Sama ceremonie probíhala moc dobře, Kateřině se líbila. Jen u ní stále víc a víc rostla nervóza z pomyšlení, že jí medaili dá nejúžasnější mužskej ze světa formulí. Dost mě překvapilo, jak je vysoký. Napadlo mě, že se do kokpitu F1 musí strašně pracně soukat. Pěkné bylo, že se choval jako úplně normální člověk, i když by na trochu frajeřiny nebo namyšlenosti měl určitě nárok." Už už se schylovalo k vyhlášení ceny Elišky Junkové - to byla chvíle Kateřiny - když najednou ceremoniář vzal slavného dlouhána od formulí pod loktem a odvedl ho vedle kvůli focení. Kateřina najednou přebírá cenu z rukou manželky populárního politika. I tak jsem byla ráda. Paní Grossová je moc milá," tvrdí súsměvem čtyřiadvacetiletá oceněná závodnice Trojanová. Nyní za pultíkem recepce v drahé škole si Kateřina překvapeně uvědomuje, že vlastně ani neví, co mluvit, kdyby na ni Hakkinen byl počkal. Já vím určitě, na co bych se ho neptala: Proč si dal teď pauzu s ježděním, co bude dělat příští rok a jaké to je ochutnat třístovkovou rychlost. To vím od Tomáše Engeho, že se na to ptají všichni a pořád," uvažuje Kateřina Trojanová. Nakonec se kloní k neutrálnímu řešení: snad by se ptala, jak se Hakkinenovi líbí v Praze a co říká českému sektu. Ale to je samé kdyby," sama pokyvuje posmutněle hlavou za služební přepážkou. A tak zatímco Mikku Hakkinena z české závodnické slavnosti odvezl šofér - závodník ani sám neřídil -, Kateřina, pomalu jako každý den o nějakou hodinku později, se vrátila ke svým běžným povinnostem, mezi které patří i vykydat hnůj svých čtyř koní. Ta věc se šoférem pro závodníka nakonec k myšlence na jednu nevšední otázku pro Mikku Hakkinena Kateřinu Trojanovou přivedla: To bych se ráda zeptala, jak se mu mezi českými řidiči jezdilo, kdyby si tu řídil sám." Kateřina Trojanová se svému dodatečnému" nápadu usmívá. Ale dost možná, že tuší odpověď. I její otec přece říká, když se něco stane: Řidič je dobrý, zatáčka byla blbá...
Mikka Hakkinen přede mnou utekl
Sama ceremonie probíhala moc dobře, Kateřině se líbila. Jen u ní stále víc a víc rostla nervóza z pomyšlení, že jí medaili dá nejúžasnější mužskej ze světa formulí. Dost mě překvapilo, jak je vysoký. Napadlo mě, že se do kokpitu F1 musí strašně pracně soukat. Pěkné bylo, že se choval jako úplně normální člověk, i když by na trochu frajeřiny nebo namyšlenosti měl určitě nárok." Už už se schylovalo k vyhlášení ceny Elišky Junkové - to byla chvíle Kateřiny - když najednou ceremoniář vzal slavného dlouhána od formulí pod loktem a odvedl ho vedle kvůli focení. Kateřina najednou přebírá cenu z rukou manželky populárního politika. I tak jsem byla ráda. Paní Grossová je moc milá," tvrdí súsměvem čtyřiadvacetiletá oceněná závodnice Trojanová. Nyní za pultíkem recepce v drahé škole si Kateřina překvapeně uvědomuje, že vlastně ani neví, co mluvit, kdyby na ni Hakkinen byl počkal. Já vím určitě, na co bych se ho neptala: Proč si dal teď pauzu s ježděním, co bude dělat příští rok a jaké to je ochutnat třístovkovou rychlost. To vím od Tomáše Engeho, že se na to ptají všichni a pořád," uvažuje Kateřina Trojanová. Nakonec se kloní k neutrálnímu řešení: snad by se ptala, jak se Hakkinenovi líbí v Praze a co říká českému sektu. Ale to je samé kdyby," sama pokyvuje posmutněle hlavou za služební přepážkou. A tak zatímco Mikku Hakkinena z české závodnické slavnosti odvezl šofér - závodník ani sám neřídil -, Kateřina, pomalu jako každý den o nějakou hodinku později, se vrátila ke svým běžným povinnostem, mezi které patří i vykydat hnůj svých čtyř koní. Ta věc se šoférem pro závodníka nakonec k myšlence na jednu nevšední otázku pro Mikku Hakkinena Kateřinu Trojanovou přivedla: To bych se ráda zeptala, jak se mu mezi českými řidiči jezdilo, kdyby si tu řídil sám." Kateřina Trojanová se svému dodatečnému" nápadu usmívá. Ale dost možná, že tuší odpověď. I její otec přece říká, když se něco stane: Řidič je dobrý, zatáčka byla blbá...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...