Diskuze

První emisní zóny v německých městech. V Hamburku uzavřou dvě ulice

Německý Spolkový správní soud zpřesnil pravidla zákazu vjezdu naftových vozů do měst. Rozlišuje mezi jednotlivými ulicemi, kde jej města mohou vyhlásit okamžitě, a zaváděním celých zakázaných zón, ke kterému mají přistupovat postupně podle stáří vozu a množství jím vypouštěných škodlivin.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

Moudre rozhodnuti socialistickeho senatu mesta. V tech dvou sirokych ulicich to bude smrdet mene. Ale o to vice v tech prilehlych uzkych, kudy to budou ta auta objizdet.

0 0
možnosti
OU
MK

Greenpeace by měli celému civilizovanému světu platit reparace za svou zhoubnou a destrukční činnost.

5 1
možnosti
MP

mozna se budete divit ale t34 byly vybaveny benzinový motory (alespoň v prvních letech výroby)

0 0
možnosti
JV

J67o32s44e68f 22V63a87l89a

20. 5. 2018 14:11

jestli to neni tim, ze vojenska technika z Ruska ma prevazne benzinove motory. Ono nastartovat diesel v -50 st C je jaksi docela rvacka, zvlast kdyz zparafinuje nafta

6 0
možnosti

P24e32t71r 60Ř20í34m30a81n

20. 5. 2018 10:08

Takovy jeden vtip, nyni aktualni jeste vice:

Vite proc nemuze Rusko zautocit na Evropskou Unii? Protoze jejich tanky nesplnuji normy Euro6..

6 0
možnosti
JV

Ranou automobilovému sektoru? Spíš teď bude muset určitá část Němců rychle vyměnit auto...

1 1
možnosti
GK

a muzete mi vysvetlit proc? 8-o

0 0
možnosti
MH

Ještě že se nikdo neptá na účinnost těchhle opatření.

Mohl by se dozvědět, že veškerá buzerace posledních let má dopad pod úrovní statistické chyby.

5 2
možnosti
PH

P31e57t14r 91H90o52r70á52k

20. 5. 2018 9:57

Všichni se divili, proč boj proti nox nefunguje. Ale dnes už to víme. Protože diesely podvádějí. Tvůj argument mohl zaujmout před třemi lety, kdy se to nevědělo a lámali si nad tím hlavy.

3 3
možnosti
GK

Pozorovatelé očekávají, že rozsudek bude mít dopad i na Česko, kam může směřovat řada starších naftových aut z Německa, které nyní zřejmě výrazně ztratí na ceně.

Zdroj: https://auto.idnes.cz/emisni-zony-nemecko-hamburk-soud-d4r-/automoto.aspx?c=A180519_111352_automoto_fdv

Cely clanek je spis snuska domenek a polopravd. To s tim "výrazně ztratí na ceně." uz tu ctu skoro rok. Zrejme od autora "prani otcem myslenky" ale co kdyby si autor nejdriv poradne nastudoval jak to opravdu s tema dieslama v Nemecku je?

Residenti, invalidi, zasobovani, taxiky, nebo kdyz jedete k nekomu na navstevu kdo tam trvale bydli, etc. tam mohou jezdit normalne dal. To se v Hamburgu konkretne tyka Max-Brauer-Allee ale zase jen a pouze casti teto ulice, ne cele. Dalsi/druha ulice ktere se to tyka je Stresemannstraße. Tam ale muzete s dieslama E4 (zelena plaketa) normalne jezdit. To ma drtiva vetsina nemeckych dieslu. U teto druhe ulice se to tyka jen opravdu starych dieslu.

Nevim proc by kvuli takovym vecem meli v Nemecku diesly vyrazne ztratit na cene? 8-o Zurnalistika pod psa, o necem se pise ale ctenar se stejne nic nedozvi. Rv

To jek kdyz by se napsalo - V Praze se zavrely 3 ulice pro automobily. Auta v Cesku tim vyrazne ztrati na cene. Absurdni.

11 0
možnosti
PS

Jen tak dál...v centrech a zvláště historických by auta neměly vůbec co dělat. Samozřejmě vyjma zásobování, složek IZS a dopravní obsluhy. Nechápu lidi, co mají takové nutkání vjet autem až na historické náměstí. Na to mají jiná parkoviště a na to náměstí buď můžou dojít pěšky a nebo dojet MHD na blízkou zastávku. Jen nebuďte lidi líní. Auto není bůh, jak tady z toho mnozí dělají. Ještě se k němu pomalu klaní a modlí se...;-D;-D;-D

1 4
možnosti

Naopak, naštěstí o plošném zákazu uvažuje jen minimum měst - je to urbanistický nesmysl. Tam kde už dílčí omezení provedla to vedlo vesměs k jedinému - umrtvení lokality, když se tam nemají lidé jak dostat tak tam prostě nejedou. MHD s tím nemá co dělat - kdo jezdí autem nepojede najednou mhd jen kvůli nějakému zelému mozku, pojede prostě jinam kam se normálně dostane. Je to problém mnoha měst a nemusíme chodit daleko - Praha 1 pořádá “náborové” akce na rezidenty, protože se trvale vylidňuje. Jasně je tam mraky návštěvníků a někomu budování turistickému skanzenu vyhovuje, ale z dlouhodobého hlediska je to nefunkční - kde není přirozený život tak není nic. ;-)

2 0
možnosti

V94í42t 59Ž18í82l12a

20. 5. 2018 9:23

Ten Hamburk mi přijde vtipnej, kdyby to nebylo k pláči.

Jedna kontejnerová loď, která tam připluje, udělá víc zplodin, než všechny místní diesely za rok. :-/

7 3
možnosti
VM

Velké lodě do přístavu táhnou remorkéry, u těch problém není. :-)

0 0
možnosti