Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Opel a jeho pátá krize. Zrovna teď by ho byla škoda

Co bude s Opelem dál, není jasné. Ani německá značka už není schopna fungovat dál bez pomoci. Berlínská vláda ji zatím odmítá, předložené plány na záchranu se jí nelíbí. Východisko z páté krize Opelu zatím není na dohled. Vše naznačuje, že nejúčinnějším lékem by mohlo být opuštění koncernu GM.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hans z Grand kanyon

12. 3. 2009 12:36
a možná

taky poslední..;-D;-D holt můžou vyrábět elektromotory, motorová kola a jehly k šicím strojům.. jo poslední modely vypadají pěkně, ale politika GM v minulosti opelu moc nepřispěla, no když půjdou do kopru,tak půjdou,stejně je výrobců aut jak much v Súdánu,škoda to nebude, je to jako v džungli, přežije ten silnější.. plakat nad oplem ani žádnou jinou automobilkou co zkrachuje nebudu,nebude to ostatně poprvé,ani naposledy,co zmizí z trhu nějaký výrobce aut.. :-P

0 0
možnosti
;

;-)

18. 3. 2009 10:33
Re: a možná

Krach nemusí přece znamenat konec oplu. Naopak ozdravení. Největší problém jsou ty zastavené patenty. Jestli něco přivodí zánik Oplu, tak to nebude ani krize, ani německá vláda, ale GM.

0 0
možnosti

Hans

12. 3. 2009 9:07
Jaká značka je OK?

Po přečtení diskuze níže by mě zajímalo, jakou značku preferuje třeba diskutující No Fear.:-P Trabant? ;-D

0 0
možnosti

Vašek/Brno

12. 3. 2009 11:46
Re: Jaká značka je OK?

no přece firemní;-D;-D;-D

0 0
možnosti
MK

Tom Hagen

11. 3. 2009 15:23
Opel

Kdyby mi všechna auta sloužila tak, jako můj současný Opel, byl bych spokojený človíček - Astra G Caravan 1.6 16v  :-)R^R^

0 0
možnosti
JS

to se povedlo

11. 3. 2009 15:34
Re: Opel

ok . ale nepřišel jste ještě i s ostatníma na to, že se tu jedná o zcela jném problému?

0 0
možnosti

Michal Vašíček

11. 3. 2009 15:22
Vauxhall

Zase taková škoda toho Vauxhallu by nebyla, dokážu si představit, že by byl zcela nahrazen jiným evropským výrobcem aut. K čemu zbytečně udržovat něco, co má dlouhodobé problémy. Pryč s tím.EU

0 0
možnosti

anouš

11. 3. 2009 15:53
Re: Vauxhall

asi bych souhlasil, ale byla by škoda zrušit výrobu, kvůli jejech vývoji, bylo by dobré kdyby je nějaká jiná automobilka kloupila

0 0
možnosti

Jeff

11. 3. 2009 15:08
Absurdni situace

Cela tahle situace je naprosto absurdni. Problemove materske firmy sebe zachranujii a zdrave dcery obetuji. Nakonec z celeho toho kolotoce krize automobiloveho prumyslu a nerovnomerne pomoci vyjdou nejlepe ty firmy, ktere sice vyrabeji spatna auta (spotreba, bezpecnost, kvalita... proste nejakym zpusobem spatna), ale dobre zebrajici o statni pomoc.Rv

0 0
možnosti
JS

to se povedlo

11. 3. 2009 15:32
Re: Absurdni situace

...tak to může tvrdit jenom profík Jeff v česku.....může te to podložit jediným faktem s odkazem na zdroj informací a linkem na web?.....nebo jste na to přišel privátně včera podvečer po tučné večeři? ;-D

0 0
možnosti

zdenda

11. 3. 2009 14:48
tigra

manželka má tigru r.v.1997 dovezenou před 6 lety z itálie. po dovozu byl vyměněn rozvodový řemen a kromě tankování benzínu, dolevání směsi do ostřikovačů a výměny oleje jezdí bezchybně. jo zapomněl jsem - loni se měnila baterka.

0 0
možnosti
H

hugo.tom

11. 3. 2009 14:58
Re: tigra

a kolik na něm manželka najezdila?

0 0
možnosti

Dennys

11. 3. 2009 14:41
Uvidime

Pokud se nezbavi GM tak asi padnou. Ja jezdim zde poplivanou Vectrou B r.v.2001, mam ji od r.2004 a jsem spokojen. Menil jsem sice vejfuk (to kamos na Oktavce r.v.2000 taky) a stabilizatory zadni napravy po 120.000km (sef je menil na BMW uz po 90.000km, tak nevim). Jinak absolutne bez zavad. Jeste si meho hatchbacka tak rok uziju, tak do 160.000 km a pak ho prodam Turkum. Ale nerad.:-) 

0 0
možnosti
D

Dennys

11. 3. 2009 14:50
skleroza

Jeste jsem menil ozubeny remen, ale ten se u Vectry B meni kazdych 60.000km.:-)

0 0
možnosti

jojo

11. 3. 2009 14:29
Vlastni zkusenost

Mam pul roku Opel Zafira. Auto celkem pekne ale neskutecne poruchove. Je to muj prvni a s jistotou posledni Opel co jsem kdy mel. Ovladani steracu, blinkru, radia snad ani horsi byt nemuze. Po pul roce musim premyslet jak zapnout to ci ono. Pri konstrukci asi meli za ukol vymyslet jak co nejvice zneprijemnit ridici rizeni vozidla. Hruza je slaby slovo.

0 0
možnosti

ja

11. 3. 2009 14:46
Re: Vlastni zkusenost

Takze pul roku je vam malo, aby jste se naucil ovladat par funkci v aute. No pekne. A jake poruchy napriklad? Nechci to auto hajit, Zafiru nemam

0 0
možnosti
JS

maminka a tatínek

11. 3. 2009 14:24
Tati, neměl by být někdo zavřen, co to tu sesmolil..?

Matko, buď shovívavá.......Třeba má jeho táta v garáži Kadeta....No, votče, spíš asi neumí německy...Asi jo máti, třeba nesledoval naposledy včera večer u Maischberger na ARD až po půlnoci diskusi......A dnes to právě na N24 furt  diskutují též...Opel...15 mrtvejch v amoku...Opel...15 mrtvejch v amoku....Opel...15 mrtvejch v amoku.....No budíž mu odpuštěno, sentimentalita v redakci AUTO a mladá krev svedou svý......A místo faktů a průseru s licencí Opla, ktreý dal GM US vládě do zálohy jako finanční záruku ani slova....Anebo, že se Merkel štve, že Opel přines jen na křídovým papíře prospekty místo konkrétních návrhů na sanaci....Jo jo, ale chtěj, nějakých 3 miliardy....A žádnej z vedení OPLA neví, jak dostat licence vod US a matky GM zpět....A budou se kosit nafouklý prázný hlavy ve vedení GM-Opel ve Švýcarech....Na druhý straně, pro českýho pepu dostačuje nadpis "Opla by bylo zrovna škoda"...A senimetalita....Si jo, a Pepa bude diskutovat, jak to bylo krásný s Vektrou...Nebo Kadetem..

0 0
možnosti

jirka

11. 3. 2009 14:16
Moskvič

Třeba ho koupí Moskvič, teda AZLK :-)

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40

28. dubna 2024

Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně

29. dubna 2024

Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...

Přehlídka automobilových perel vzdala hold zapomenutým českým značkám

29. dubna 2024  10:30

Výstava automobilových veteránů v pražské Hostivaři připomněla výročí 90 let Jawy a 100 let...

Seat jede dál, přijdou facelifty a větší odlišení od značky Cupra

29. dubna 2024

Evropské automobilky se možná až příliš shlédly ve velkých vozech, na kterých je větší marže, a...

Sdílení aut není jen doménou mladých. Zájem mají i padesátníci

29. dubna 2024

Carsharing je alternativou ke klasickému vlastnictví automobilu, na kterou sází města i...