Honda HR-V | foto: Jaroslav Halamka, iDNES.cz

Tajný tip v bazaru: HR-V je typická honda, vzor spolehlivosti

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Nedá se říct, že by Hondy HR-V druhé generace byla levná auta. Nejdostupnější bazarovky jsou pořád nad tři sta tisíc korun, prodejci se nestydí i za víc ojeté kusy chtít skoro čtyři sta tisíc, když mají pěknou výbavu.

Diesely jsme našli v inzerátech jen dva (oba za 349 tisíc korun), verzi 1.5 Turbo jsme u nás objevili jen jedinou, za 569 tisíc korun. Verzí s automatem je málo, navíc bývají velmi drahé. Na nové HR-V třetí generace s hybridním pohonem potřebujete 640 tisíc korun.

Na zvláštní hranaté SUV HR-V z let 1999 až 2006 s křídlem na střeše si mnozí určitě pamatují. Ale dnes už taková auta buď podlehla korozi, nebo skončila v garážích sběratelů kuriozit. V běžné nabídce bazarů je nenajdeme. To druhá generace, koncipovaná jen jako trochu extravagantní SUV, je podstatně rozšířenější.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se