- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mam to jinak. Prvnich 8 a pul hodiny byva vetsinou bez problemu, hodne ale zalezi na zraku, odpocatosti, pocasi, viditelnosti, atd. Okolo desate hodiny jizdy se uz projevuje velka unava a pres 12 hodin uz mi regenerace trva +/- 3 dny. Nejhorsi je navrat z Rotterdamu pri nocnim snezeni, nebo mrznoucim desti. V NL a D to jeste jde, to je jen unava pro oci. Ovsem pred Ustim nad Labem clovek musi zbystrit vsechny smysly, protoze na opravovanych usecich v CR v noci muze ocekavat cokoliv a co tam je nekdy k videni, je spise obecne ohrozeni.
A proto se začínají prodávat elektroauta s krátkým dojezdem
Jakože jejich doba dojezdu je výrazně kratší než tři minuty?
No nwm jezdím denně a naposledy boural v roce 1996...
To je stejné jako s pitím alkoholu. Jsem 20 let abstinent a stejně denně vypiji průměrně jeden půllitr. Za mě si někdo dává vydatně do nosu, za Vás zase někdo vydatně bourá :-)
no zejména teď ráno s rouškou na hubě a zamlženými brýlemi...
M.j. celosvětové laboratoře zjistili, že nejhorší je srážka s blbcem.
Tak u mne to sedí na 100%. Jednou jsem nabral kolečko s pískem, které mi postavili za zadek a jednou parkovací zábranu na sousedním parkovacím místě. Vše do 10 vteřin od nastoupení do auta. Jinak jsem nehodu neměl.
Mám to podobně. Až na jednu výjimku před dávnými lety ještě s "mokrým" řidičákem do mě akorát nacouval jeden borec na parkovišti, ještě jsem ani nestihl otočit klíčkem v zapalování.
Tak to je v pohodě, já než se po nastartování se svoji novou oktávkou rozjedu, tak ty tři krizové minuty jsou pryč
Ty prví 3 minuty absolvované v zastavěné oblasti zní jako celkem logický možný důvod zvýšení rizika nehody. Podívali se vědci i na to, jak dlouho trvá statisticky nejčastější doby jízdy do práce? Jestli to náhodou není cca hodinu. Většinou totiž lidé jezdí za prací buď v rámci svého bydliště nebo z místa s menší hustotou osídlení do míst s větší hustotou osídlení (do měst). A tam (v blízkosti cíle cesty) je opět vyšší pravděpodobnost střetu s jiným účastníkem silničního provozu...
Tak je to logický. Třeba než se odmlží přední sklo.
U mé ženy 'to' začíná už vycouváním z garáže. Když se jí to povede, s velkou pravděpodobností nenabourá dříve, než má zase zajet dovnitř.
ano i tohle ma u nas ridicske opravneni, pak se porad vsichni divi...