Diskuze

Toyota a VW zbrojí k elektrickému útoku, chtějí vyzkratovat Muskovu Teslu

Velké světové automobilky zvažují, jak zastavit amerického podnikatele Elona Muska a jeho Teslu, která ovládla výrobu elektromobilů. Ve hře je budoucnost odvětví a žádný z tradičních výrobců aut se nehodlá smířit s tím, že ho Musk odsune na vedlejší kolej.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PJ

Jo Toyota chce investovat do elektromobility. Já měl za to, že elektromobilita nemá budoucnost, dle jejich výkřiku do tmy z minulosti.

0 0
možnosti
ZJ

...zbrojí se k elektrickému útoku ..... bez toho aby byl vyřešena plnohodnotná náhrada klasických elektráren (uhlí, jádro...) které plánují odstavit :-/

0 0
možnosti
JS

Do pěti let bude stát elektromobil méně než 300000

1 0
možnosti
JB

Vyzkratují Vás zákazníciR^

0 0
možnosti
PG

P69e39t97e29r 56G67l89o43s

6. 1. 2022 12:15

Ja sa obávam, že VW sa šialenou rýchlosťou rúti do strašného prúseru, ovplyvní to nemeckú ekonomiku a stiahne so sebou i nás.

0 0
možnosti
JS

Možné to je, je ale také možné, že se naopak stane leaderem a získá velkou část trhu.

1 0
možnosti
PM

Uz ted nejsou cipy a neni cim nabijet malem v cele evrope. Vystavba elektraren stagnuje a tady se resi zahlceni trhu elektroauty. Pripada mi ze eurohujeri pozbyli zbytek mozku.

0 0
možnosti
Foto

No třeba taková Sony má evidentně čipů dost, viz článek "Sony zvažuje výrobu aut. Studii elektrického SUV nabila moderní technikou" :-D

3 0
možnosti
RD

VW spoleha na vyrobu v CR... tak urcite;-D.

Investice skodovky pro pristich 5 let - cca 500 milionu EUR (pro srovnani 2020 to bylo 850 milionu).

Investice VW 170 miliard usd...

0 0
možnosti
RD

Pardon, tech 500 milionu je samozrejme rocne po dobu 5 let, celkem na 5 let je to 2,5 miliardy eur.

1 0
možnosti
VR

Sice elektromobilita jako politicky projekt bude ( tak jako euro), ale nechapu v cem to bude vyhodne. Dlouho cekat na nabijeni, nedostupne nabijeni pro masu lidi bez domku, maly dojezd a navrat k nervovani zda dojedu jako za hladoveho oka v dobe CSSR bez moznosti kanystru a to vse v cenove relaci 1,3 mega, kde lide vzdy kupovali premiove vozy. Co to prinese zakaznikovi z hlediska uzivatelskeho komfortu?

5 3
možnosti

už jste si odpověděl .... nic

2 2
možnosti
JB

O Toyotu strach nemám, ale jedno číslo že němcům trochu dost ujel vlak. Současná hodnota akcii Tesly je vyšší než hodnota akcií všech německých automobilek dohromady. Navíc auto s dojezdem 600 km v zimě do 600 tis. Kč tady bude dříve z Číny než z Německa.

3 0
možnosti
PV

Koukají na tedlu a číňani je preválcují.

0 1
možnosti
MB

Nechápem, prečo sa pri aku autách používa metafora so smartfónami, kedy sa klasické telefóny (hovor+sms) menili za multifunkčné smartfóny (telefón+foťák+notebook+internet...)?

K aku autám sa viac hodí metafora s 3D televízormi. Kedy po úspechu Avatara v kine chcel každý výrobca naskočiť na 3D vlnu. Výrobci investovali do vývoja milióny dolárov, zaplatený novinári písali o "novom štandarde", fanatický diskutujúci plnili diskusie o tom, ako ich neprudí nabíjanie tažkej kravy, ktorú musia nosiť na hlavách, hovorilo sa o utopickej budúcnosti a budovaní infraštruktúry na podporu 3D vysielania... A?! Nezáujem más, budúcnosť neprišla, vývoj sa zastavil a dnes už túto marketingovo tlačenú slepú vetvu ani poriadne nekúpite.

Ak by sa aku autá nestali politicko-dotačný projekt. Skončili by rovnako ako všetky snahy (a že ich bolo dosť) o presadenie sa aku áut v minulosti. V zabudnutí!

7 6
možnosti
VA

Špatné přirovnání. Spíše je to jako CRT televize a LCD televize. CRT splňovala vše, co člověk potřeboval. Pamatuji v té době, jak všichni věštili, že se LCD neuchytí, že má špatné podsvícení, kostičkovaný obraz, neuvěřitelnou cenu atakující 1mil. kč. Philips si v Hranicích na Moravě v klidu stavěl fabriku na klasické monitory, kterou za dva roky zavřel. A kde je CRT teď? A kde LCD? Podobný příběh mají třeba foťáky, prý digitál se nikdy neprosadí u profesionálů, proti klasickému s filmem. Nikdy nedokáže zachytit tak kvalitní snímek. No, další chytré dohadování bylo, když jsem si koupil první dotykový displej. To bylo denně posměšků o tom, že jsem si koupil nesmysl, že tímto směrem budoucnost určitě nepůjde. Protože kdo bude chtít mít neustále opatlaný displej.

7 1
možnosti