- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Blbost ultra. Hlavně výborná reklama na elektromobily.
Zustanu u své ofce.
super, takže nafťáka a kamna na dřevo nechat.
A to sú Germáni na megapodiele 0,3% čistých aku áut.
Stačí pár větších kolizí v dodávkách el.energie a to dálkové odojování bude standardem nejen v Něměcku
EU bude tedy preferovat celkové blackouty než by přiznala neudržitelnost masového přechodu na elektroauta při současné technologii výroby a přenosu elektrické energie. Přitom by jen stačilo zvolnit to současné zběsilé tempo přechodu.
povšimněte si prosím slova NYNÍ ve větě "o tom NYNÍ není řeč"....
Tak se střelí do nohy později, no...
Je to moc šílené, tak to odložíme na dobu kdy tomu připravíme cestičku. Salámová metoda.
Legrace bude až stopnou dobíjení EV i z vlastní domácí fotovoltaiky. To teprve bude to správné úřednické řešení.
V Německu se bouří kvůli dvěma hodinám a takto je to u nás:
"Časové vymezení doby platnosti NT je provedeno distributorem v celkové délce minimálně 8 hodin denně v době od 18.00 hodin do 8.00 hodin. V průběhu dne může distributor dobu platnosti NT operativně měnit."
"Osmihodinové pásmo platnosti NT může být rozděleno během stanovené doby maximálně do dvou časových úseků."
Takže čistě teoreticky může být nabíjení přerušeno až na 6 hodin. Je to sice z technických důvodů dost nepravděpodobná situace, ale nastat může zcela v souladu s podmínkami připojení.
No tak to zalezi na tarifu, ja mam tarif pro primotopy, a tam je NT minimalne 20h denne....
Tak ten kabel na chodníku na ilustračním foto určitě "vyhovuje" bezpečnostním předpisům. Jinak nakonec si budou muset majitelé elektrovozítek pořídit vlastní elektrocentrálu na benzín (naftu) a budou čoudit mimo jízdu. Ovšem některé elektrovozy jsou již z výroby motorgenerátorem vybaveny, jezdí na elektropohon a v případě potřeby dobíjí motorgenerátorem (jako ponorky). Ekologie kolem výroby, životnosti a likvidace baterií je další problémek.
Ekologisti už tuší, do jakých exkrementů se ženou, ale za žádnou cenu ze svého snažení nesleví.
Nabízí se srovnání s biopalivy. Už v roce 2009 musel Eurokomisař pro životní prostředí přiznat, že biopaliva zvyšují zátěž ovzduší exhalacemi (ekologisté totiž "zapomněli" zakalkulovat exhalace z energií potřebných pro výrobu biopaliv) , zhoršují stav životního prostředí obecně a vytvářejí talk na životní prostředí v třetím světě. Biopaliva druhé generace jsou jako paní Colombová, stále se o nich mluví, na trhuje nikdo neviděl. Ale - povinné míchání biopaliv do PHM tu máme pořád.