Diskuze

Ford hledá partnery pro cestu z mizérie. Jedná s Volkswagenem

Americký Ford a německý koncern VW s tím mají zkušenosti. Sdílení techniky, platformy a motorů si vyzkoušely desítky let předtím, než to začalo být módní. Dnes je na spadnutí rozsáhlá spolupráce, od dodávek po elektromobily.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J14a15n 75M92a80l76ý

18. 11. 2018 7:42

Malá auta přinášejí malé marže. Rozloučíme se s Fiestou? Po Puntu ? Za pár lt bude mizivý výběr...

0 0
možnosti

J32a80n 87M89a70l85ý

18. 11. 2018 7:41

Tak tento rok je díky novým emisním normám poněkud fluktuační z pohledu prodejů a to zejména od 9/18. Celá řada modelů či motorizací nestihly homologace

0 0
možnosti

Moje poslední 3 auta byly Fordy - Focus, Mondeo a nyní S-MAX, byl jsem opravdu velký fanoušek. Bohužel, FORD není schopen normálním způsobem řídit svoje dealery. Dealer mi při servisu zničil motor a dal od toho ruce pryč stejně jako FORD ČR. Proto je momentální Ford ten poslední v mém životě. Před Vánocemi mi dojde objednaný VW.

Management FORDu je opravdu mimo: zpoždění nového Mondea kvůli stěhování výroby do Španělska, naprosto nesmyslně široká paleta modelů, mizerný zákaznický servis ... To všechno jsou hrubé chyby, které dovedly FORD tam, kde nyní je.

0 0
možnosti

Konečně, těm vyhulencům od Forda došlo že globální Focus, Fiesta a amerckej F 150 k přežití nestačí

1 0
možnosti

mám pocit, že jejich sortiment je násobně širší...... ;-)

0 0
možnosti

Suroviny jsou drahé, vývoj je drahý, v Europe jsme zklamání atd. Asi ty manažery někde dělají chybu. 

1 0
možnosti

Ale že je Tesla vystrašila. ;-D

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti

J88a17n 93K43o83m41r26s76k22a

13. 11. 2018 9:25

Nejsem žádný komouš a ani socialista nebo levičák. Ale náklady rostou neúměrně vysoko mimo jiné i proto, že mzdy TOP managementu (tzn. možná 1000 pracovníků) se "utrhly" jejich růst je morálně neospraveditelný.

Nechápu jak někdo může mít příjem vyšší než třeba 100 tisíc dolarů. Tak vysoká jeho osobní zodpovědnost totiž není, mají pod sebou další šéfy oddělení atd.

Dokud se prostě neřekne, že dejme tomu plat šéfa firmy (nejvyššího) bude max. 20 násobek mzdy nejnižšího tak vždy budou prodělávat. Prostě oni z toho chtějí dostat peníze, na úkor majitelů apod.

Prostě místo mzdy jim dávat zaměstnanecké akcie/dluhopisy apod. Všechno nad ten 20násobek zatížit klidně 95% daní.

4 0
možnosti

Tan plat managementu je jen mizivá část nákladů. A pokud se to na ceně vozu projeví, jde o desetikoruny.

3 0
možnosti

J42á89n 19K88o68t85ú94č

13. 11. 2018 9:04

Často sa tu niekto podivuje nad tým, ako je to možné, že Ford je nespokojný, keď dosiahol zisk "len" 993 mil. USD. Lenže akcionármi Fordu sú rôzne iné firmy (hlavne rôzne fondy) a pre nich to nie je zisk, pre nich sú to vlastne tržby, z ktorých musia financovať svoje vlastné fungovanie a hlavne vyplácanie výnosov. Samotný Ford je pri takom zisku finančne v poriadku (napr. nemá žiadny problém platiť dodávateľom a zamestnancom), ale akcionári už nie.

Druhá vec, tento zisk je potrebné dať do súvisu s množstvom investovaných peňazí. Ak by sme vypočítali, aký zisk pripadá na jeden investovaný dolár, možno by to bolo len pár centov!

1 0
možnosti

P70e91t97r 58D44o16l88á10k

13. 11. 2018 8:51

Němečtí odboráři se bojí přesunu výroby VW do fordových východoevropských montoven v Turecku 

2 0
možnosti

Turecko má kus území v Evropě

1 0
možnosti