Diskuse k článku
Milovník švédských krabic: Design auta dnes určují evropské předpisy
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
hivesRe: HmmmmmTakže podle tebe každý rozhovor s významným člověkem z nějakého podniku je vždy zároveň PR toho podniku? |
![]() |
Darik HRe: HmmmmmTak okate sice asi ne, ale proc si neprihrat polivcicku, ze! ..... obzvlast, kdyz image Volva v Evrope zrovna prevzeti znacky Asii moc neprospelo. |
![]() |
hivesRe: HmmmmmNevím, jestli zrovna jiný vlastník znamená horší image. Pokud tahle změna nebude mít vliv na kvalitu, tak proč? Momentálně pod asijským vedením myslím ještě žádné auto nevyjelo, takže samozřejmě nový vlastník vyvolává otazníky nad budoucími auty, ale zhoršení image v tuhle chvíli? Druhou věcí je, kolik běžných lidí vlastně ví, že Volvo vlastní Číňani? Takže já tohle beru hlavně jako rozhovor s úspěšným člověkěm, který má co říct k současnému designu a reklamu v tom nevidím. Souhlasit s ním nemusíš. |
![]() |
metafrikmytus bezpeci + osobity designTo se tyka uz jen starych modelu 200,700,900 - Vlastne spis antidesign, zato mimoradne povedeny. Oproti soucasnym nemeckym predesignovanym kreaturam tyhle modely mely osobitost a eleganci |
![]() |
radikRe: mytus bezpeci + osobity designOn to mýtus nebyl... volva byla ve své době opravdu zdaleka nejbezpečnější auta... ten krabicoidní design s tim měl hodně společnýho...
Dnes v době NCAP crashtestů a bezpečnosti na prvním místě se rozdíly mezi volvem a zbytkem automobilové produkce výrazně snižují... ale Volvo pořád patří k autům, kde v oboru patří na špičku |
![]() |
metafrikRe: mytus bezpeci + osobity designJOJO, myslel jsem to jako mytus, ktery mel a asi i porad ma opodstatneni. Jezdim s 940 a nedam na nej dopustit. A kdysi mi 440 svym dlouhym cumakem zachranilo zdravi |
![]() |
wrahRe: mytus bezpeci + osobity designPřesně, ten krabicovitý design měl s bezpečností hodně co společného. Ohromné deformační zóny a ještě strašná spousta sloupků, příček, výztuh atd, které se musely napřed ohnout nebo polámat, než mohlo něco proniknout do kabiny. |
![]() |
Tramp_007Re: mytus bezpeci + osobity designA navic se do tech krabic vesla klidne i rakev nebo zaroven pracka Husquarna, rozkladaci pohovka, lyze a zavazadla. |
![]() |
Antonín, topičRe: mytus bezpeci + osobity designJojo. A krabice v IKEA mají shodou okolností délku ideálně pasující do sklopenýho kufru Saaba 900. I vanu jsem v tom odvez, v zavřeným samozřejmě. Se zimníma kolama naráz. A nebyl to kombik. |
![]() |
radikRe: mytus bezpeci + osobity designjinak s tou eleganci si to trochu prehnal....asi tak elegantni jako BVP-čko |
![]() |
wrahRe: mytus bezpeci + osobity designJenže ono i to BVP má něco do sebe. Volvo je, nebo alespoň bylo automobilem, kam jde naložit rodina, spousta nákladu a bez ohledu na podmínky vás dopraví do cíle. A k tomu nepotřebujete zlatou metalízu, hliníková kola ani trojitě vymakaný design. Stačí spolehlivá bedna na kolech. |
![]() |
radikRe: mytus bezpeci + osobity designJasně... já ti rozumim a i charisma určitě nějaký má (stejně jako to BVP)... je to (bylo to) účelný a bezpečný auto a to je správně, ale mluvit o eleganci už je trochu moc... krabice nikdy elegantní nebude. |
![]() |
Diskuzní kovbojVolvoVždycky když potkám v provozu XC90 Design je nadčasový, vždyť XC90 se vyrábí od roku 2002 a téměř 10 let poté se pořád prodává víc než výborně, a nedivím se, to auto má takovou zvláštní..auru. Když to srovnám s Audi, BMW či Mercedesem, Volvo na mě působí sympatičtěji. Škoda, že jich nejezdí víc. |
![]() |
dvakratzabanovanylajosRe: Volvoto je dobre, ze jich nejezdi vic. nevim cim bych jezdil, asi saabem. |
![]() |
Diskuzní kovbojRe: VolvoSvým způsobem s vámi souhlasím Díky za Saaby, Volva a Jaguary a lidi kteří je kupují |
![]() |
wrahRe: VolvoAno, kočičky jsou nádherná auta. Ale osobně dávám přednost starším, tak 80 tá léta. A ne, že by to byla slabá auta i na dnešní poměry, motory 4,něco.. A ta zlá čičina na kapotě :) Nebo Saab 900. Starý ale nádherný. |
![]() |
superkutilPokud Volvo nebude hranatá krabice, tak už to nebude VolvoChystám se do XC70 a chci aby to byla krabice. |
![]() |
orangexxJaguar, Volvo, Saab...Da se čekat prakticky s jistotou, že tyto značky mají dnes již bohužel za sebou období rozvoje. Jaguar pod Tatou se stáva zcela obyčejným šuntem i když s kvalitou měli problém už hodně dlouho... Volvo si už ublížilo spojením s Fordem a ted pod současným majitelem, se dá čekal vyždímání technologií do poslední kapky s budoucím očekáváním totálního kýče s hlediska desingu i kvality. Saab je již na lopatkách pěkně dlouho a po čekaném úprku posledních odvážných zákazníků ho nejspíš neprobudí k životu ani živá voda. |
![]() |
Andee in Red BookNo...To je náhodička, že služebák českého zastoupení Volva má značku 8A8 3377 |
![]() |
nnykyRe: No...Od aut s takovou RZ raději dál. Zrovna minulý týden jsem potkal jednoho s 3H9 6666 a zažil, co to je, když řídí zakomplexovaný "Trpišovský" |
![]() |
Korektní ŽelvaRe: No...Já zas potkal Mercedes s SPZ - xBx 1111 (místo těch x bylo nějaký číslo, napamatuju si jaký) a dal mi na přechodu přednost i přesto, že jsem jasně dával najevo že počkám až projede. Dělám to tak běžně, podle mě je totiž lepší, když chodec počká až auto (v mém případe vejš dokonce více aut) projede, než aby řidič zbytečně zastavoval jen kvuli tomu abych mohl přejít. Takže když jdu k přechodu a vidím že se blíží auto, tak dělám jakože jdu dál po chodníku, stoupnu si od přechodu dál,... a pod. No a ten člověk přesto zastavil a počkal až přejdu. Tím chci jen říct, že ne každej kdo má protekční SPZ a auto za tři mega je "Trpišovský". Auto a ani SPZ nemá na chování řidiče žádnej vliv. |
![]() |
Korektní ŽelvaRe: No...A i když řidím, tak jsem si od majitelů drahých aut s protekčníma značkama nevšiml o nic horšího chování než od ostatních. Ono to chce na té silnici hlavně klid a brát s nadhledem. Někteří lidi jsou prostě prasata a jezdí jako prasata, ale v žádné skupině (bohatí, chudí, mladí, staří,...) jich není víc nebo míň. |
![]() |
picachuRe: No...Tak uz je mi jasne proc porad ridici v Cesku neumi zastavovat na prechodu. Je to kvuli lidem jako jste VY! Prosim vas zajedte si do Nemecka na nakupy a projdete se tam parkrat po meste pres prechody abyste pochopil jak spravne prechazet prechod. Pro ty co to nevi - v Nemecku KAZDY ridic kdyz uvidi U prechodu chodce ihned zastavuje auto. AUTOMATICKY. S vasim pristupem se tam budete citit jako blbec uz po prvnim prejiti. Dokonce i cesti ridici po prejeti hranic s Nemeckem se chovaji stejne jako nemecti ridici. Okamzikem kdy prejedou hranice z5 se z nich stavaji stejni hulvati jako predtim. Muzou za to jak ridici, tak chodci jako vy, tak debilne formulovany zakon a obecne vymastena ceska povaha masirovana 50 lety komunismu. |
![]() |
Modrý a zelený bleskRe: No...Jak významný musí být deficit člověka, který vyzývá pro výuku českých pravidel k návštěvě Německa? Jinak samozřejmě NEMÁTE pravdu. |
![]() |
picachuRe: No...Samozrejme ze mam pravdu. Ta ceska pravidla maji stejnou myslenku jako nemecka. Bohuzel implementace pokulhava, jak je to ostatne v Cesku se vsim. Ceske zakony jsou k smichu, jedna dira za druhou. Proto jsem zminil Nemecko, odkud bychom si ohledne prechodu meli vzit priklad. Tam clovek vidi jak dobre funguje. V Cesku to nefunguje, pokud si myslite ze ano, znovu opakuji, zajedte si do Nemecka, stoupnete si tam k prechodu a stujte tam. Pak se vratte sem do diskuze a reknete tam jak jste tam stal jak blbec a vsichny auta pred vama zastavovaly. Proc myslite, ze to tam ti ridici delaji? No protoze je to tak uci v autoskole a maji to tak formulovane ve vyhlasce. V Cesku to je vysmech. |
![]() |
radikRe: No...On je největší rozdíl v lidech a ne pravidlech... proto to tady nikdy nemůže a ani nebude fungovat jako v německu Pokud vím, tak ve vyhlášce je že maj přednost chodci a v autoškole tě to učí taky... ty důvody jsou zcela jiný. |
![]() |
Modrý a zelený bleskRe: No...Samozřejmě pravdu nemáte. Osobně jsem viděl nehody, kdy řidič srazil chodce... na přechodu... v Mnichově. |
![]() |
SanjuroRe: No...další "obecne vymastena ceska povaha" která má pocit že když naplive na vlastní národ tak bude něčím víc? |
![]() |
picachuRe: No...Ja ten pocit nemam. Ten pocit maji ti, kteri z ceska nikdy nevytahli nos (at uz fyzicky ci psychicky) a mysli si ze znaji vsechno a nejsou schopni se poucit odjinud. Ja se rad poucim a vyhledavam nove informace neustale. Znam 6 jazyku a ctu vetsinou zahranicni literaturu abych mel co nejvetsi prehled a nemel zastreny pohled ruzovyma brylema neznalosti typickeho ceskeho vidlaka klabosiciho v hospode. |
![]() |
radikRe: No...Tak ses pochlubil jakej si frajer narozdíl od nás typických českých vidláků... hlavně že první věta je, že nemáš pocit že si lepší... ty ho máš, ale neumíš si to přiznat... jako správnej čecháček |
![]() |
picachuRe: No...Chlubit se jsem nemel v umyslu, pokud vam to tak vyznelo tak se omlouvam. S temi pocity jsem ja nezacal, to vubec neni tema debaty. Nekteri lide se citi lepsi nez nekdo, nekdo se citi menecenny. Usuzuji ze vy se citite jako vidlak, kdyz jste se ozval, ackoliv nevim zda opravnene. To je vsechno prirozene. Nicmene muj prevazujici pocit by se dal shrnout Sokratovym citatem "Cim vic vim, tim vic vim ze nic nevim". Moje puvodni myslenka byla, ze lidi se chovaji jako slepe ovce - viz ty prechody. Abych navazal na tu vyhlasku, je to castecne znenim vyhlasky a castecne lidma, ci spise ceskou povahou. |
![]() |
radikRe: No...
A slepe ovce jsou vsude na svete i v nemecku...a s jejich povohou (disciplinou) jeste vetsi... pane, ano pane... premejsli az potom, prece je to predpis a ten se nesmi porusit (to je slepa ovce). Takze az budete mluvit o ceske povaze a ovcich a zaroven davat jako priklad nemecko, tak se pane zamyslete... |
![]() |
picachuRe: No...Tak ono uz to nema cenu moc rozpatlavat. Jen bych rekl z mych zkusenosti, ze v zahranici udavani faktu lide neberou jako chlubeni, ale tady jak vidim to hned sklouzne do negativa. Kdyz potkam nekoho, kdo treba neceho dosahl nebo se snazi dosahnout, tak ho obdivuju. V Cesku je stale typicka reakce zavist, obvinovani z chlubeni atp. Nakonec bych rekl, ze provokace a rypani k tematu jsou potreba, zvlaste nyni. Vzdyt se na to podivejte, zkorumpovany stat, politici vetsina uplaceny lidsky odpad, zakony derave, lide co tech der umyslne zneuzivaji, mnohdy politici sami, policie pro smich, upadek kvality potravin, honba za nejlevnejsim brakem. Kde jsme byli drive a kde jsme ted? |
![]() |
radikRe: No...Kdybys řekl jen pár faktů tak se ani neozvu, ale ty si musel dodat " a nemel zastreny pohled ruzovyma brylema neznalosti typickeho ceskeho vidlaka klabosiciho v hospode." a s takovou rejpavou poznámkou nikde na světe nebudou mluvit o pouhém sdělení faktu... NIKDE NA SVĚTĚ. Jak píšeš v dalších větách... šlo o provokaci a rýpání... A jestli máte pocit že Vám závidim, tak Vás ujišťuju že ne... občas sem závistivej, ale Vám opravdu nemám co závidět.
A poznámka kde jsme byly dříve? |
![]() |
radikRe: No...P.S. Mam pěknej rekonstruovanej byt, pronajmutou velkou garáž kde je 2 x BMW (auto a motorku), pohlednou brunetu s trojkama... narozdíl od typickýho internetovýho chytráka klábosícího na idnes?
Jak to na tebe působí? Já se, ale nechlubim... jenom sděluju fakta |
![]() |
radikRe: No...
|
![]() |
wrahRe: No...Pravda pravdoucí. Když jsem byl podledně v Německu, tak jsem za pár hodin měl úplně ubroušený jazyk od samého "danke". V ČR nemám potřebu to vůbec říkat, snad jedině krom Větnamských obchodníků. Nehodlám děkovat, když mě někdo neflákne dvěřmi mezi oči. |
![]() |
l.gRe: No...Tohle se stává. Ale většinou je to tak, že "Trpišovský" pujčí auto manželce... |
![]() |
jammingJA BYCH TY PREDPISY ZRUSILuz se nemuzou delat auto s nizkym predkem, ty krasny tvary 70 let...kdyz srazim chodce, tak proste smula. a to rikam i jako chodec. |
![]() |
hivesRe: JA BYCH TY PREDPISY ZRUSILTaké mě štve zohledňování "ochrany" chodců v designu, na druhou stranu není to povinné. Hlavní je, že výrobci sporťáků na tyhle předpisy kašlou |
![]() |
loma123Re: Volvo už není Volvo.a ty si ignorant: protože: a) současná vozidla včetně nejnovější V60 se vyvíjela v době, kdy ve Volvu ještě ani nevěděli o tom, že do nich chce investovat někdo z číny; b) žádné ze současných Volv se v číně pro evropský trh nevyrábí; c) takový VW a Škodovka se nežinýrují a v Číně staví fabriky o 106. A to dávno před tím, než čínský investor koupil nějaké akcie Volva d) Volvo není o nic čínštější než je třeba Mercedes arabský - to ře podstatná část kapitálu třeba Mercedesu je od arabů neznamená, že Mercedes budu považovat za blízkovýchodní vůz. |
![]() |
Darik HRe: Volvo už není Volvo.Vyprávějte to zákazníkům! ..... pravda prostě je, že Volvo ztratilo svůj kredit a image! ..... i proto asi ty snahy o jejich propagaci !!! |
![]() |
krytonRe: Volvo už není Volvo.to je jako bys tvrdil že Manchester City neni anglickej klub |
předchozí | 1 2 | další |