Diskuze
Nabíječky elektroaut nesmí v Praze překážet chodcům a před památkami
Děkujeme za pochopení.
E43m25i32l 87N21o75v42á74k
Takže abych utnul tuto Vaši nekonečnou obhajobu čísla, promiňte, vycucaného z prstu, tak zde jsou reálná čísla: propustnost jednoho stojanu běžné čerpací stanice ve špičce je 12 aut za hodinu, tj. průměrná doba tankování je počítána na 5 minut. Číslo "10 min jen to fikne" je tedy úplně k ničemu.
Bateriové elektromobily se určitě masově neprosadí rychlodobíječkami. Mohou se prosadit tam, kde je mají majitelé možnost nabíjet přes noc, nebo někde v práci. Kdo nemá možnost pomalého dobíjení, elektromobil si nekoupí (až na extrémní výjimky).
P65e28t42r 53Č30e77r71m92á23k
Pořád se točíte ve stejném kruhu své mylné doměnky - jednak není žádné omezení počtu stojanů v místě, a jednak (a už po několikáté) - ano, efektivita využítí stojanů bude vyšší než u benzínek kde skutečně tvoří jen nízká procenta.
Pak si trochu pletete příčinu a následek. Zvyšování zastoupení euat nepůjde na vrub přirozenému zájmu, ale ryze legislativním požadavkům - aby výrobce plnil co má, prostě je bude muset v daném objemu reálně prodávat. Tudíž objevovat se budou, a to nuceně. Nebude to tedy žádné jako teď, že si to koupí fanda co má kde dobíjet doma/v kanclu atd., budou to čím dál více běžní uživatelé bez této možnosti. Proto budou rychlonabíječky dominantní, protože po nich bude přirozená poptávka.
J13i90ř30í 74S34e29h35n60a76l
Tak jako jo, tesla uz u modelu 3 updatovala uz i brzdy, aby se v tom lidi nepozabijeli. Chapu ze u auta ktery pustej ven v takovym stavu je to nutny :-) U auta ktery funguje to nutny neni. Dojezd mam 1100km a to mi tak nejak staci, nepotrebuju ho prodluzovat. A fakt nechci aby se mi auto chovalo jako notas, kterej se cca 1x za tejden sam od sebe updatuje a zabootuje. Ale tohle je jedno, stejne to zanedlouho bude ve vsech autech a nemine to nikoho, tomu se neubranime. Y nema 4x vetsi kufr, to ma az se sklopenejma sedadlama. Ale i v normalnim stavu kufr ma slusnej. Sice neni uplne jasne jak velkej je, ale ten uz podle fotky vypada pouzitelne. Otazka je jak je to velky vevnitr, podle vnejsich rozmeru tomu bude chybet asi kus delky. A bohuzel je to SUV. Jediny auto od Tesly co by se s tim Superbem dalo srovnavat je S. To je fakt velky auto, ma kufr, je to liftback, ma dokonce vzduchovej podvozek a vypada to jak normalni paradni auto, v zasade presne co potrebuju. Jenze to stoji silenou palku a nikam to nedojede. Me by ani LR nestacil. Ten pomer ceny a uzitny hodnoty moc nedava smysl. Bezne jezdim velky vzdalenosti bez moznosti rozumnyho dobijeni, takze by me to fakt neunosne omezovalo.
S provozem jo. Jestli je levnejsi na provoz Model 3 nebo normalni auto je otazka, ale nez zivit Mustanga tak to to je jasny. No a s tim tichem - nevim cim jezdite krome tesly, ale i spalovaky muzou bejt tichy. Akorat to musi bejt benzin a ve slusnym stavu a v odhlucnenym aute. Tuhle ke me presednul kamos co jel chvili predtim teslou S, chvili na to koukal a pak prohlasil ze vlastne to jede uplne stejne potichu. On stejne ve vetsine jizdnich rezimu prevlada aerodynamickej hluk a hluk od podvozku, takze v realu u slusnyho auta ten motor v podstate taky neslysite.
Jinak jake bude moje pristi auto netusim, ale tak nejak jeste doufam, ze elektricke snad nebude :-)
J89i60ř53í 80P68o75s26p90í53š77i25l
Elektromobily nejsou ekologické. Nyní je to jen byznys, který se veze na vlně "ekologie". Dokud se bude elektrická energie vyrábět v uhelných elektrárnách, dokud nebude na světě existovat lepší úložiště elektrické energie než aku v současné nerecyklovatelné podobě, nelze hovořit o ekologickém provozu!
M62a33r20e49k 63V45a76l31í25k
To je dost rozšířený mýtus... Doporučuju tuhle stránku Lucemburského Institutu Vědy a Technologií. Srovnejte klasické auto s elektrickým a zjistíte, že o ekologickém provozu opravdu mluvit můžete a to i u nás...
M45a71r63e39k 84V67a90l13í62k
Technologie se prostě neustále vyvíjí a musíme se tomu včas přizpůsobit... Tahle regulace dává smysl, takže proč ne.
Ideální do budoucna se mi jeví bezdrátové nabíjení na parkovacích místech. Pak by to bylo hezky čisté a bez kabelů...
P60e98t52r 23Č46e83r58m66á37k
Tady se technologie moc nevyvíjí, posun je vzhledem k času a objemu financí relativně minimální, což je důsledek toho že to není přirozené ale vynucené.
Bezdrátové nabíjení je sice fajn věc, ale naráží na obdobný problém jako jiné formy pouličního dobíjení - nikdy na to nebude dostatečná infrastruktura. Ale v dobíjení jako takovém problém není, pár rychlonabíječek ve formě dnešních benzínek to vyřeší vcelku spolehlivě a hlavně realisticky, což je podstatné pokud se to má skutečně nějak výraznější rozšířit.
R39u33d93o76l50f 60H37r95a64z84d64í88r82a
Aby to pak nevypli jak ve Francii...
V55l73a26d18i19s14l46a41v 32D62a74m62e21c
Nesmí instalovat ten největsí šmejd.
T51o19m19á73š 64K14u78c49h90a90ř
V Praze je registrován cca milion aut. Jistě, spousta z nich na firmu a po Praze reálně nejezdí. Tak budu klidně počítat jen 300 000 aut. Dejme tomu, že jen 100 000 z nich cheme nahradit elektromobily. Tedy bude potřeba cca 100 000 přípojných míst. O "pomalé" nabíjení by se mohlo dělit i několik aut. Ale stále to znamená potřebu spïše desítek tisíc takových stojanů..
M50a67r30e12k 11V87a13l15í47k
V Praze už jsou první chytré lampy, které umožňují pomalé dobíjení... V Praze je obrovské množství lamp, tady je velký potenciál.
Mluvíte o velkých plánech a statisících EV, ale zatím je jich v celé ČR jen několik tisíc, takže bych to s tou výstavbou zase nepřeháněl...
T72e76r53e78z96a 37P74i54c29h95e16r69t29o24v38á
Celý ten projekt elektroaut je jenom nereálná bublina několika bláznů, kteří chtěli od lidí a státních rozpočtů vytáhnout miliardy.
.
Lidé konečné vystřízlivěli. VW odepíše zase pár miliard za vlastní blbost. A my ostatní budeme jezdit na čim dál levnější naftu ještě mnoho, mnoho let.....
M18a27r85e89k 30V59a20l42í63k
Proč nereálná? Vždyť to jezdí a funguje... Polovina populace má barák, takže může dobíjet doma a jezdí hlavně do práce, na nákup a zpátky, takže stačí i dnešní dojezdy elektroaut 100-500 km.
L36u89d43ě97k 40M22u45s88e59l58í52k
Zacne se z nich kourit jak ve Francii
P83e31t30r 52V91e92s83e12l22ý
Dým nesmí bránit ve výhledu na Sv. Vít.
K84a86m61i43l 88D95o31l87e86z51e84l
staci dostavet tak 5 temelinu a muzeme cely tenhle nesmysl rozjet
Kamion před nehodou vůbec nebrzdil, moderní tahač by tragédii zabránil
Policie obvinila řidiče za smrtelnou nehodu na D1. Litevský kamioňák narazil do osobního auta a...
Silničářští popletové pobavili Mohelnici. Zpackaný nápis zaujal každého
Zpackaná dopravní značka pobavila Mohelničany. Silničáři při stříkání nápisu na asfalt otočili...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Automobilová Evropa v čínské pasti. Levná auta tu prodávají dvakrát dráž
Využívat nástrojů globalizace, abyste na světových trzích dokázali produktem konkurovat cenou. To...
Nejhorší je, když sháníte auto narychlo, varuje expert na ojetinový byznys
Byznys s ojetinami v Česku stále roste. Po období, kdy ceny rostly a auta z druhé ruky šla na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Daytona je zpátky! Hi-tech fosílie Ferrari má 12 válců bez turba i elektřiny
Novinka z Maranella nepokrytě křičí do světa: „Mám dvanáct válců!“ A navíc nemá žádné přeplňování...
Módu SUV odstartovala před 30 lety Toyota, dnes městské teréňáky frčí
Japonská automobilka Toyota představila 10. května 1994 model RAV4. Tři písmena ve jménu jsou...
OBRAZEM: Plejáda superkár gaučových pilotů. Znáte speciály světa videoher?
Virtuální závodiště jménem Gran Turismo, do kterého nově vyrazila i Škoda, umožňuje i bez řidičáku...
Piruety i slalom. Machři na policejních motorkách předvedli své umění
Jako ladné akvabely se proplétali mezi sebou a kuželkami. Policisté z motocyklové jednotky na svých...
Automobilová Evropa v čínské pasti. Levná auta tu prodávají dvakrát dráž
Využívat nástrojů globalizace, abyste na světových trzích dokázali produktem konkurovat cenou. To...
Prodej bytu 2+kk, 42 m2, Olomouc, ul. Handkeho
Handkeho, Olomouc - Nové Sady
3 500 000 Kč