- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nikdo nemá o ta vaše auta zájem. Zařiďte google cars bez řidiče, dostupný car sharing, ještě levnější Uber a cyklostezky všude. Nikdo nemá chuť auto vlastnit a starat se o ně a cpát do něho peníze, být sluhou auta, místo aby auto složilo jemu. Otřesná mentalita šedesátých sedmdesátých let. Dnes je už naštěstí svět zelený a frankfurtský autosalon naštěstí zrušili.
tak to Británii položí na kolena :-D
Ono už to žádné Mini stejně ani nebylo, takže původní smysl názvu se už dávno vytratil. Ve výsledku to ani žádná škoda nebude, protože těch protažených Crossoverů je všude hafo a o jednoho více, nebo méně je už stejně jedno a navíc by to stejně bylo v elektrice. Jo, starší generace Mini, to bylo něco zcela jiného.
Mini v původní velikosti by dnes nikdo nekupoval, stejně jako třeba Fiat 500.
Jiné auto co vypadá jako dnešní Mini neznám.
Včera shořel v garáži trojkový hybrid BMW. Hasiči na něm pracovali několik hodin a spotřebovali téměř 12 tisíc litrů vody, se stejným modelem na benzin prý byli za 15 minut hotovi.
Auro shořelo na vrak, škoda 80000 EUR a požár vznikl netěsností jednoho článku lithiové baterie. Od něho pak chytaly po řadě všechny sousedící, pěkný ohňostroj.
Goelro soudruhů z Dederónie narazí na nečekané problémy.
Odkaz by byl, prosím? Abychom se mohli poučit...
Dosavadní chudina díky breksichtu zbohatne a bude jezdit Rollsem..! :)
Koho zajímají nějaké německé Mini nebo Rolls? Teď po brexitu dojde jistě k renesanci tradičních britských značek v britských rukou jako...
prvni hmatatelny efekt brexitu. Vyroba se presune nenapadne do Holandska
Tak Honda za rok uzavře svoji továrnou ve Swindonu...