- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Po pravdě, zvukový i vibrační projev toho 1.0 TSI je přinejmenším bizarní zejména pro někoho, kdo je léta zvyklý na čtyřválec se dvěma vyvažováky. Ale táhne dobře, o tom žádná.
Skoda ze vramci porovnania nebol testovany aj Renault Clio, co som pozeral do cenniku, ma velmi agresivnu cenovu politiku a do mesta vhodny litrovy trojvalec s turbom, ale bez priameho vstrekovania.
Clio je hezké auto, ta verze kombi byla ještě hezčí, škoda že jí ukončili
Tak pokud bych musel "lovit" v této rozměrové a cenové kategorii tak bych asi spíše šáhl po Mazdě 2 (je popravdě o pár cm větší než i20).
Jednak je podle TÜV reportu spolehlivější než tato tři testovaná auta, ale hlavně by mě spíš lákal její motor, přeci jen 1,5l čtyřválec mě skutečně oslovuje víc než 1l tříválec... ano je to atmosféra a tak má nižší výkon než turba (rozdíl je 4kW) ale zase na druhou stranu má nejlepší spotřebu podle WLTP (pro jistotu jsem provedl kontrolu reálné spotřeby na webu spritmonitor.de a i tam vyšla nejlépe s rozdílem 0,2-0,6l) a také má překvapivě nejlepší zrychlení z 0 na 100 (rozdíl je 0,8s proti tomu nejpomalejšímu z této trojice, což už je docela rozdíl). Ale hlavně trasa kterou nejčastěji jezdím má na svém závěru docela velký kopec s prudkým stoupáním a mám-li si představit výkon auta s čtyřčlenou rodinnou uvnitř a plným kufrem u litrového tříválce a 1,5l čtyřválce tak prostě půjdu do čtyřválce...
"Nejoptimálnější" je sémantický nesmysl znamenající "nejvíce nejlepší" ...
Tak nesmysl je hlavně napsat, ze Corsa nebo i20 naplní funkci rodinného auta.