Diskuze
VW se posune od aut k softwaru. Nesmí dopadnout jako Nokia, varuje šéf
Děkujeme za pochopení.
V92á58c50l78a16v 73K57n47á59k55a20l
Fajn. Jestli někoho přesvědčí že je pro jeho dobro jezdit v úžasném internetovém zařízení, jejich věc. Já chci jezdit v tom co je vyrobeno právě s důrazem na kvalitu karoserie, pohonu, hardwaru a je mi fuk jaké to řídí počítače pokud to správně funguje. Doposud se tomu říkalo auto.
J41i34ř13í 85S23c29h24w14a85c74h
Kvalitní "internetové zařízení" uvnitř nijak nevylučuje aby pohon a karoserie byla kvalitní. Počítače v autě nejsou žádnou novinkou, jsou jeho součástí už snad nějakých 20-30 let.....
M30a48r52t16i81n 30B86a25ž41a83n61t
Už zase? A co to bude za šméčko tentokrát?
R11a24d60o21v13a76n 59B29u98r30k34o66v59i57č
„Na druhou stranu, řekl bych, že během uplynulých let jsme měli dobrý vztah s Trumpovou administrativou a vládou, založený na vzájemné důvěře. Hodně jsme také přispěli k rozvoji Ameriky a hodně jsme investovali.”
A nyní to přeložíme z korporátštiny a marketingových keců do češtiny: Podváděli jsme brutálně v rámci Dieselgate. V EU nám to jakž takž prošlo. V USA nám drželi doslova "koule ve svěráku" a tak jsme platili jak mourovatí a uzavřeli s vládou namísto pokut spousty investičních smluv. Třeba jsme z donucení jednou takovou smlouvou investovali obrovské peníze do sítě nabíjecích stanic elektromobilů.
P75e44t13r 97N64o33v94e18k
naprosté vyhozené peněz ,snažit se vytvořit konkurenci ke Google android auto , dopadnou stejně , jako výrobci, co chtěli vytvořit konkurenci k operačnímu systému telefonů Android . ( A netěší mě to ).
J26i72ř19í 96S72c33h52w70a31c28h
Nejde o konkurenci. Být závislý na monopolu Google nemůže být pro firmu vyrábějící 10 milionů aut žádná výhra.
R57i40c19h51a73r19d 52G63e83n86š54e95r81o92v58s15k85ý
Pořád nechápu, proč bych měl chtít auto připojené do cloudu.
T83o26m75á59š 66Z92e97m87á12n15e13k
Proč byste to měl chtít? Budete muset. O to zeleným teroristům jde.
M11a26r66e91k 38J88a21n68e20č30k71a
Tak to má zrovna VW, co dělat, když všude kolem člověk čte, jaké problémy mají už teď ohledně SW Bohužel stále nepochopili, čím více bude stroj komplikovanější, navíc v kombinaci s mechanikou, tím více bude náchylnější na poruchy. Jestli si berou příklad z Tesly, tak tam to zachraňuje kult značky, který Tesle odpustí úplně cokoliv, což u VW se opravdu dít nebude.
P75e37t14r 23Č27e65r85m15á51k
Z Tesly si příklad neberou, protože narozdíl od ní musí vyrábět auta ziskově a hlavně v naprosto jiném objemu - tesla se není schopná vyškrábat už 2 roky na svojí plánovanou produkci, VW dělá 20x tolik a roste víc než tesla, takže v tom problém není. Problém je skutečně v tom že narozdíl o teslích fans koncern musí dělat normální funkční auta protože jim zákazníci neodpustí nic a konkurence je tvrdá. A chtě nechtě, sw se postupně stává zásadní vývojou věcí v automotivu, a vw jako ten největší hráč to musí reflektovat.
J89o47z21e63f 71K14o48s36t17e58l55a90n86s90k41ý
Volkswagen konečne zápal chápať, o čom sú, resp. budú elektromobily. Podobne ako pred 120 rokmi autá neboli koče bez koní, ale s motorom (okrem tých úplne prvých), tak aj elektromobily nie sú autá, kde je spaľovací motor nahradený elektromotorom a nádrž batériami.
Nemeckí motoristi sú na elektromobily pripravení - čakali len na vhodné, samozrejme nemecké modely elektroáut. Malá štatistika - v októbri 2020 (za jeden mesiac) sa v Nemecku predalo 23 158 čistých elektromobilov, čo bolo 8,4 % podiel na trhu. Oproti októbru 2019 je takmer 5-krát viac, konkrétne nárast o 365 %.
Spolu s hybridmi bol podiel 18 % na celkových predajoch.
Čo myslíte, ako dlho bude trvať, kým elektromobily budú mať na nemeckom trhu 50 %-ný podiel? Pripomínam, že až v budúcom roku sa majú začať predávať elektrické SUV-ka Tesla Y z berlínskej fabriky či SUV-ka od VW ID.4.
Zdroj:
M48i93l54o37s 63K89r56a71c36i22k
Možná jsou tu i tací, co chtějí v první řadě auto.. a pak si do něj připojit Carplay..
M20a51r92e62k 82Š21i78m55o38n
To jiste jsou. Vy bohuzel nechapete, ze jich je cim dala mene, starnou a vymiraji. Za 20 let, coz je horizont dokonani teto zmeny, uz tato skupina bude tak mala, ze proste pro automobilky bude zcela nezajimava. Tak to je a odpor ceskych konservativcu na tom nic nezmeni.
J66i83ř72í 42B13r71u25t84o49v22s81k78ý
VW a jeho politika prodeje je nejhorší ze všech automobilek, když chcete mít v autě některé funkce co se týkají bezpečnosti,tak musíte koupit auto v nejvyšší výbavě,jinak prý to nejde namontovat, radši jejich prodejny obcházím obloukem
M71a41r77t87i30n 43K75a83r51á96s13e58k
Eh, no zrovna VW a dcerinne znacky jsou jedni z mala, kdo prave umoznuji si k zakladni vybave priplatit temer cokoli, a nenuti vas kvuli treba tempomatu (podle me zakladni vybava) kupovat tu nejvyssi vybavu (do nedavna standard u treba japonskych a korejskych aut)
M27i96r16o62s38l14a79v 62S91l64á87m53a
Změna paradigmatu - z "do kočáru jsme zamontovali motor" na "k počítači jsme přidělali kolečka" ...
J90i57ř53í 98S20c37h34w87a17c39h
Sice to je zde téměř každému zcela jasné, ale nemám rád tyto účelové demagogie. Jeden plusdávač ti snad dokonce uvěřil . Takže skutečnost je taková, že k počítači se nenamontovala křídla či raketa. Počítač se namontoval do letadla nebo rakety stejně jako ten jejich motor. A s autem je o naprosto stejné.
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně
Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa
„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...
Hračka do terénu CFMOTO v akci. Novinku roku jsme zkusili jako první z Česka
Exkluzivně Největší novinka letošního roku je tady. Enduro CFMOTO 450MT jsme vyzkoušeli mezi prvními na světě....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Francouzský kodiaq se otočí na pětníku. Nabídne však milionové svezení?
Vpředu tříválcová dvanáctistovka, vzadu větší „batoh“. Slavné jméno Renault Espace se vrací v nové...
Autovideo týdne: Kupte si Sennův „služebák“. Japonské ferrari před 30 lety osiřelo
První květnový den uplynulo přesně třicet let od chvíle, kdy Ayrton Senna přišel na okruhu v Imole...
Nadšenci nastartovali své poklady a pádí z Prahy. Cílem je dojet do Atén
V druhém ročníku akce Oldtimer Express vyrazilo v sobotu ráno z Prahy 43 posádek veteránů,...
Po Okruhu Českobrodském uháněli autodědečci i veteránský dorost
Okruh Českobrodský, slavný závod s devadesátiletou tradicí, odstartoval svůj jubilejní ročník ve...
Před sto lety potkal Rolls Royce, aby postavili nejlepší auta světa
Na den přesně před 120 lety se v Manchesteru poprvé setkali Henry Royce a baronet Charles Stewart...