- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
S tím motůrkem to bude brzdit i kamiony na dálnici do kopce.
Ale pokud se zvýší celková hmotnost na 4 tuny pro řp sk. B, jak to chtějí v EU udělat, tak potom už to bude i ke koupi.
To je naprosto nepoužitelné kvůli doložnosti. Totéž je třeba případ VW Grand California. Bylo by to úplně super kompaktní obytné auto, mají tam spoustu doplňkové výbavy, kterou si ale nemůžete skoro nijak nakombinovat, protože se nevejdete do limitu na hmotnost.
Po 12 letech ve velkém karavanu jsem šel do 6metroveho Possla, není nic lepšího než malá luxusní dodávka se sprchou a záchodem.
Jinak ta integrální Laika parádní...... Až na tu ddložnost.
3.167kg s doložností 333 kg. To znamená, že s tím může jet jen řidič bez rodiny, protože, když z těch 333kg odečtete váhu manželky a dvou puberťáků, tak už do toho auta moc nedáte, pokud máte jen řidičák B.
Tak to je, v zimě centrála, lyže a podobně.
Napísať recenziu o aute a neukázat v galérii kokpit, to je fakt pod úroveň
Predpokladám,tak ako to býva zvykom,že tá doložnosť 333kg je zvolená v ČR úmyselne.Aby to mohli šoférovať ľudia s B skupinou.Výrobca to bude určite predávať s vyššiou doložnosťou.Pretože táto doložnosť je naprostý nezmysel.Kde je váha posádky,vybavenia a tak ďalej?
Nechci polemizovat ale auto s plnou polní se pod 3500 Kg těžko vejde. Pokud to je integrál a hubpostelí nad hlavou.