Automobil byl sestrojen na podvozku řady Wikov 35. Jednalo se o dvoudveřový čtyřmístný vůz s karoserií tudor a klasickou koncepcí motoru vpředu s pohonem zadních kol, díky špičatému předku mnoha lidem připomínal ponorku či torpédo. Pod kapotou byl umístěn čtyřválcový motor o objemu 1 743 cm³ s výkonem 26 kW (35 koní). Automobil byl vybaven mechanickou třístupňovou převodovkou.
Wikov sice předstihl éru aerodynamických tatrovek, úspěšný ale moc nebyl. Podle tisku se vyrobily asi tři kapky. Důvodem bylo, že maximální rychlost byla jen o něco málo vyšší než u standardního modelu Wikov 35, a také vysoká hmotnost, kterou navýšila aerodynamická karoserie. Víc o Kapce čtěte zde.
Prvním sériově vyrobeným autem značky Wikov byl model Wikov 7/28 z roku 1925. Automobily prostějovská firma vyráběla až do roku 1939, za dobu své existence vyprodukovala asi jen osm set osobních a sto nákladních vozů. Po druhé světové válce byla továrna znárodněna a přejmenována na Agrostroj Prostějov. V současnosti patří do skupiny Wikov Industry a zaměřuje se především na výrobu mechanických převodovek a ozubených kol.