Diskuze

Německý ministr couvl s návrhem na dálkové odpojování nabíjení elektroaut

Spolkový ministr hospodářství Peter Altmaier stáhl sporný návrh zákona, podle kterého měli mít dodavatelé elektrické energie možnost odpojit elektromobilům nabíjení na dálku. „O tom nyní nemá být vůbec řeč,“ prohlásil poté, co o návrhu napsal týdeník Welt am Sonntag.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SN

Blbost ultra. Hlavně výborná reklama na elektromobily.

Zustanu u své ofce.

3 0
možnosti
EK

super, takže nafťáka a kamna na dřevo nechat.

6 1
možnosti
MB

A to sú Germáni na megapodiele 0,3% čistých aku áut.

3 0
možnosti
MJ

Stačí pár větších kolizí v dodávkách el.energie a to dálkové odojování bude standardem nejen v Něměcku ;-)

7 0
možnosti
TH

EU bude tedy preferovat celkové blackouty než by přiznala neudržitelnost masového přechodu na elektroauta při současné technologii výroby a přenosu elektrické energie. Přitom by jen stačilo zvolnit to současné zběsilé tempo přechodu.

4 0
možnosti
JT

J48a61n 78T31a86r16a42b25a

27. 1. 2021 15:47

povšimněte si prosím slova NYNÍ ve větě "o tom NYNÍ není řeč"....

Tak se střelí do nohy později, no...

10 0
možnosti
MK

Je to moc šílené, tak to odložíme na dobu kdy tomu připravíme cestičku. Salámová metoda.

8 0
možnosti
JT

J10a53n 67T18a19r57a66b68a

27. 1. 2021 15:50

Legrace bude až stopnou dobíjení EV i z vlastní domácí fotovoltaiky. To teprve bude to správné úřednické řešení.

0 2
možnosti

V Německu se bouří kvůli dvěma hodinám a takto je to u nás:

"Časové vymezení doby platnosti NT je provedeno distributorem v celkové délce minimálně 8 hodin denně v době od 18.00 hodin do 8.00 hodin. V průběhu dne může distributor dobu platnosti NT operativně měnit."

"Osmihodinové pásmo platnosti NT může být rozděleno během stanovené doby maximálně do dvou časových úseků."

Takže čistě teoreticky může být nabíjení přerušeno až na 6 hodin. Je to sice z technických důvodů dost nepravděpodobná situace, ale nastat může zcela v souladu s podmínkami připojení.

2 0
možnosti
MK

No tak to zalezi na tarifu, ja mam tarif pro primotopy, a tam je NT minimalne 20h denne....

1 0
možnosti
PN

Tak ten kabel na chodníku na ilustračním foto určitě "vyhovuje" bezpečnostním předpisům. Jinak nakonec si budou muset majitelé elektrovozítek pořídit vlastní elektrocentrálu na benzín (naftu) a budou čoudit mimo jízdu. Ovšem některé elektrovozy jsou již z výroby motorgenerátorem vybaveny, jezdí na elektropohon a v případě potřeby dobíjí motorgenerátorem (jako ponorky). Ekologie kolem výroby, životnosti a likvidace baterií je další problémek.

5 1
možnosti
FZ

Ekologisti už tuší, do jakých exkrementů se ženou, ale za žádnou cenu ze svého snažení nesleví.

15 0
možnosti
IF

I44v48a93n 39F19u24č97í41k

27. 1. 2021 10:51

Nabízí se srovnání s biopalivy. Už v roce 2009 musel Eurokomisař pro životní prostředí přiznat, že biopaliva zvyšují zátěž ovzduší exhalacemi (ekologisté totiž "zapomněli" zakalkulovat exhalace z energií potřebných pro výrobu biopaliv) , zhoršují stav životního prostředí obecně a vytvářejí talk na životní prostředí v třetím světě. Biopaliva druhé generace jsou jako paní Colombová, stále se o nich mluví, na trhuje nikdo neviděl. Ale - povinné míchání biopaliv do PHM tu máme pořád.

6 0
možnosti