- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Super. Kona vypadá pěkně, má slušný dojezd a není to žádná předělávka jako VW Golf. Výroba spalováků klesá, tohle na odbyt, mimo ČR - my jsme výjimka povrzující pravidlo, jde dobře
Ale ČR není žádná vyjímka, elektro auta se prodávají jen tam kde je to dotováno, nebo k tomu ještě mohutně zdaněny spalováky. Ale i v německu to dělá jen jednotky procent z celkových prodejů, a to mají větší kupní silu plus dotace. Ano Kona je docela pěkné auto se slušným dojezdem, ale zase jen na ježdění do práce a okoli, protože jinak rychlonabíjení nabízí na 80procent za 54 minut, a to ta slabší a s menší baterii, začíná na 900tisících, ta silnější jde přes mega, benzímová Kona se vleze v pohodě do 500 tis, ano samozřejmě nemá to automat, to je pravda, ale je to plnohodnotné auto se vším všudy, se kterým můžete vyrazit kdykoli a kamkoli, bez potíží, a ještě k tomu je jedno kde bydlíte a jste na polovině ceny, A to je ono za ty prach to nenabízí nic navíc, Aůe jo takové elektro auto typu Kony je super do města a okolí ovšem ne za milion, kdyby se to pohybovalo v ceně benzínové Kony prosím, ovšem pro člověka který ma kde nabíjet. což cca polovina lidí v evropě nemá.
Jo, je to párádní. Krásné svezení. Jen to zatím nedává smysl z hlediska ekonomiky provozu.
což jak začnje pro určitý lidi mít, tak se začnou počty prodaných elektroaut zvyšovat, bude to jako s mobilními telefony, když se začaly dělat a já měl doma pevnou linku, tak jsem viděl první mobil a stál 100 tisíc, minuta volání vyšla na 130 korun, nebylo na to pokrytí a bylo to hrozně velký a těžký, tak jsem si říkal, že to pro mě nemá smysl z hlediska ekonomiky provozu, ale pro některý lidi to smysl mít začalo a nakonec se to tak rozšířilo, že mám dnes ajfoun 11 v kapse s neomezeným voláním do všech sítí a neomezenými daty v celé EU, to už panečku ekonomický smysl provozu dává a s elektromobily to bude to stejný, bude to nejinak
No líbí se mně jako geekovi i elektomobily, ale nějak pro ně nevidím trh. Je tu malá množina lidí co by je chtěla, ale z nich ještě menší co na ně má.
Trh jsou lidi s garazi, barakem, nebo manazeri s vlatnim parkovacim mistem a zasuvlou v praci. Ja jako majitel bytu uprednostnim benzin se spotrebou okolo 5 litru. Je to provozne naprosto v pohofe.
Elektroauta by měla mít ještě nádrž na spaliny z uhelné elektrárny a ty průběžně vypouštět aby se zodpovědní chytil za nos (a to doslova).
Hm. Omezili výrobu kvůli poklesu prodejů a přitom si na další pokles zadělávají ?
nechce se jim dělat, jsou líní jako vši
Čína nedávno navýšila limit pro automobilky na 25% prodaných elektromobilů v roce 2025 (z původně 20%). Jinak budou platit masivní pokuty.
Njn, za to určitě může Brusel a jeho tlak na elektromobilitu.....
Hyundai je nesrovnatelně lepší auto. Ta nákupní taška z Boleslavi je dost příšerná. S Konou se dá cestovat napříč Evropou. CitiGO iV zničí řidiči záda už po přejezdu hranic okresu.
Máte tam hrubku pane Vachudo. Recyklace se píše s "y".