- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hm. Jeden by řekl, že s rozvojem techniky bude doprava rychlejší a plynulejší.
To jenom my si tady nechame spokojene kalet na hlavu.
STK na ktery aby si clovek bral den dovolenou, radary v obcich na dotovani rozpoctu a nikdo nikde neprotestuje, tak proc ne.
Vidíte to moc černě. STK i přes focení každé kraviny (dokonce i při absurdním nesmyslu zvaném evidenční prohlídka) propustí do provozu v podstatě cokoliv, obecní radary kasírují jen část "pirátů", protože zbytek nezaplatí a právník i okresního formátu to easy rozstřelí na formální chyby. Jsme národem Švejků a tím i zůstaneme i přes úpornou snahu byrokratů. Není k tomu potřeba protestovat v ulicích, máme své cesty.
No to je komické. Po snížení rychlosti stouply následky nehod o 10%, ale jakási paní z "ligy proti silničnímu násilí" sténá, že vrácení limitu zpět je "hazardováním s lidskými životy".... co dodat bez rizika sta dukátů? Že mám obavu o její duševní zdraví?
Podle nadpisu jsem si začal myslet, že bych s těmi žlutými vestami i dokázal sympatizovat, ale ono je to jinak, ve francii nyní nikdo nebude vědět kolik je aktuální maximální rychlost. Super ;)
no, ono je to navrhované řešení ještě horší, než kdyby zůstala ta 80. takže to bude na každé silnici a na každých pár km jinak...dokonalá past na řidiče
Nezbývá než konstatovat, že francouzský politik není termín , ale diagnoza.
Francie už bohužel jde do kytek a nepochopily, stejně jako VB že už nejsou velmoc. tak si vyřvou mírné technické kontroly, hurá tak se aspoň dřív zabijí. a jen pro info, když je 150 000 lidí v ulicích v 67 mil Francii hodně, tak proč 70 000 lidí v ulicích čr je málo? na počet obyvatel jsou ty jejich protesty prd,
Ty ligy křičící, že jde o hazard se životy, to je taková výmluvná tragikomedie dnešní doby Jak to v tom Německu a Rakousku dělají, že mimo obec mají 100 a za překročení do 20kmh dávají pokuty pod 20 euro, jako spíš takové upozorňovací. Navíc jedna cesta po Francouzské dálnici stojí víc než roční známka v Rakousku nebo Švýcarsku. To je opravdu bananistán
V Rakousku úspěšně vyzkoušeli na dálnici 160km/h a světě div se, nehodovost klesla.
Ve Francii jsou dálnice tak drahé, že místní je využívají jen v opravdu nutném případě. Mimo sezónu dovolených jsou poloprázdné. Všechen provoz se odehrává na přeplněných okreskách. 80ka je způsob, jak dostat lidi na drahé dálnice. Hodně lidí z venkova dojíždí do práce desítky km. Jenže oni na ty dálnice fakt nemají. Platí se od kilometru a je to fakt pálka. Možnost použít dálnici by opravdu pomohla, ale francouzi je předali soukromým firmám a těm to takhle vyhovuje. Menší provoz = levnější údržba = stejný zisk.
Osmdesátka ještě není taková tragédie, ale ty kruháče každé dvě minuty, to je na blití! Radši bych jel klidně 70 ale rovnoměrně, jak to mívaj v Německu na hustých dvouproudovkách.
Stavíme lepší silnice, máme lepší auta, přesto se neustále zpřísňují dopravní předpisy. Hlavním důvodem je dneska už především možnost vybrat ještě více peněz na pokutách. Kdyby se to nevyplácelo, stát se o to starat nebude.