Diskuze
GLOSA: Jak jsme se neuměli zbavit babičky z plechu. Octavia je nesmrtelná
Děkujeme za pochopení.
V61i95l57é97m 70J29u48r43á12n86e17k
Mám jednu z listopadu 2011.
Starám se standardně (servis po 10t km, doslova za pár šupů) i nadstandardně (teď třeba nechávám přeleštit a srovnat ALU disky postupně na obou sadách...) a ona funguje. Jak prosté.
Považuji za lepší udržovat to, co funguje.
M32a21r86t20i12n 60V49á69c88h17a
Koupil jsem si ji novou v roce 2006. Vydržel jsem to rok.
Simply never!
P69a97v88e55l 95R57o48t12n63á70g85l
...a přitom stačilo jen vzít multimetr a baterii proměřit
P94e77t67r 17Č73e89r83m80á34k
Multimetrem baterii moc neproměří, ale testerem baterií a zátěžákem zjistí o baterii během chvilky vše...
M62a76r87t28i57n 84P70l14z31á46k
OK 1.9 TDI je jedno z nejhorších aut, co jsem řídil. Hnusná gumová popelnice. Ale žralo to málo, to jo
K61a71r88e13l 37M71a39z91a47č
Ne, nejhorší byla Oktávka s 1.6 TDI. V kombinaci s převody a hmotností skutečná tragédie. Přitom ve Fabii ta 1.6 TDI fungoval celkem uspokojivě.
T53o48m14á15š 44B46r25a18b51e93c
Měl jsem před nějakými 9 lety asi na nějaké 3 roky od rodiny půjčenou O1 1,8 benzín (r.v. tuším 97). Ve své době docela luxusní auto s velkým kufrem. Jenže pak to začalo. Nebyl měsíc aby se tam snad kromě motoru něco nevysypalo. Hotová pojízdná pokladnička, a to nemělo žádný velký názjezd (kolem 200 tis). Byl jsem tehdy rád, že jsem dostal auto od firmy a O1 mohla jít pryč. Po Renaultu druhé nejhorší auto jaké jsem kdy měl. Takže zkušenosti se mohou lišit.
T85o58m85á17š 81Z90e92m20á70n97e20k
Je to tak. A ještě větší smysl to dává, pokud opravujete svépomocí.
P86e44t80r 27Č19e23r16m74á40k
Text je vlastně takový, že si z něj každý může vzít co chce... Jasně, všichni víme že auto lze provozovat dlouhé roky, je to jen o vůli to servisně držet při životě. Zbytek je na každém, někdo to zkrátka jede dokud to jde, někdo naopak preferuje bezpečnost či výbavu a mění auto záhy po záruce, jiný preferuje ekonomický model a auto obmění dokud to je finančně smysluplné (protože ač se to autorovi nemusí zdát, dávat desítky tisíc do servisu u 20let starého auta v hodnotě pár desítek tisíc, smysl nedává). Neexistuje jedna správná varianta řešení.
P44e44t97r 46N37ě85m58e71c
Nové autobaterce je totiž potřeba vystavit rodný list. Po namontování nalepit štítek ze štítkovačky s datem výměny. Nebo napsat lihovkou. Ono se to totiž nezdá, "vždyť jsem ji měnil nedávno", no a najednou je to pět let a šlus.
No a jinak ať slouží :-)
P53e80t41r 75Č28e19r44m86á75k
Datum výroby se dá vyčíst na baterii, každopádně věk je irelevantní údaj - stav může být diametrálně odlišný, proto existuje mnoho způsobů jak baterii otestovat, nedá se vyměňovat jen podle stáří.
J64a16n 21M44a61r68i93k
rekl bych,ze problem je nedostatku ediku, kteri vi, jinak nic proti autum, ktera jsou stara
V36l66a14d33i87m35í33r 19Z43a21u59š51k60a
Spoustě lidí stačí auta 15-20 let stará a nové jezdící diskotéky s infotainmentem vůbec nemusí. To nakonec dělá soudruhům v plánování elektrorevoluce největší vrásky.
P48e79t94r 42Č31e65r88m65á43k
A spousta lidí to má právě naopak a chce auto ve kterém si nazrcadlí telefon, které samo zaparkuje, či na dálku řekne jestli je zamčené. Ale to je v pořádku, každý to má nějak.
Jinak to co popisujete nijak nesouvisí s elektromobilitou, tlak výrobců na obnovu vozového parku tu je odnepaměti (potřebují prodávat nová auta), proto vznikly nástroje jako emisní zóny, různé daňové úlevy na moderní nebo naopak poplatky za starší provozované auto.
Silničářští popletové pobavili Mohelnici. Zpackaný nápis zaujal každého
Zpackaná dopravní značka pobavila Mohelničany. Silničáři při stříkání nápisu na asfalt otočili...
Automobilová Evropa v čínské pasti. Levná auta tu prodávají dvakrát dráž
Využívat nástrojů globalizace, abyste na světových trzích dokázali produktem konkurovat cenou. To...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Putinova pojízdná pevnost s novou fasádou. Aurus je ležák, tak ho rozdávají
Staronový ruský prezident vyrazil na slavnostní inauguraci ve modernizované verzi limuzíny Aurus...
Auta dnes může prodávat každý lúzr, říká k testu autosalónů novinář
Rozstřel Investigativní tým MF DNES a iDNES.cz opět po roce otestoval české autosalóny. Průzkumníci ve...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Všechna Kabaňova auta. Poznejte výtvory génia, kterého ulovili Číňané
Čtyřlístek, české sklo, kubismus, poštovní obálka, iPhone. Tím vším se při tvorbě svých aut...
Všechna Kabaňova auta. Poznejte výtvory génia, kterého ulovili Číňané
Čtyřlístek, české sklo, kubismus, poštovní obálka, iPhone. Tím vším se při tvorbě svých aut...
Nejprodávanější Škoda nemá tříválec a dostala funkci, kterou si snad ještě rozmyslí
Octavia je nejúspěšnější škodovkou všech dob, ve čtyřech novodobých generacích jich od roku 1996...
Automobilová aféra na obzoru. Bezpečné interiéry vozů hrozí rakovinou
Premium Pohodlný, elegantní, odolný. A bezpečný za každé situace. Takové jsou standardní požadavky na...
Stellantis se paktuje s Číňany. Budou v Evropě vyrábět a prodávat elektroauta
Mezinárodní automobilová skupina Stellantis vytvořila s čínským výrobcem elektromobilů Leapmotor...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!