podnikání už teď platí každoročně silniční daň, teď ještě mýtné, dobrá zlodějina... Podle mého je to jen kličkovaná, jen se zatím bojí reakce lidí, tak to hrajou na podnikatele, těm se závidí, to projde...
P52e94t66r 61H10l17o94u54š61e65k
no, to je tedy zase pěkně tvárný ministr, stačí písknout a už otáčí, to budou mít lobbysti žně. Už jsem začal věřit že se té dikriminační známky zbavíme
J18a32n 59D84l13o90u15h95ý
"Osobní auta mýto platit nebudou" - pan ministr otáčí jak větrník
P32e42t51r 70N84e90s78v40a89d15b74a
Mýto buď pro všechny nebo pro nikoho. Pro OA třeba 0,20,- za km, pro lehká nákladní vozidla do 3,5t 0,30,- km, a pro autobusy 0,50,- a pro kamiony 1,50,-. Chtít aby kamiony platili nesmysly na mýtnem je tak trochu kontraproduktivní jelikož se to promítne do cen zboží. Jiná věc by byla vyšší mýto pro tranzit který jen projíždí, ale rozlišovat to je velmi těžko proveditelné a hlavně asi diskriminující... Pak je taky důležité aby se vybrané peníze vracely zpět do výstavby a údržby silnic - dálnic. Ne to hodit do jednoho pytle a vyplácet z toho třeba sociální dávky.
M64a28r46t19i87n 43R13a12y48m67a31n
Ale OA platej dalnicni znamky. A zavadet myto pro auta bude kontraproduktivni. Bezny obcan se presune na okresku, protoze myto nebude za 0,2 kc/km ale 1,2 kc/km. Pri cene 0,2 kc/km by se nezaplatil ani system vybirani.
M76a33r95t21i58n 38R49a31y91m62a55n
Ja jim neverim. Myto bude, ale je otazkou casu kdy.
P68a29v92e37l 63Š69e50d37l62b44a79u12e89r
No výborně. Dodávku od firmy, u které jsem zaměstnán, používám i jako rodinné auto, přepnu namontované GPS, které je "on line,"na soukromou jízdu a platím si to. Jiné auto nemáme, není třeba, jsme tři a velký "kufr" nám vyhovuje, když někdy vezeme třeba kola, nebo kovové ohniště a dřevo, nebo sekačku. Člověk s osobákem si vezme buď nosič na střechu, nebo vozík. V čem se použitím dodávky k soukromému výletu, což dělám běžně, liším od toho, kdo pojede na výlet soukromě služebním osobákem? Oba soukromé použití aut platíme firmám i státu daněmi. Dodávka je i dražší, než třeba služební Fábie, takže daní platím ještě více. Lišíme se od sebe ještě něčím jiným, než tvarem karoserie? Opotřebovávám s dodávkou, naloženou mojí rodinou a taškou, nebo batohy, dálnici více, než velký osobák, nebo "teréňák?" Asi ne, je to kategorie do 3,5 t... Takže mám platit ještě navíc dálnici jen proto, že jedu na výlet autem ve tvaru bedny a ne třeba autem ve tvaru osobního kombíku? Nechápu....
T64o70m22á70š 51G98r87o66s37s10m65a28n73n
ve statech to funguje tak ze pokud vim ze mohu prejizdet i jen jednou pres placeny usek tak bud hodim do turniketu ctvrtaky a nebo si poridim cipovy snimac a ten pri kazdem pouziti dalnice ci useku kde se plati mi uctuje ruzne poplatky za pouziti a pak koncem mesice prijde faktura a tu majitel vozu zaplati na prislusny ucet a da si to jako domacnost do odpoctu z dani.
T73o42m50á89š 68K22o21t19í58k
Titulek je opět špatně. Chybí tam slovo zatím.
J26a26n 60D78l43o61u20h15ý
No jestli to nebylo myšleno tak, že auta platit nebudou, ale řidiči ano.
F86r95a30n16t55i86š26e78k 78H91a73d87r41a29b37a
Zůstaňme v klidu. Příští volby vyhraje strana, která zruší dálniční známky. A že se to podaří nás přesvědčili socani se zdravotními poplatky!!! Vzhůru do kampaně na další volby!!
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Specialista na controlling - HO, dovolená navíc #x4FEf
INDEX NOSLUŠ s.r.o.
Plzeňský kraj
nabízený plat:
40 000 - 50 000 Kč