- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No ... podivné Německo. Na jedné straně uvažují o zákazu vjezdu dýzlů do měst, na druhé falešné představy o benzíňácích. Tak v rámci spravedlnosti by měli zakázat vjezd jakýchkoliv vozidel do měst .... určitě se najde něco i na LPG aj.
V pořádku, díky automobilkám se nedokonalá a na provoz drahá technologie dostala do auta až od EURO 5, resp. 6.
A než začne Spiegel plkat o spiknutí proti 40 000 lidí, tak at (dle míry nebezpečnosti) nejprve začne kritikou politiky bezhlavého přijímání migrantů. Tam je spiknutí vůči stamilionům lidí
Tak už tu máme i migranty, něco s Kalouskem byste tam neměl?
No, plakat nebudu. díky této dohodě jsem si stihl koupit auto ještě bez toho "podělávátka". Ještě se musím zbavit start-stopu a bude to auto relativně podle mého gusta.
Ja som to dal odstavit na oboch autach, treba niekoho s diagnostikou a je to zalezitost chvilky ;-)
to je asi tvůj první rozumný příspěvek v diskuzích, co jsem četl.
Na prosperitě SRN i Evropy se celkem dost podílí automobilový průmysl. Také zaměstnává statistice lidí. Proto je třeba ho zaříznout. Chceme masivní nezaměstnanost a bídnou životní úroveň.
To nemyslíte vážně. Že? Víte, že jste teď jinými slovy napsal, že kdo nekrade a nepodvádí, tak nemůže prosperovat?
To je nějaká volovina zdá se ne? DPF se montovola do koncernu již někdy od roku 2005/6, tenkráte ještě s PD diesely, kdy se stávalo, že občas spadlo vozidlo do "nouzáku" a následně první common raily montované od roku 2008 byly spřažené s DPF bez výjimky. Pokud se pletu opravte mě
No a? Automobilky mohou blokovat co chtějí, to není podstatné, buď je platná norma vyžadovala nebo ne.
Nemohou se na tom domlouvat. Říká se tomu kartelová dohoda a je to trestné, protože ti, kteří do dohody nejsou zapojení, mají ztíženou pozici. Jde o formu nerovné soutěže.
Takže defakto jako vedlejší efekt automobilky chránily spotřebitele? Tak to je potom v cajku.
Kdo by čekal, že se automobilky budou bránit vysokým nákladům na vývoj a výrobu, které nebyly nutné.
Navíc firmy moc dobře věděly, kam vedlo zavedení tohoto systému u dieselů. Tak to zvedlo náklady, že najednou naftu do menších a někdy i středních aut musely přestat dávat. Proč by měly chtít totéž u benzínu?