- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je opravdu zvláštní, že Ford, jedna z největších a nejznámějších automobilek, plaánuje masívní přechod na elektromobily, do roku 2022, chce mít 50% elektrifikovaných modelů a přitom nemá vlastní platformu.
Tomu nějak nerozumím. Nemají na vývoj peníze, neumí to, je to je plácnutí do vody, zaspali a teď se to snaží dohnat...?
"Ford Motor očekává, že na konci roku 2022 budou elektrifikované varianty jejích vozů tvořit přes polovinu prodeje."
Ford Motor by měl především očekávat, tak maximálně poloviční prodeje. V Evropě dělá chybu za chybou, třeba to, jak zabil Mondeo s novou generací, to snad nemá obdoby.
Evidentně jste nepochopil účelové matení pojmy. Mezi elektrifikované vozy se počítají hybridy, u nichž druhá malá baterie pomáhá při rozjezdech a v nižších rychlostech a umožňuje rekuperaci. Vůbec to neznamená, že umí jezdit na elektřinu ze zásuvky. S nadsázkou se dá říci, že všechna auta jsou už nejméně 100 let elektrifikovaná, protože používají el. baterii pro startování.
"Od roku 2023 v prodeji převládnou elektrifikované modely".
Kdo to bude kupovat!?
bude to kupovat ten, komu to příjde dobrý a komu to bude vyhovovat, bude to zhruba jak lidi začali kupovat digitálky hodinky, někdo měl natahovací mechanický, protože mu vyhovovaly a někdo zase digitálky, tak to teď tak bude taky tak
Ten obrázek s tím autem připojený k nabíjení. To je přesná charakteristika Elektro auta. Tam bude většinu času.
Konečně to začíná lidem docházet - přijedete domů, připojíte k nabíjení a dál se nestaráte. A když jste doma většinu dne, tak je prostě tu většinu dne připojené...
Americké Fordy v Evropě nejdou na odbyt tak jak si Ford přeje, v USA jsou jiné požadavky než v Evropě, takže spolupráce s evropskou automobilkou dává smysl, s nejprodávanějším Fordem F-150 v Evropě nemá šanci a VW to moc v USA neumí
On byl zásadní problém v tom, že si Ford usmyslel prodávat globální modely. Tedy Mondeo stejné pro USA i Evropu. To se rozhodně nepovedlo.
Zrušit S-max a Galaxy byla totální blbost, Forde. To nějaký elektromobil nezachrání...
jo jo, zlatý dobrý galagixy, dyž bylo s motorem 1,9 TDI 66 kW, tak by s podvodnou STK a stočeným tachákem vydrželo svýmu majiteli jezdit až do smrti a co dřeva se s ním dalo z lesa nakradenýho dovést a v Jugošce dovolená taky dobrá, jen ty mrchy rakouský neměli vždycky pro tahle auta pochopení
Mustang jako elektrické SUV.
Chce se mi blejt velebnosti.
neříkám, že je to krasavec ale určitě je rozdíl pokud je něco něčím inspirované a pokud někdo napíše že bude Mustang SUV