Diskuze
Fiat se chce z tíživé situace dostat s pomocí nových modelů
Děkujeme za pochopení.
jirka
Fiat
tak nevím co píšete. Mám fiat Mareu, najeto 45 000. Všechno vrže, motor řve, větrák vítězí nad rádiem ale jinak jezdí a jezdí. favorit, felicie, oktavie, olcit, žigul a škodovky Š 120 a pod. se tou dobou už pěkně sypali. tak nevím, jak to s těmi fiaty je.Mike
Arkobad@Centrum.cz
P R I C I N A
koleno
fiat
jsou tu dva tabory , ja se priklonim k jednomu... mam pul roku nove punto a nemohu si ztezovat..ba jsem za tu cenu nadsen, co se tyka vahy vozidla, vnitrnim prostoru, zklapeni sedadel. resp. jejich uplne vyjmuti a dale ceny a vybavy strci punto..resp. jednoznace nejakou skodu do kapse(myslim tim srovnatelnou kategorii..fabii, a nejakem getzu ani nehovorim..)Mike
Re: fiat
Souhlasim, mam fiata brava 99 a obcas jezdim i fabii 2001, ale fiat je daleko lepsi - samotne zpracovani je lepsi, pozna se to uz pri zavirani dveri, zamykani apod. (proc se u fabie po otoceni klickem oyva nekolik ran ve dverich, to nechapu), co se tyce designu, je na tom fiat daleko lip nez nudna nemecka auta, zatim nemam jedinou poruchu, pouze normalni servis (olej apod.), takze na spatnou kvalitu bych to nehazel, take kdyz se clovek podivat do statistiky a jedna znacka ma 3% poruch a druha 3.5%, jde skoro o statisticky rozptyl, navic kdyz se podivate na caste zavady ruznych typu aut, je to typ od typu a vyrobce od vyrobce uplne jiny a vzdycky se neco najde, hlavne je treba nekupovat auto hned kdyz ho uvedenou na trh, ale pockat 1-2 roky, az mu vychytaj mouchy (viz windows :-))Jirka
..
Víku je jedno s čím jezdím. Auto skutečně potřebuji a potřebuji aby bylo spolehlivé... Fabie možná není krasavec, za to Multipla je autíčko nádherné, že ano. Souhlasím s názorem skalní fanošci vs. zbytek světa, jen bych doplnil další skupinu. Ti, kterým se italské auta hodně líbila a líbí, ale bohužel jejich zkušenosti jsou tak otřesné, že i kdyby měli na Ferrari koupí si nakonec třeba Porsche. Mezi ně patřím i já. Znovu podotýkám, že se mi design italských aut většinou hodně líbí... první otřesná zkušenost byla s Alfou 33 1.7 sport, následovala Delta HF Integrale.... pak přišla rodina a já se rozhodl pro Bravo, zase zklamání.... po Bravu jsem koupil nudného německého Golfa ... poslední blbost jsem udělal s alfou 156Rokba
Re: .. (jsou to jenom předsudky)
Pýt
Jsou dva typy lidí
jedni co mají pořád FIATa a jejich příští auto bude zase FIAT a druhý, který v něm nikdy neseděli a nikdy si ho nekoupí. Tak už to, ale bývá. To, že se mi něco nelíbí ještě neznamená, že je to špatný.asd
Re: Jsou dva typy lidí
, fiat je total bullshit. ze by na to konecne lidi zacali prichazet? No na cechy stejne plati hlavne slevy a cena nez kvalitaJarda
Je to trochu jinak...
Honza
Re: Je to trochu jinak...
Ahoj Jardo. Na podzim jsem si koupil Fiat z roku 99 (podotýkám, že nejdražší model)a zatím jsem s ním najel cca 3000 a už jsem dal cca 10 000 do oprav. Služebně jezdím 3 roky s Audi a kromě normálního servisu (cca 6000 Kč) a výměny spínače blinkrů to nestálo nic víc. Mám najeto 80 000. Nic nevrže, vše dolýhá a nikudy neteče... Mimochodem nová cena byla o 150 000 nižší než u Fiatu. To jsou moje zkušenosti s Fiatem. Ahoj Honza.Honza
To už chtěl....
To už chtěl se Stilem. Zatím ho však akorát táhne dolů. Líbí se mi italský design a i když jezdím s němcem musím říct, že v designu na italský auta nikdo nemá. Ale ta kvalita zpracování je ubohá. A jelikož auto používám denně a najedu cca 40 000 ročně, potřebuji auto, který bude fungovat i při -25. Že bude v zimě bude topit a ofukovat jak má a v létě se nebude přehřívat. Moc fandím Fiatu ať se zlepší a postaví na nohy!!!Vítek
Re: To už chtěl....
Nevim, co tim myslis,ale mi Punto II.startuje i v minus 25 a ofukuje tak jak ma:-)a nez dojedu do prace (5km),tak se zahreju taky,nebot topi vyborne.ja si fakt nemam na co stezovat,to auto je naprosto spolehlive,pokud se o nej clovek stara stejne,jako o kazde jine auto.Jirka
Předsmrtná křeč...
Vítek
Re: Předsmrtná křeč...
No jestli si kupujes auto jenom jako spotrebni zbozi,tak nejspis jezdis ve Fabce.Totiz presne takovi lidi po koupi takoveho auta tvrdi,ze je to spotrebni zbozia ze vlastne auto potrebuji hlavne na to,aby jim slouzilo, i kdyz vypada jako kontejner. Nic proti,ale auto si lide porad jeste kupuji taky proto, ze se jim libi.A Fiaty jsou vicemene libiva auta,je to samozrejme veci vkusu. O kvalite muzu rict jenom to,ze jezdim dva roky v Puntu II a nemuzu si na nic stezovat.Nic mi nevrze a jezdim jenom na pravidelne garancni prohlidky.Jezdim denne i v zime a to neparkuju v garazi a nikdy jsem nemel problem se starovanim nebo jakoukoli nespolehlivosti.Fiat uz davno neni tim, cim byval a ted mluvim o kvalite.S tou hnul hodne dopredu.Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Tip pro autaře, na Prvního máje je veteránský závod s devadesátiletou tradicí
Okruh Českobrodský, slavný závod s devadesátiletou tradicí odstartuje svůj jubilejní ročník už...
Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa
„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...
Analýza: EU by k zastavení ataku elektromobilů z Číny potřebovala 50% cla
K zastavení přílivu levných elektromobilů z Číny by Evropská unie musela na dovoz těchto vozů...
Hračka do terénu CFMOTO v akci. Novinku roku jsme zkusili jako první z Česka
Exkluzivně Největší novinka letošního roku je tady. Enduro CFMOTO 450MT jsme vyzkoušeli mezi prvními na světě....
Prodej rodinného domu, Dyjákovice, okres Znojmo
Dyjákovice, okres Znojmo
2 290 000 Kč