- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mam Hyundai ix20 1,6i 125k. Je to super auto. Za 8 let zadna zavada a prvni zarovku jsem men ve 120tis. :-) Ma to posuvne zadni sedadla, takze kufr 440-550l. Proste variabilni, male.
Zaciname koukat po necem novem a zjistujeme, ze neni s ceho vybirat. Do Suv a ani do dodavky se nam nechce.
Ale najdou se, třeba Peugeot 3008, Fiat 500L/500L Living atd.
Hyundai ix20 jsem kupoval za 264.900. Ve výbavě vše, co člověk potřebuje a kožený volant k tomu. Auto, které je vevnitř neskutečně prostorné a pohodlné. Motor se sice musí trochu vytáčet, ale i pak má rozumnou spotřebu. No pokrok nezastavíme že. Ještě že mám garáž.
No vysoka cena, kdyz se podivam na realne nabidky, tak Jazz nevyjde o nic draz nez treba polo s automatem
Říkat MPV autu s kufrem 300 litrů mi přijde poněkud mimo. A s tou cenou, za kterou jde koupit plnohodnotné MPV (třeba Grand C4 Spacetourer), se asi Honda zbláznila úplně.
Co jsem viděl starší Hondu jazz, tak si to kupovali dva mladí (tehdy to stálo o dost mín), celou dobu měli sklopené zadní sedátka a vešli se jim do auta třeba dvě kola nebo jiné objemnější sportovní výbavy. Byli rádi, že nemusí nic montovat an střechu nebo za auto. S nafukovačkou se v tom dalo dobře i spát. Nyní kdy koupíte za 500 tisíc bežně velké SUV nebo Crossover, taky nevidím v tak malém MPV smysl. Obzvláště za tu cenu.
Je vidět, že autor se v autech moc nevyzná. Jestli bylo něco vzorem prostornosti a praktičnosti v kategorii miniMPV, pak to byl Opel Meriva. Ford Fusion fakt není MPV auto, i když byl velmi populární a kkasický benzíňák taky dokázal jezdit za 5 litrů i bez hybridu.
Fusion mel hlavne prednost v tom, ze za cenu cca 300 tisic jste dostali auto v maximalni plne vybave, ktera byla stejna jako maximalni plna vybava v predchozi generaci mondea. Jen vzadu oproti mondeu proste bylo mene mista pro nohy.