- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mezi nami mi vadi, jak se pouziva pojem takzvaných zelených aut, tedy to, ze se mezi ne pocitaji konvenční hybridy. Male auto, ktere spaluje 5 litru nafty nebo benzinu na 100 km zelene neni, ale SUV se spotrebou 9 litru tzv. zelene je jen kvuli tomu, ze ma pomocne elektromotory a druhou baterii, ktere mu pomahaji zrychlit jeho dve tuny z 0 na 100 za 7 s.
něco je špatně, za pár miliard se kupují podniky, s obraty násobně většími. S nimi se prodává to nejcennější - zkušenosti mnoha generací lidí, kteří firmu vytvořili a žili jejími problémy. Obratem tyto firmy krachují, protože jejich know-how začne používat konkurence, která si ho nevyvinula, ale koupila za pár ušmudlaných dolarů.
Naopak - vše jak má být, schopný skupuje neschopné.
"Evropu čínské automobilky zatím nedobyly - protože se jim sem nechce" ..... hááááááá háááááááááá no to je blábol !!!!!!!! ... to akože autor myslí vážne? ...... sám v úvode píšete že v roku 2005 to bolo na smiech, ešte v roku 2010 všetky čiňáky divne smrdeli po lepidle, detaily nedotiahnuté, nejaké úlety. To že po desiatich rokoch kopírovania a odkukávania to už vedia nie je nič výnimočné .... ale stále majú ďaleko k tomu aby prerazili v Európe ..... myslím že automobilka Volvo to potvrdí, slogan "vyrobené vo švédsku" jej zjavne moc nepomáha.
Ať jim EU dá stejné podmínky, jako dává Čína zahraničním firmám u nich a není problém...
včetně povinnosti plnit čistotu a ekologičnost výroby. Pak z Číny nedorazí ani šroubek.
číňani umí akorát krást ... a nemají svobodu myšlení ..... proto nemají budoucnost, dokud tam bude vládnout komunistická diktatura ... stejně jako nemají budoucnost arabské státy, které bohatnou jen a pouze díky ropě ... ani v nich není svoboda myšlení ....
... a my o svobodu myšlení postupně přicházíme...
kopírování se dnes říká benchmarking ?
Aha, to bude zase nějaká politická korektnost. Jako se nesmí říkat okupace, ale anexe.
Čína je už několik let po sobě zemí s nejvíce novými patenty na světě.