Diskuze
Hyundai Coupé bude konečně sporťák
Děkujeme za pochopení.
Thyronx
Hyundai není auto
Hyundai není auto, to je parodie na žebřiňák.....
warrior
Podle
Podle některých příspěvků mám pocit, že všichni majitelé mercedesů a BMW hromadně svoje "křápy" prodají a přesednou do pokrokových korejských vozů , když se údajně evropské značky tak špatně prodávají, jsou nespolehlivé a celkově tak nějak out.......
OndraTM
Re: Podle
Omyl :-) na BMW X5 3.0d nedám dopustit .... ale jako pracanta na tahání vleku mám Hyundai Terracan 2.9 CRDi a musím přiznat, že auto odvádí skvělou práci, v servisu je mnohem méně než BMW, přitom tahá víc jak 2t na vleku a najedu s ním cca 3x víc, přitom se na něm střídají 4 různí řidiči. Ale je to BMW a mám ho fakt rád, stehně jako ty vlastně všechny mé předchozí BMW. Měl jsem poznánku MB E, ale ten podel co měl já byl prostě průser a hodně zkazil MB reputaci a nejsem jediný, kdo má podobnou špatnou zkušenost. O spolehlivosti mluví vypovídají statistiky... a rovnou říkám, málokdo kupuje auto podle tabulek. Korejce je ale třeba brát vážně, jejich auta jsou dnes plně srovnatelná...a pokud bych měl volit mezi třeba Golfem, Meganem atd. a Hyundaiyem i30 nebo Cee´dem asi bych volil právě nového korejce.
Rexon
Rejža
Hahahaha, rejža vod Hundáje nikdy sporťákem nebude, na to tady jsou jiný značky než rákosový auta. Jezdit korejcem je akorát trapnost.....
MrScully
Re: Rejža
Az na to, ze sportovni korejec stoji polovinu toho, co sportovni auta jine znacky a pritom kvalita provedeni ci jizdni vlastnosti jsou prakticky totozne.
Cim jezdis ty?
DaM
Tak to me pobavilo! :-)
"Pokud má mít auto právo alespoň nahlédnout do klubu sporťáků, musí gumovat asfalt zadními koly"
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Seat jede dál, přijdou facelifty a větší odlišení od značky Cupra
Evropské automobilky se možná až příliš shlédly ve velkých vozech, na kterých je větší marže, a...
Sdílení aut není jen doménou mladých. Zájem mají i padesátníci
Carsharing je alternativou ke klasickému vlastnictví automobilu, na kterou sází města i...
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...