Diskuze

Nová Audi A6 startuje. Nejdůležitější jsou nafťáky, dieselgate navzdory

Vypadá jako o kousíček zmenšená vlajková loď ingolstadtské značky. Od A8, která před nedávnem vstoupila do prodeje, odlišují novou generaci Audi A6 hlavně detaily. Nové provedení důležitého modelu se představí naživo premiérově na autosalonu v Ženevě, který startuje v úterý 6. března.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PC

P85e69t50r 32C46e47r32n68y

5. 3. 2018 17:39

Šestiválcová TDI dostanou osmistupňovou převodovku, ostatní budou mít o stupeň míň, ve všech případech jde o automatické dvouspojkové skříně.

To je nějaká chyba ne??? Že by Audi do šestiválců začalo dávat osmistupňovou (nevím, že by existovalo) dvouspojku místo fantastické převodovky od ZF?

1 0
možnosti
ZP

Osobně bych si vybral ten třílitr TDI 231 koní, žádný benzín.

Pouze mám připomínku k tomu, že i tachometr a otáčkoměr jsou digitální.

0 1
možnosti
AS

Aspoň někdo má rozum a vyrábí i tradiční auta.

3 1
možnosti
VB

no a už ho máš to tradiční auto od výrobce, který má rozum objednaný a nebo koupíš nějaký netradiční?

0 0
možnosti
PM

Tohle jsou přesně ty proporce a velikost, které dnešnímu designu Audi limuzín sedí. A8 už je tak nějak podivně protažená a ani z poloviny nepůsobí tak důstojně a blahobytně jako eskový Mercedes.

3 0
možnosti

Problém mercedesu je že se už ta důstojná a blahobytná generace nevyrábí. Současné s classe se v oblinách zcela ztrácí a rozlišit jej od c classe je z dálky problématické. Oproti tomu nová osma a 7er působí jako moderní scifi lodě.

1 0
možnosti
GK

Jj, diesel ma velmi dobrou budoucnost. To uz rikal sef Mercedesu loni na Zenevskym autosalonu. viz "Der Diesel hat eine sehr gute Zukunft." Das sagt Daimler-Chef Dieter Zetsche bei uns im Interview auf dem Genfer Autosalon."

https://de-de.facebook.com/teleboerse/videos/10155016419196303/

0 0
možnosti

8 stupňový Tiptronic co bude k dispozici u naftových V6 teda rozhodně žádná dvouspojka není!! ;-)

A chybí zmínka o tom že bohužel některé verze dostanou místo plnohodntoné čtyřkolky jen připínatelný systém. :-/

4 0
možnosti
RK

Začíná být problém, co si vlastně koupit, protože nabídky mnohých automobilek zahrnují velké množství dieselových motorizací zejména těch výkonných, ale osobně už diesel raději nechci...

4 3
možnosti

To TFSI vůbec nevypadá zle.

6 0
možnosti
TD

Proč uvádíte výkon motoru v HP a ne v běžných kW? Takhle člověk vůbec netuší, nebo si to musí přepočítávat.... To už můžete délku uvádět v palcích a objem zavazadelníku jako x násobek kufru fábie...

12 7
možnosti
MM

Pro někoho jsou běžnější HP a někdo se orientuje v obou jednotkách ;-)

9 2
možnosti
RS

Proč u prémiového vozu z roku 2018 trčí ze středového panelu volič rychlostních stupňů??? Divné. Co tam třeba nacpat další tři LCD??? ;-D

3 3
možnosti
JP

A co ti na tom voliči vlastně vadí?

1 0
možnosti
ZN

Tohle prostě už netáhne. Nikdo v této kategorii aut si ho nepořizuje protože má malou spotřebu, nebo protože mu vydrží na celý život, nebo protože má velký dojezd...

Chce si koupit technický skvost a pořádně s ním zamachrovat. Za dva roky ho vyměnit, pokud možno za opět něco nového. Mnohem lepší se na tohle hodí Tesla.

Za tou se dnes ohlédne každý. Je to auto co budí emoce ať už pozitivní nebo negativní.

Tohle je předražená technická šeď ...

3 25
možnosti
MM

A nenapadlo Vás, že řada lidí si to koupí proto, že hodně jezdí a chce něco pohodlného, bezpečného a spolehlivého? Pro takové lidi to není technický skvost ani způsob jak "zamachrovat", ale dopravní prostředek...

18 2
možnosti