Diskuze

Německé automobilky zřejmě blokovaly použití částicových filtrů

Volkswagen, BMW, Daimler, Audi a Porsche se podle magazínu Der Spiegel v minulosti domluvily na tom, že své benzinové vozy nevybaví filtry proti jemnému polétavému prachu. Jejich instalací by přitom výrazně přispěly k ochraně ovzduší i zdraví lidí. Tímto i dalšími podobnými případy se už zabývají evropské i německé úřady.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No ... podivné Německo. Na jedné straně uvažují o zákazu vjezdu dýzlů do měst, na druhé falešné představy o benzíňácích. Tak v rámci spravedlnosti by měli zakázat vjezd jakýchkoliv vozidel do měst .... určitě se najde něco i na LPG aj. ;-)

0 0
možnosti

V pořádku, díky automobilkám se nedokonalá a na provoz drahá technologie dostala do auta až od EURO 5, resp. 6.

A než začne Spiegel plkat o spiknutí proti 40 000 lidí, tak at (dle míry nebezpečnosti) nejprve začne kritikou politiky bezhlavého přijímání migrantů. Tam je spiknutí vůči stamilionům lidí

0 0
možnosti
JV

Tak už tu máme i migranty, něco s Kalouskem byste tam neměl?

1 0
možnosti
MH

M63i43c70h44a52l 31H52a63u11f

24. 7. 2018 21:22

No, plakat nebudu. díky této dohodě jsem si stihl koupit auto ještě bez toho "podělávátka". Ještě se musím zbavit start-stopu a bude to auto relativně podle mého gusta.

3 0
možnosti
MH

Ja som to dal odstavit na oboch autach, treba niekoho s diagnostikou a je to zalezitost chvilky ;-)

0 0
možnosti
PB

P83e34t82r 93B35á33č72a

24. 7. 2018 18:04

V poradku, skoda ze to neblokuji stale.

5 1
možnosti

to je asi tvůj první rozumný příspěvek v diskuzích, co jsem četl.

0 0
možnosti
Foto

J68i96r13k77a 59H54o76n75c88ů

24. 7. 2018 15:40

Na prosperitě SRN i Evropy se celkem dost podílí automobilový průmysl. Také zaměstnává statistice lidí. Proto je třeba ho zaříznout. Chceme masivní nezaměstnanost a bídnou životní úroveň.

9 3
možnosti
PHH

To nemyslíte vážně. Že? Víte, že jste teď jinými slovy napsal, že kdo nekrade a nepodvádí, tak nemůže prosperovat?

3 4
možnosti

To je nějaká volovina zdá se ne? DPF se montovola do koncernu již někdy od roku 2005/6, tenkráte ještě s PD diesely, kdy se stávalo, že občas spadlo vozidlo do "nouzáku" a následně první common raily montované od roku 2008 byly spřažené s DPF bez výjimky. Pokud se pletu opravte mě

0 2
možnosti
PT

Nepíšou o benzinu?

2 0
možnosti
AK

Aha, už zase "německá kvalita". Rv

1 0
možnosti

No a? Automobilky mohou blokovat co chtějí, to není podstatné, buď je platná norma vyžadovala nebo ne.

7 2
možnosti
PHH

Nemohou se na tom domlouvat. Říká se tomu kartelová dohoda a je to trestné, protože ti, kteří do dohody nejsou zapojení, mají ztíženou pozici. Jde o formu nerovné soutěže.

0 4
možnosti
PV

Takže defakto jako vedlejší efekt automobilky chránily spotřebitele? Tak to je potom v cajku.

4 3
možnosti
JS

Ano, bránily si vyšší marže.

0 0
možnosti
TK

Kdo by čekal, že se automobilky budou bránit vysokým nákladům na vývoj a výrobu, které nebyly nutné. ;-)

2 2
možnosti
TK

Navíc firmy moc dobře věděly, kam vedlo zavedení tohoto systému u dieselů. Tak to zvedlo náklady, že najednou naftu do menších a někdy i středních aut musely přestat dávat. Proč by měly chtít totéž u benzínu?

1 0
možnosti