Diskuze
Kamiony a dodávky jsou největší hrozbou silnic
Děkujeme za pochopení.
martasex
ti mladí kluci v dodávkách mají těžkej život
sam sem jezdil pro jeden velkoobchod a zadny med klidne 11-16 hodin za volantem bez pauzy taktak na natankovani a zachod. Ti kluci v te dodavce bydli. Nekdy je chapu protoze sem to delal, proste to potrebuji nekam stihnout na cas. Starej chlap to delat nebude. A sam sem za volantem dodavky nadaval na osobaky ktere me brzdili na dalnici a nebo me predjeli z nejakou skodovkou 6000 otacek pak si uvedomili ze to plati oni a stahli to na 130 a ja je predjel a to se opakovalu porad dokola jednou dokonce z hranic n.M. az do prahy. Je to o vzajemnem respektovani se. BTW z dodavky je videt vic nez z osobaku proto az vas bude predjizdet dodavka pred malym horizontem netrubte na ni, ze tam nevidite vy neznamena ze tam nevidi on. A vetsinou (pokud jezdi pravidelnou streku) zna silnici a mista kde si to muze lajznout nazpamet. HOWK
policajt
Re: ti mladí kluci v dodávkách mají těžkej život
Ty idi o t e tyhle kre t e n y vymlatit
subarista
kontroly
maji to udelat jako v Rakousku. Specialni odpocivadla, pres ktere musi jet kazdy tirak.protoze technicky stav tehle vozidel je katastrofa. v Nemecku nepusti tirak dale,pokud ma zavazne technicke nedostatky
lexmark
ddo
mýtné
Mýtné sice do státní kasy nic nepřinese a všechno zdraží, ale aspoň má ten vliv, že na dálnicích znatelně ubylo kamionů. Jezdím pravidelně po D1 a je to hodně poznat.
Ducato 2,8 JTD
A ze všeho nejhorší jsou fabiatici, z kopce jezděj jak utržení a do kopce je člověk musí předjíždět a takhle to je na D1 celej den.
svazak1
Re: A ze všeho nejhorší jsou fabiatici, z kopce jezděj jak utržení a do kopce je člověk musí předjíždět a takhle to je na D1 celej den.
jasne a ty ridis DUCATO? tu italskou srac*ka dodavku? To te asi dost stvou normalni lidi ve fabiich kdyz nemuzes letet po dalnici co to da a lepis se jim na prde*l ze?
Ducato 2,8 JTD
A ze všeho nejhorší jsou fabiatici, z kopce jezděj jak utržení a do kopce je člověk musí předjíždět a takhle to je na D1 celej den.
Počtář
Hospodské kecy
Kdysi jsem potkal v hospodě nějakého "nezaměstnaného". Údajně bral podporu, ale kromě toho prý jezdil každý pátek načerno s nějakou firemní dodávkou(?) odněkud z Moravy do Aše a zpět. Ráno v 6 vyrazil, tak kolem 2 odpoledne dorazil do Aše, vyložil, naložil něco jiného, vyměnil kolečko, aby to při případné kontrole vypadalo, že se řidiči vystřídali a zase 8 hodin zpátky. Prý býval dost unavený a občas za jízdy usínal, ale musel dojet včas, aby mu majitel firmy, které to vozidlo patřilo, za tu jízdu zaplatil (samozřejmě oboustraně bez dokladu).
Dusche
Re: Hospodské kecy
Kecas, dodavky kolecka nemaj, takze sis to cele vymyslel.
koleno666
Pryc s kamiony
Kdyz je policie neschopna a zakonodarci podplacena banda nicemnych hovad, musi si lide pomoct sami. Pojdte se domluvit a kazdy kamion ktery predjizdite poradne "vytrubte". Moc dlouho to nevydrzi... Vim ze cast ridicu kamionu jsou slusni lide, ale zkratka ceho je moc toho je prilis.
apm
Re: Pryc s kamiony
..tak hodne stesti. a dej mi vedet az se neco stane
vmvanjan
A přitom by stačilo poměrně málo
zákaz kamionům předjíždět na dálnici, zákaz jezdit v rychlém pruhu.
FastDriver
Re: A přitom by stačilo poměrně málo
to samozřejmě na mnoha místech už je. jenže policie to nekontroluje, to raději někdě číhá s radarem na čtyřicítce v místě, kde se dá bezpečně jet třeba 90...
rychloslimejs
bohuzel jsem svedkem techto jizd dnes a denne
ale skutecne nejsem svedkem toho, ze bych na svych cestach z Prahy do Brna potkaval ty policajty, co kontrolujou kamiony. Skutecne nevim, kam se prede mnou schovavaji...
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa
„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...
Analýza: EU by k zastavení ataku elektromobilů z Číny potřebovala 50% cla
K zastavení přílivu levných elektromobilů z Číny by Evropská unie musela na dovoz těchto vozů...
Hračka do terénu CFMOTO v akci. Novinku roku jsme zkusili jako první z Česka
Exkluzivně Největší novinka letošního roku je tady. Enduro CFMOTO 450MT jsme vyzkoušeli mezi prvními na světě....
Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně
Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...
Chcete, aby vaše děti měli v dospělosti bohatství? Přečtěte si, jak na to!
Správné finanční návyky a dovednosti vznikají právě v dětství. Mnoho dětí je přijímá přirozeně od svých rodičů, kteří jsou pro děti velkým vzorem....