Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Diskuze

Nissan C-Note: přichází nástupce almery?

Koncept C-Note je už na první pohled dítětem spolupráce japonské automobilky s Renaultem (Renault vlastní v Nissanu 44% podíl). Novinka střední třídy, která prozatím sonduje reakce motoristické veřejnosti, vypadá jako další generace Renaultu Mégane II, ale jak je u Nissanu zvykem, C-Note nabídne o něco více.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

octavia2@seznam.cz

25. 11. 2003 15:14
octavia II
Kdo chce videt novou ochcavku, tak at da vedet na zmineny mail
0 0
možnosti

free24

27. 10. 2003 15:54
renault
muj nazor na renault je hodne pozitivni,otec mnel renault 8 a najel snim prez 300,000kc a oprava byla opticka,motor v pohode,ja mel od toyoty coroly 1980 az po renault scenic a rad vzpominam a ted mam scenica a jsem tez vzpokojen,jen mi vadi mekci sedacky.mel jsemi tri fordy a uz nikdy vice.pokud bych mel vatu,tak bych se rozmyslel nad toyotou,renaultem,peguotem a mercedesem S ale asi by to vyhral new scenic,je fakt super a vel satis,toho zeru zdar
0 0
možnosti

radek-p

24. 10. 2003 16:13
Almera
Manželka jezdí Almerou 98 sedanem a kdyby ji  na parkovišti nerozbouchal čumák  idiot s Tatrou tak o servisu vůbec nevíme kde je... V klidu se tam vejdeme i s dvěma dětma, je fakt, že motor by mohl být živější, ale na 1.4 to jde. Já mám Primeru 2000 a pohoda, ale ty nový se mi vůbec nelíbějí. Ten design je dost divnej...Asi jsem pozadu...
0 0
možnosti

amos77

24. 10. 2003 15:56
Je to pěkný předek Renaultu a zadek Peugeotu 307
Je to pěkný předek Renaultu Megan a zadek Peugeotu 307, ale není se, co divit, protože japonská auta jsou sice spolehlivá i mají zajímavou výbavu v základu, přesto ten vzhled je ujetý a nevyvážený, viz spacy hranáto Honda Accord, Civicy.....proste designu vládnout frantíci s italíkama.
http://www.KamPoSkole.cz" target="_blank" rel="nofollow">http://www.KamPoSkole.cz - letošní přijímací zkoušky VŠ i SŠ
0 0
možnosti

ant-ant

24. 10. 2003 15:15
Design a la Peugeot
0 0
možnosti

Rony

24. 10. 2003 13:36
pro autora článku i japonce
Autor nechť se probere, Almera je nižší střední a nikoli střední třída. Od té doby, co do toho Renault kecá Nissanu, tak je sice Nissan v zisku ale technika i design odešly navždy. Rádoby módní popelnice.
0 0
možnosti

snehulda

24. 10. 2003 14:14
Re:
No design mozna, ale techinka - to snad ne. Ackoli technicky je z japoncu nejlepsi Honda, pak Toyota, tak Nissan na to neni o moc hur. Navic Renaultacky diesely jsou rekl bych velice povedeny - napr. posledni 1.5dCI o 74kw - moc pekny moturek (at se de 1.4TDI od VW bodnout) ...
0 0
možnosti

george

24. 10. 2003 13:28
nissan
nissan c-note vypadá jako další generace peugeotu 307...no co hlavně, že to lidí budou kupovat.
0 0
možnosti

snehulda

24. 10. 2003 14:11
Re:
No a oto snad de - aby to lidi kupovali. Auto muze bejt klidne smejd, ale hlavne at to kupujou ...
0 0
možnosti

Lukas

24. 10. 2003 13:25
Japonci jsou OK
Kdo nadava na "japonce", tak s nima dle meho nema zkusenost. Mel jsem v rukou jiz opravdu mnoho japoncu od Civica r.v. 85 pres Lancer, Carinu E, Corollu, Almeru ci Avensis a s ZADNYM! autem nebyly problemy. Naopak jsem musel ocenit prijemne interiery (ne jako ty kusy jednobarevneho vrzajiciho plastu ve vozech VW stredni tridy). Dale jsem ocenil "vychytavky" navic - napr. ten Civic 85 jiz mel servo a prepinani interni cirkulace vzduchu. Nechtel jsem verit, ze znamy tyhle dve veci nemel ani v ibize z roku 1998!!! Naopak bych rekl, ze s kvalitou jdou dolu "nemci". kamarad ma BMW X5, 3 mesice stare, a jiz byl 8x!!! v servisu (vymena prevodovky, starteru, oprava vstrikovanu atd.) Halt kdyz to bouchaji Mexikani, tak se neni co divit. Echt nemeckou kvalitu jiz snad predstavuji jen Audi a Mercedes. Ale je to jen muj nazor zalozeny na osobnich zkusenostech.
0 0
možnosti

Duncan Idaho

24. 10. 2003 13:52
Re:
POložky které popisuješ u tvého Civica jsme měl již v accordu hatchbacku z roku 78 ( servo, oddělená cirkulace,  el. šíbr, ovl, sklonu světel z místa řidiče, stěrače světel, el. anténa, volant polohovatelný ve 2 snměrech, sedadlo výškověnastavitelné s nastavitelnou bederní opěrkou..
Co se týče spolehlivosti a výdrže  - Honda Rulez - kopeno v roce 2001 stav Tachometru 260tis, njeto dalších 110tis za 13 měsícu a veškeré opravy  - 1*brzdová hadička a 1* ložiska zadních kol, dohormady vč. práce 2500,- ..
0 0
možnosti

HENRY

24. 10. 2003 12:43
a co soumar
VYPADÁ TO ŽE DAŇOVÝ SOUMAR UŽ NEDÝCHÁ
0 0
možnosti

Revo

24. 10. 2003 19:23
Re:
Kéž by.....
0 0
možnosti

Turboskunk

24. 10. 2003 11:30
japonci
moc nerozumim o co vam jde.. ?!? Japonsky auta sou na spici soucasne s nemeckymi! Ja osobne bych dal prednost Japoncovi protoze je o 1/3 levnejsi nez nemec! a kdyz uz se bavite o tech srackach a smejdech tak zminujte vozy jako fiat, renault, citroen, peugeot, seat, alfa romeo..a dalsi! nektery sou designem hodne vyspele, ale design vas nesveze! (vyber automobilek je nahodny a neni uplny. mym cilem nebylo pomluvit nebo vyzdvihnout nektere vozy, nazory mohou byt znacne individualni)
0 0
možnosti

revo

24. 10. 2003 11:50
Re:
No nevím na špici čeho jsou. Vlastně vím - na špici spolehlivosti, to uznávám. Třeba Toyota má o 0,3 % větší spolehlivost, než německý auta (mimochodem - co je to ta vážná závada? Nefunkční stěrače? Rezavej vejfuk? Ještě nikdo to nespecifikoval..). Takže spolehlivost o 0,3% větší mi neimponuje. A (bohužel) 80% prodejnosti auta dělá design. A v tom jsou nedostižní italové, francouzové a líbí se mi i němci. Takže jediný, v čem jsou japonci vepředu, je cena. Osobně dám raději o 50 000 víc za německý auto, než je ušetřit a sedět v papundekláku, kterej má interiér jak přetavený lyžáky... Ale to je můj osobní pocit. I když - soudě podle prodeje - je nás takových v Evropě víc.
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně

29. dubna 2024

Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...

Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa

30. dubna 2024

„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Hračka do terénu CFMOTO v akci. Novinku roku jsme zkusili jako první z Česka

30. dubna 2024

Exkluzivně Největší novinka letošního roku je tady. Enduro CFMOTO 450MT jsme vyzkoušeli mezi prvními na světě....

Francouzský kodiaq se otočí na pětníku. Nabídne však milionové svezení?

3. května 2024

Vpředu tříválcová dvanáctistovka, vzadu větší „batoh“. Slavné jméno Renault Espace se vrací v nové...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Nová auta mají povinně černé skřínky, data jsou chráněna před zneužitím

3. května 2024

Od léta budou mít všechna nová auta černé skřínky. EU vyžaduje záznam důležitých informací vozidla...

Nejhorší je, když sháníte auto narychlo, varuje expert na ojetinový byznys

6. května 2024

Byznys s ojetinami v Česku stále roste. Po období, kdy ceny rostly a auta z druhé ruky šla na...

Autovideo týdne: Kupte si Sennův „služebák“. Japonské ferrari před 30 lety osiřelo

5. května 2024

První květnový den uplynulo přesně třicet let od chvíle, kdy Ayrton Senna přišel na okruhu v Imole...

Nadšenci nastartovali své poklady a pádí z Prahy. Cílem je dojet do Atén

4. května 2024  13:35

V druhém ročníku akce Oldtimer Express vyrazilo v sobotu ráno z Prahy 43 posádek veteránů,...

Po Okruhu Českobrodském uháněli autodědečci i veteránský dorost

4. května 2024

Okruh Českobrodský, slavný závod s devadesátiletou tradicí, odstartoval svůj jubilejní ročník ve...