Diskuze
Hranaté vejce: nový Citroën C4 Picasso se představuje
Děkujeme za pochopení.
V37l29a61d24i85m35í62r 64F83i80b76i49g33e24r
Předek je docela hnusný. Ty dělený světla vypadají trochu jako Pontiac Aztek
T42o49m47á73š 64K32u13c22h51a74ř
Chtěl bych koupit nějaké opravdu hezké auto. Rozmýšlím se mezi tímto Citroënem a Fábií II. Škoda, že už se nevyrábí Fiat Multipla, to by byl taky těžký favorit..
J88a29n 54K12l54i82m14c78a81k
Mno, tak tohle se moc nepovedlo :( Jako majitel současného C4 GP musím říct, že jsem zklamán. Nelíbí se mi to ani zepředu (zmršené světlomety a světla pro denní svícení), ani zezadu (ten zadní dekl je přes celé auto , současná C4 má krásné světla v zadních sloupcích), ani z boku (přerušená linie bočních oken, kde přední a zadní trojúhelník je jako by tam nepatřil).
I51v88a51n 56Z56y66k72á76n
jojo, tahle "dosluhujici" C4 P i C4 GP maji opravdu sarm, souhlasim s Vami. Tesil jsem se na novou generaci, ale take me to zklamalo.
P84e53p68a 30J24e95t85e16l
Nelíbí se mi příliš dopředu vytažené přední sklo. Vypadá to jaksi neforemně. Navíc ten získaný prostor není nijak využitelný. Jinak pěkné.
A95l73o71i46s 65S93t13a59r27ý
To je proto aby zamaskovali, že současná MPV jsou ve skutečnosti jen kombíky s trochu vyšší střechou.
D28a61n76i30e18l 72H92a33r51a81b86i28š
je to skarede jako ostatne kazdy citroen
D41a42n25i73e47l 38T33o37m93e89k
Zvenku celkem pěkné. Pro mě ale tohle není u rodinného auta hlavní parametr, bude záviset na užitku.
I51v68a22n 59Z44y78k41á19n
Zde je i spionazni fotka noveho vzhledu C4 Picassa v nezakamuflovane podobe. Jestli se Vam ve srovnani se soucasnym libi vice ci mene necham na kazdem z nas. :-) http://newsletter.autoexpress.co.uk/c/12YEOnm8Cm3DiNFxpOMBcnq4YYD
V14á73c39l44a28v 52H43o94s84c93h
tohle nalinkovane se mi moc nelibi, divne priplacle svetlomety a moc velky spodni saci otvor. Neladi to moc. Nemci by tohle neudelali, ty jednotlive pasy maji byt podobne vysoke.
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně
Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...
Přehlídka automobilových perel vzdala hold zapomenutým českým značkám
Výstava automobilových veteránů v pražské Hostivaři připomněla výročí 90 let Jawy a 100 let...
Seat jede dál, přijdou facelifty a větší odlišení od značky Cupra
Evropské automobilky se možná až příliš shlédly ve velkých vozech, na kterých je větší marže, a...
Sdílení aut není jen doménou mladých. Zájem mají i padesátníci
Carsharing je alternativou ke klasickému vlastnictví automobilu, na kterou sází města i...