Diskuze
Velkolepé kupé značky Maybach vypadá úchvatně, ale je to jen studie
Děkujeme za pochopení.
M74i88l26a34n 52C68h14a57l75u84p27a
Asi takhle. Dneska ráno jsem půl hoďky hledal místo pro zaparkování s normálním kombíkem. Ještě tak smart by se chytal. Takže děkuji, ale pokud to nepojede ze soukromé garáže do soukromé garáže, tak to nemá význam.
J59i78ř41í 96K83o28c28u96r19e30k
Majitelé takovýchto vozů těžko budou bydlet v činžáku.
J47i23ř46í 18J78u67r72á81š66e58k
Ten dlouhý čumák je mega nepraktický. Bude se s tím šíleně manévrovat. Jezdit s tímhle na plný plyn bude děs. Je to neopodstatněný nesmysl. Neřeknu, kdyby byl pod kapotou nějaký 12-ti válec.
Na to, že se karoserie nad hlavami zúžuje, nebude ani až tak moc místa pro posádku, jak by si člověk od auta širokého 2,1 metru myslel. A vzadu bude místa ještě míň. Hlavně na hlavu.
M14i42l83a21n 88C37h55a64l33u46p94a
To navrhoval architekt, disignér. Ne technik. To se teďka nosí ve více oborech.
O70d30s98t69r74a95n94ě46n49ý 27U31ž80i37v70a79t51e10l
V72l33a12d61i68m91í75r 46H88o13l92ý
Vypadá to dobře, pokud rozjedou výrobu, snad do sériových vozů dají normální motor.
M41a47r27e45k 79M36a52l26ý
Pokud by chtěli konkurovat RR, tak tam musí dát důstojný motor pro tuto třídu aut. A nevím o tom, že by RR dělal elektromobily...
J18i18ř92í 76J85u29r19á86š20e12k
Tak alespoň víme, proč je to tak dlouhé. Aby se tam vešly všechny ty baterky.
Co to bude proboha vážit? Bude to ještě na béčko řidičák?
D11a28v63i42d 91E79r55b25e41n
Mě se to líbí moc, krásnej stroj, jen drobek bojuju s rozděleným zadním okýnkem na 2 části.
R59o14m65a44n 16S84t45r37e82j66č32e86k
To já sice taky, ale zase si říkám - kdo to dneska má?
H17o87n34z11a 81T98a92r
Ta zadní partie s těmi malými okny a tím decentním náznakem rybí ploutve Připomíná vzhledově zadní partie automobilů Tatra .
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...