Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Nováčci v EU jsou za volantem jako utržení

Přece jen existuje statistika, v níž budoucí členové Evropské unie předčí ty stávající - počet mrtvých na silnicích. Bilance od pádu komunismu na konci roku 1989 čítá zhruba 150.000 životů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

MultiSync

28. 8. 2003 10:24
Svete div se
Svete div se. Vychodni komunisticka evropa, zvykla jezdit v Trabantech, Wartburgach, Skodovkach a Zigulech najednou presedlala po letech frustrace na "normalni" auta, ktera disponuji nekolikrat vetsim vykonem a dosahujici nekolikrat vyssi rychlosti, ma najednou problemy s vyssi nehodovosti a umrtnosti na silnici, nez evropa zapadni, kde lide jiz dlouhe desetileti jezdi v normalnich autech a nemaji potrebu se chovat jako utrzeni ze retezu, jako kdyz dostanou novou hracku, kterou museji ihned odzkouset co to da.
0 0
možnosti

Honza

27. 8. 2003 12:46
antiradar
Nevíte někdo, jak je to s používáním antiradarů ? Je to vůbec legální ? Můj šéf to v autě vozí a já myslím, že když ho zastaví Policie, tak asi nebude mít radost, že ho používá ....
0 0
možnosti

:-(

27. 8. 2003 19:03
Re: jak kde
, v Nemecku je legalni
0 0
možnosti

Jirka

25. 8. 2003 23:43
Ve vychodni evrope to vzdy slo lepe s konmi a zebrinakem
nez samochodnym automobilem - to uz je tak nejak mame v s genech
0 0
možnosti

Honza

26. 8. 2003 8:00
Re: máš dost...
Zajeď si někdy do Kašperských Hor do muzea motocyklů a tam se dozvíš, že se za 1. republiky u nás vyrábělo několik desítek  motorek a aut - co do značek. V té době třeba Francozuzi dělali tak max. Renaulta (přehnaně). Takže než něco hodíš do placu, zamysli se.... .
0 0
možnosti

Alfonz

25. 8. 2003 21:52
co jsme my za Nováčci?
Co ma znamenat ten nadpis "Nováčci v EU jsou za volantem jako utržení"
Prece my nemuzeme byt Nováčci v EU, protoze my v EU nejsme jeste vubec a i kdyz tam budeme, tak tomu ja vubec nebudu rikat "clenstvi". protoze to zadne plnopravne clenstvi jeste dobrych 10 let po vstupu nebude ; viz. volny pohyb prac. sil a dotace
0 0
možnosti

kamil

26. 8. 2003 0:06
Re:
Snad si nemyslíš, že nás ušmudlané chudáky z východu, kteří ani jezdit neumí, jen škemrají o dotace a příspěvky, někdo bude považovat za sobě rovné. Zatímco my jsme nic nedělali za komunizmu, oni vybudovali to, co mají. Můžeme být rádi, že nám vůbec něco dají, alespoń iluzi rovnoprávnosti. Jak znám nás ukřivděné Čecháčky, my bychom ze svého nechtěli dát také nic, třeba dotace albánským zemědělcům, nebo volný přístup Rusů na náš pracovní trh. Nesuďme tedy jiné.
0 0
možnosti

Jarda

25. 8. 2003 21:36
Vymahatelnost práva
Co byste všichni chtěli ! Vždyť v této zemi je naprosto nevymahatelné plnění jakékoliv právní normy ! Vypočítávat všechny případy od nejvyšších činitelů až po normální lidi ( a nejen v dopravě) by zabralo týden. Tady prostě všichni na nějaké právní normy kašlou. A pokud to tak půjde dál, tak se na těch silnicích všichni pozabíjí !  Silnicím vládnou idioti s čerstvými řidičáky kteří řídí 20 let starý šrot, který ovšem díky objemu 2 litry a více, jede třeba 250 ! A pokud jde o STK ! To je záležitost k smíchu !!!  Která STK  nenechá projít auto ? Vždyť by k nim už nikdo příště nepřišel ! Myslím, že soukromý sektor nemusí být zrovna všude vhodný ! A kde jsou ty dlouho slibované body pro držitele řidičáku které se budou strhávat ! Co tomu proboha brání  ?!  V Německu to mají dlouhá léta a funguje to.Tak jsme si ulevili, ovšem s vědomím, že se stejně ho ... změní !!!
0 0
možnosti

puberťák

25. 8. 2003 20:45
čemu se všichni divíme.
Všichni mají v něčem a dohromady ve všem pravdu.Ale hlavně největší oblíbenec lidu v kšandách by se měl vzpamatovat a začít řídit policii.Ale co bychom chtěli po takovém mladíčkovi žejo?Ryba smrdí od hlavy.Jestli policie není schopna vymoci právo tak ať se raději rozpustí.Policie se neustále vymlouvá tohle či tohle.Ale ve skutečnosti mají strach.Každej má nějakýho toho známýho a tím většinou všechno zhasne.Trestat a trestat a trestat.Brát řidičáky, zavírat, zrušit soukromé STK které jsou na nic.Jak může člověk který zabil 3 lidi mít ještě řidičák?Ptám se p.ministra Grosse.Jestli je to podle zákona je to špatný zákon.a ten kdo jej prosadil by se měl zodpovídat před soudem.Máš promile v krvi?Zavřít, protialkoholka, bez řidičáku do konce života.A platit pozůstalým.Máš STK na auto staré 15 let?Odstavit, sebrat papíry, odtáhnout, nechat prohlídnout a nechat zaplatit majitelem vozu nebude li STK v pořádku.Totéž pro kamióny  a autobusy.Totéž pro vjetí na červenou, nezastavení na stopce atd.Trestat a zavírat.trestat i policii za špatné vykonávání své funkce.Bereš úplatek?Zavřít.Odchod bez peněz.Jak si může policista jezdit ve služebním autě bez pásů?Trestat, pokutovat.Zvýšit  plat policii?Ani náhodou.Tvrdé kontroly a postihy.Stav na našich silnicích se blíží anarchii.Ale Gross nevidí neslyší.Ministr našich cest je jen jako těžítko na židli.trestat a odvolávat i ministra.Ale to je v tomto špidlistánu zcela a nemožné.Pojišťovny šílí a řidiči taky.Pojistné nám utěšeně roste a všem je to šuma fuk.Každý máme nějaký ten hřích při řízení, ale netrestají li se ani ty nejkřiklavější je to anarchie.Trestat trestat a zavírat.Ne na rok.Ale na hodně dlouho.Nic jiného než represe nepomůže.
0 0
možnosti

Rob

25. 8. 2003 22:15
Re: 100% souhlas a...
... a zveřejnovat fotky a plné adresy těch největších debilů na internetu a v novinách. Ve Švédsku ten problém měli taky, dnes - nejbezpečnější země v dopravě. Chytli mně tam při 127 km/h, dovoleno je max. 110, platil jsem 1200 švédských korun, na místě, absolutně všude je policie s radary, nikdo se neodváží jet rychleji. A je to pohoda tam jezdit, v USA taky.
0 0
možnosti

Honza

25. 8. 2003 20:37
Náklaďáky
V které zemi unie jezdí tolik náklaďáků jako u nás? V žádné.  ...a navíc jejich technický stav je hrozný ( Liazky, Avie, Tatry), blokují provoz jízdou v kolonách - asi se sami bojí  , předjížděním se na dálnicích - rychlost předjíždějícího je max. o 5 km/hod vyšší než předjížděného a dost jich jezdí "pod vlivem"...
Návrh: Častější a přísnější kontroly tech.stavu a vážení nákladu, zákaz jízdy kamiónů v levých pruzích dálnic, zákaz předjíždění na ostatních silnicích, desetinásobné zvýšení silniční daně a dálničních poplatků (známek) pro kamióny  (pro  tranzit dvacetinásobné !)
0 0
možnosti

Tomas

25. 8. 2003 21:31
Re:
Souhlas az na to zvyseni dane. Oni totiz nakladaky vetsinou vozi zbozi. Zvysis dan -> zvednou ceny za dopravu (a jeste min budou investovat do oprav a novych aut) -> obchodnici zvednou ceny zbozi -> zaplatis to TY (a ja a 10.000.000 dalsich)
0 0
možnosti

heyhall

25. 8. 2003 20:16
Ma to jeden JEDINY DUVOD !!!
Vysoka umrtnost na nasich silnicich ma JEDEN JEDINY DUVOD !!! A tim je vymahatelnost dodrzovani silnicnich predpisu na silnicich - zadny jiny divod neexistuje. Pokud si nekdo mysli, ze je to tim, jak lidi jezdi, tak je jouda. Podivejte do Nemecka - tam frickove pomalu bojej na silnici prdnout - prejede hranice a jezdi hur nez prumernej ceskej ridic. To samy plati o rakusacich, holandanech atd.
0 0
možnosti

Analka

26. 8. 2003 17:48
Re:
Tak se zajed podivat do Nemecka, ty kecale. Jezdi se tam skoro tak blbe jako u nas. Kdyz je nekde omezena rychlost, kazdej to tam pali +20 nad omezenkou. O dodrzovani vzdalenosti ani nemluve ...
0 0
možnosti

milan

25. 8. 2003 18:51
čemu se divíme ??
 Každý soudný člověk, který si přečte reakce na článek, nemůže se divit, že jsme na tom, tak jak jsme !! Omlouvám se těm rozumnějším, ale jinak jsme prasata
0 0
možnosti

Jarek

25. 8. 2003 18:28
Příspěvek
 
    Vážení jaký stav na silnici takový stav příspěvků. Nečetl jsem ani jednou, že za všechno může ta obrosvká něvzdělanost národa podporovaná presidentem, vláddou a konče policií, kde ředitelové nebo vedoucí policajti se vypovídávají vs sdělovacích prostředcích jak by kdyby, ale že ze 100 procent policejních aut na silnici 100 procent policajtů není připoutáno atd. Ještě 40 let a pak možná.
0 0
možnosti

Cert

26. 8. 2003 8:57
Re:
100% pravda
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40

28. dubna 2024

Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40

28. dubna 2024

Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...

Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily

27. dubna 2024

Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...

Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování

27. dubna 2024

Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit

Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...