ZNOJMO: Nejrychlejší službu by z prověřovaných zřejmě poskytlo Autodružstvo Znojmo. Přestože byla sobota a na pracovišti jen pohotovost, přivedl technik během několika minut autoelektrikáře, který se hned chtěl pustit do práce. Jen výmluva, že řidič s sebou nemá servisní knížku a vůbec žádné doklady k porouchané fabii, zásah oddálila a umožnila pokračovat v testu jinde. Nicméně obsluhující - podle vizitky Arnošt Novotný,ve firmě vedoucí servisních služeb - projevil nestrojený zájem, aby vůz přijel k opravě hned následující pondělí. A tvrdil, že ani v případě potřeby náhradních dílů nebude problém. "Budou tu do čtyřiadvaceti hodin," prohlásil. Na slova, že potřebný díl v Praze není k mání, reagoval: "My potíže s dodávkami z Boleslavi nemáme."
BRNO: Firma Automedia se nastíněného problému nezalekla. Rutinně vůz k opravě objednala za týden.
ÚSTĺ NAD LABEM: Rovněž týden čekání na opravu byl v ústeckém servisu Auton. "Nejdřív musíme zjistit, kde je problém. Věci na fabii ale máme, a co nemáme, to objednáme," prohlásil přejímací technik.
HRADEC KRÁLOVÉ: V Palace servisu se na práci čeká týden až deset dnů. "Pro nás není problém díly pro fabii objednat. Záleží jen na tom, jak rychle nám je z Mladé Boleslavi pošlou," nechal si otevřená dvířka přejímací technik.
ČESKÉ BUDĚJOVICE: V Autoservisu Jiří Gottvald by fabia na opraváře-autoelektrikáře čekala také týden. "Měnit celou sedačku? To je to nejposlednější," sdělil přejímací technik.
OSTRAVA: Ani servis Auto Heller nevybočil z většinového průměru a k práci chtěl porouchanou fabii pozvat za týden. "Vyhřívání sedaček jsme u fabie ještě neopravovali. Ale mohu vás ubezpečit, že díly pro reklamace dodává Mladá Boleslav přednostně," řekl přejímací technik.