Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Diskuze

VW se posune od aut k softwaru. Nesmí dopadnout jako Nokia, varuje šéf

Automobilky samy dnes mluví o autech jako o mobilních telefonech na kolech. Šéf koncernu VW Herbert Diess pro agenturu Bloomberg vysvětlil proč. Volkswageny budou softwarová zařízení, nesmí skončit jako Nokia, řekl. V rozhovoru blíže objasnil, proč VW tolik tlačí na elektromobilitu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VK

Fajn. Jestli někoho přesvědčí že je pro jeho dobro jezdit v úžasném internetovém zařízení, jejich věc. Já chci jezdit v tom co je vyrobeno právě s důrazem na kvalitu karoserie, pohonu, hardwaru a je mi fuk jaké to řídí počítače pokud to správně funguje. Doposud se tomu říkalo auto.

2 0
možnosti
JS

Kvalitní "internetové zařízení" uvnitř nijak nevylučuje aby pohon a karoserie byla kvalitní. Počítače v autě nejsou žádnou novinkou, jsou jeho součástí už snad nějakých 20-30 let.....

0 0
možnosti
MB

Už zase? A co to bude za šméčko tentokrát?;-D

0 0
možnosti
Foto

„Na druhou stranu, řekl bych, že během uplynulých let jsme měli dobrý vztah s Trumpovou administrativou a vládou, založený na vzájemné důvěře. Hodně jsme také přispěli k rozvoji Ameriky a hodně jsme investovali.”

A nyní to přeložíme z korporátštiny a marketingových keců do češtiny: Podváděli jsme brutálně v rámci Dieselgate. V EU nám to jakž takž prošlo. V USA nám drželi doslova "koule ve svěráku" a tak jsme platili jak mourovatí a uzavřeli s vládou namísto pokut spousty investičních smluv. Třeba jsme z donucení jednou takovou smlouvou investovali obrovské peníze do sítě nabíjecích stanic elektromobilů.

0 0
možnosti
PN

P75e44t13r 97N64o33v94e18k

24. 11. 2020 8:27

:-/ naprosté vyhozené peněz ,snažit se vytvořit konkurenci ke Google android auto Rv , dopadnou stejně , jako výrobci, co chtěli vytvořit konkurenci k operačnímu systému telefonů Android :-/ . ( A netěší mě to ).

0 0
možnosti
JS

Nejde o konkurenci. Být závislý na monopolu Google nemůže být pro firmu vyrábějící 10 milionů aut žádná výhra.

0 0
možnosti
RG

Pořád nechápu, proč bych měl chtít auto připojené do cloudu.

4 0
možnosti
Foto

Proč byste to měl chtít? Budete muset.;-D O to zeleným teroristům jde.

2 1
možnosti
MJ

Tak to má zrovna VW, co dělat, když všude kolem člověk čte, jaké problémy mají už teď ohledně SW :-P Bohužel stále nepochopili, čím více bude stroj komplikovanější, navíc v kombinaci s mechanikou, tím více bude náchylnější na poruchy. Jestli si berou příklad z Tesly, tak tam to zachraňuje kult značky, který Tesle odpustí úplně cokoliv, což u VW se opravdu dít nebude.

1 0
možnosti

P75e37t14r 23Č27e65r85m15á51k

24. 11. 2020 10:05

Z Tesly si příklad neberou, protože narozdíl od ní musí vyrábět auta ziskově a hlavně v naprosto jiném objemu - tesla se není schopná vyškrábat už 2 roky na svojí plánovanou produkci, VW dělá 20x tolik a roste víc než tesla, takže v tom problém není. Problém je skutečně v tom že narozdíl o teslích fans koncern musí dělat normální funkční auta protože jim zákazníci neodpustí nic a konkurence je tvrdá. A chtě nechtě, sw se postupně stává zásadní vývojou věcí v automotivu, a vw jako ten největší hráč to musí reflektovat.

0 0
možnosti
JK

Volkswagen konečne zápal chápať, o čom sú, resp. budú elektromobily. Podobne ako pred 120 rokmi autá neboli koče bez koní, ale s motorom (okrem tých úplne prvých), tak aj elektromobily nie sú autá, kde je spaľovací motor nahradený elektromotorom a nádrž batériami.

Nemeckí motoristi sú na elektromobily pripravení - čakali len na vhodné, samozrejme nemecké modely elektroáut. Malá štatistika - v októbri 2020 (za jeden mesiac) sa v Nemecku predalo 23 158 čistých elektromobilov, čo bolo 8,4 % podiel na trhu. Oproti októbru 2019 je takmer 5-krát viac, konkrétne nárast o 365 %.

Spolu s hybridmi bol podiel 18 % na celkových predajoch.

Čo myslíte, ako dlho bude trvať, kým elektromobily budú mať na nemeckom trhu 50 %-ný podiel? Pripomínam, že až v budúcom roku sa majú začať predávať elektrické SUV-ka Tesla Y z berlínskej fabriky či SUV-ka od VW ID.4.

Zdroj:

https://www.auto-motor-und-sport.de/verkehr/elektroauto-neuzulassungen-deutschland-oktober-gesamtjahr-2020/

2 0
možnosti
MK

Možná jsou tu i tací, co chtějí v první řadě auto.. a pak si do něj připojit Carplay..

0 0
možnosti

M20a51r92e62k 82Š21i78m55o38n

23. 11. 2020 16:44

To jiste jsou. Vy bohuzel nechapete, ze jich je cim dala mene, starnou a vymiraji. Za 20 let, coz je horizont dokonani teto zmeny, uz tato skupina bude tak mala, ze proste pro automobilky bude zcela nezajimava. Tak to je a odpor ceskych konservativcu na tom nic nezmeni.

2 0
možnosti
JB

VW a jeho politika prodeje je nejhorší ze všech automobilek, když chcete mít v autě některé funkce co se týkají bezpečnosti,tak musíte koupit auto v nejvyšší výbavě,jinak prý to nejde namontovat, radši jejich prodejny obcházím obloukem

1 2
možnosti
MK

Eh, no zrovna VW a dcerinne znacky jsou jedni z mala, kdo prave umoznuji si k zakladni vybave priplatit temer cokoli, a nenuti vas kvuli treba tempomatu (podle me zakladni vybava) kupovat tu nejvyssi vybavu (do nedavna standard u treba japonskych a korejskych aut)

4 0
možnosti
MS

Změna paradigmatu :-P - z "do kočáru jsme zamontovali motor" na "k počítači jsme přidělali kolečka" ...

2 1
možnosti
JS

Sice to je zde téměř každému zcela jasné, ale nemám rád tyto účelové demagogie. Jeden plusdávač ti snad dokonce uvěřil ;-D. Takže skutečnost je taková, že k počítači se nenamontovala křídla či raketa. Počítač se namontoval do letadla nebo rakety stejně jako ten jejich motor. A s autem je o naprosto stejné. :-P

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40

28. dubna 2024

Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...

Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně

29. dubna 2024

Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa

30. dubna 2024

„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...

Hračka do terénu CFMOTO v akci. Novinku roku jsme zkusili jako první z Česka

30. dubna 2024

Exkluzivně Největší novinka letošního roku je tady. Enduro CFMOTO 450MT jsme vyzkoušeli mezi prvními na světě....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Francouzský kodiaq se otočí na pětníku. Nabídne však milionové svezení?

3. května 2024

Vpředu tříválcová dvanáctistovka, vzadu větší „batoh“. Slavné jméno Renault Espace se vrací v nové...

Autovideo týdne: Kupte si Sennův „služebák“. Japonské ferrari před 30 lety osiřelo

5. května 2024

První květnový den uplynulo přesně třicet let od chvíle, kdy Ayrton Senna přišel na okruhu v Imole...

Nadšenci nastartovali své poklady a pádí z Prahy. Cílem je dojet do Atén

4. května 2024  13:35

V druhém ročníku akce Oldtimer Express vyrazilo v sobotu ráno z Prahy 43 posádek veteránů,...

Po Okruhu Českobrodském uháněli autodědečci i veteránský dorost

4. května 2024

Okruh Českobrodský, slavný závod s devadesátiletou tradicí, odstartoval svůj jubilejní ročník ve...

Před sto lety potkal Rolls Royce, aby postavili nejlepší auta světa

4. května 2024

Na den přesně před 120 lety se v Manchesteru poprvé setkali Henry Royce a baronet Charles Stewart...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!