Diskuze
Nováčci v EU jsou za volantem jako utržení
Děkujeme za pochopení.
MultiSync
Svete div se
Svete div se. Vychodni komunisticka evropa, zvykla jezdit v Trabantech, Wartburgach, Skodovkach a Zigulech najednou presedlala po letech frustrace na "normalni" auta, ktera disponuji nekolikrat vetsim vykonem a dosahujici nekolikrat vyssi rychlosti, ma najednou problemy s vyssi nehodovosti a umrtnosti na silnici, nez evropa zapadni, kde lide jiz dlouhe desetileti jezdi v normalnich autech a nemaji potrebu se chovat jako utrzeni ze retezu, jako kdyz dostanou novou hracku, kterou museji ihned odzkouset co to da.Honza
antiradar
Nevíte někdo, jak je to s používáním antiradarů ? Je to vůbec legální ? Můj šéf to v autě vozí a já myslím, že když ho zastaví Policie, tak asi nebude mít radost, že ho používá ....Jirka
Ve vychodni evrope to vzdy slo lepe s konmi a zebrinakem
nez samochodnym automobilem - to uz je tak nejak mame v s genechHonza
Re: máš dost...
Zajeď si někdy do Kašperských Hor do muzea motocyklů a tam se dozvíš, že se za 1. republiky u nás vyrábělo několik desítek motorek a aut - co do značek. V té době třeba Francozuzi dělali tak max. Renaulta (přehnaně). Takže než něco hodíš do placu, zamysli se.... .Alfonz
co jsme my za Nováčci?
kamil
Re:
Snad si nemyslíš, že nás ušmudlané chudáky z východu, kteří ani jezdit neumí, jen škemrají o dotace a příspěvky, někdo bude považovat za sobě rovné. Zatímco my jsme nic nedělali za komunizmu, oni vybudovali to, co mají. Můžeme být rádi, že nám vůbec něco dají, alespoń iluzi rovnoprávnosti. Jak znám nás ukřivděné Čecháčky, my bychom ze svého nechtěli dát také nic, třeba dotace albánským zemědělcům, nebo volný přístup Rusů na náš pracovní trh. Nesuďme tedy jiné.Jarda
Vymahatelnost práva
Co byste všichni chtěli ! Vždyť v této zemi je naprosto nevymahatelné plnění jakékoliv právní normy ! Vypočítávat všechny případy od nejvyšších činitelů až po normální lidi ( a nejen v dopravě) by zabralo týden. Tady prostě všichni na nějaké právní normy kašlou. A pokud to tak půjde dál, tak se na těch silnicích všichni pozabíjí ! Silnicím vládnou idioti s čerstvými řidičáky kteří řídí 20 let starý šrot, který ovšem díky objemu 2 litry a více, jede třeba 250 ! A pokud jde o STK ! To je záležitost k smíchu !!! Která STK nenechá projít auto ? Vždyť by k nim už nikdo příště nepřišel ! Myslím, že soukromý sektor nemusí být zrovna všude vhodný ! A kde jsou ty dlouho slibované body pro držitele řidičáku které se budou strhávat ! Co tomu proboha brání ?! V Německu to mají dlouhá léta a funguje to.Tak jsme si ulevili, ovšem s vědomím, že se stejně ho ... změní !!!puberťák
čemu se všichni divíme.
Všichni mají v něčem a dohromady ve všem pravdu.Ale hlavně největší oblíbenec lidu v kšandách by se měl vzpamatovat a začít řídit policii.Ale co bychom chtěli po takovém mladíčkovi žejo?Ryba smrdí od hlavy.Jestli policie není schopna vymoci právo tak ať se raději rozpustí.Policie se neustále vymlouvá tohle či tohle.Ale ve skutečnosti mají strach.Každej má nějakýho toho známýho a tím většinou všechno zhasne.Trestat a trestat a trestat.Brát řidičáky, zavírat, zrušit soukromé STK které jsou na nic.Jak může člověk který zabil 3 lidi mít ještě řidičák?Ptám se p.ministra Grosse.Jestli je to podle zákona je to špatný zákon.a ten kdo jej prosadil by se měl zodpovídat před soudem.Máš promile v krvi?Zavřít, protialkoholka, bez řidičáku do konce života.A platit pozůstalým.Máš STK na auto staré 15 let?Odstavit, sebrat papíry, odtáhnout, nechat prohlídnout a nechat zaplatit majitelem vozu nebude li STK v pořádku.Totéž pro kamióny a autobusy.Totéž pro vjetí na červenou, nezastavení na stopce atd.Trestat a zavírat.trestat i policii za špatné vykonávání své funkce.Bereš úplatek?Zavřít.Odchod bez peněz.Jak si může policista jezdit ve služebním autě bez pásů?Trestat, pokutovat.Zvýšit plat policii?Ani náhodou.Tvrdé kontroly a postihy.Stav na našich silnicích se blíží anarchii.Ale Gross nevidí neslyší.Ministr našich cest je jen jako těžítko na židli.trestat a odvolávat i ministra.Ale to je v tomto špidlistánu zcela a nemožné.Pojišťovny šílí a řidiči taky.Pojistné nám utěšeně roste a všem je to šuma fuk.Každý máme nějaký ten hřích při řízení, ale netrestají li se ani ty nejkřiklavější je to anarchie.Trestat trestat a zavírat.Ne na rok.Ale na hodně dlouho.Nic jiného než represe nepomůže.Rob
Re: 100% souhlas a...
... a zveřejnovat fotky a plné adresy těch největších debilů na internetu a v novinách. Ve Švédsku ten problém měli taky, dnes - nejbezpečnější země v dopravě. Chytli mně tam při 127 km/h, dovoleno je max. 110, platil jsem 1200 švédských korun, na místě, absolutně všude je policie s radary, nikdo se neodváží jet rychleji. A je to pohoda tam jezdit, v USA taky.Honza
Náklaďáky
Tomas
Re:
Souhlas az na to zvyseni dane. Oni totiz nakladaky vetsinou vozi zbozi. Zvysis dan -> zvednou ceny za dopravu (a jeste min budou investovat do oprav a novych aut) -> obchodnici zvednou ceny zbozi -> zaplatis to TY (a ja a 10.000.000 dalsich)heyhall
Ma to jeden JEDINY DUVOD !!!
Vysoka umrtnost na nasich silnicich ma JEDEN JEDINY DUVOD !!! A tim je vymahatelnost dodrzovani silnicnich predpisu na silnicich - zadny jiny divod neexistuje. Pokud si nekdo mysli, ze je to tim, jak lidi jezdi, tak je jouda. Podivejte do Nemecka - tam frickove pomalu bojej na silnici prdnout - prejede hranice a jezdi hur nez prumernej ceskej ridic. To samy plati o rakusacich, holandanech atd.Analka
Re:
Tak se zajed podivat do Nemecka, ty kecale. Jezdi se tam skoro tak blbe jako u nas. Kdyz je nekde omezena rychlost, kazdej to tam pali +20 nad omezenkou. O dodrzovani vzdalenosti ani nemluve ...milan
čemu se divíme ??
Každý soudný člověk, který si přečte reakce na článek, nemůže se divit, že jsme na tom, tak jak jsme !! Omlouvám se těm rozumnějším, ale jinak jsme prasataJarek
Příspěvek
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...