- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Moudre rozhodnuti socialistickeho senatu mesta. V tech dvou sirokych ulicich to bude smrdet mene. Ale o to vice v tech prilehlych uzkych, kudy to budou ta auta objizdet.
Greenpeace by měli celému civilizovanému světu platit reparace za svou zhoubnou a destrukční činnost.
mozna se budete divit ale t34 byly vybaveny benzinový motory (alespoň v prvních letech výroby)
jestli to neni tim, ze vojenska technika z Ruska ma prevazne benzinove motory. Ono nastartovat diesel v -50 st C je jaksi docela rvacka, zvlast kdyz zparafinuje nafta
Takovy jeden vtip, nyni aktualni jeste vice:
Vite proc nemuze Rusko zautocit na Evropskou Unii? Protoze jejich tanky nesplnuji normy Euro6..
Ranou automobilovému sektoru? Spíš teď bude muset určitá část Němců rychle vyměnit auto...
Ještě že se nikdo neptá na účinnost těchhle opatření.
Mohl by se dozvědět, že veškerá buzerace posledních let má dopad pod úrovní statistické chyby.
Všichni se divili, proč boj proti nox nefunguje. Ale dnes už to víme. Protože diesely podvádějí. Tvůj argument mohl zaujmout před třemi lety, kdy se to nevědělo a lámali si nad tím hlavy.
Pozorovatelé očekávají, že rozsudek bude mít dopad i na Česko, kam může směřovat řada starších naftových aut z Německa, které nyní zřejmě výrazně ztratí na ceně.
Cely clanek je spis snuska domenek a polopravd. To s tim "výrazně ztratí na ceně." uz tu ctu skoro rok. Zrejme od autora "prani otcem myslenky" ale co kdyby si autor nejdriv poradne nastudoval jak to opravdu s tema dieslama v Nemecku je?
Residenti, invalidi, zasobovani, taxiky, nebo kdyz jedete k nekomu na navstevu kdo tam trvale bydli, etc. tam mohou jezdit normalne dal. To se v Hamburgu konkretne tyka Max-Brauer-Allee ale zase jen a pouze casti teto ulice, ne cele. Dalsi/druha ulice ktere se to tyka je Stresemannstraße. Tam ale muzete s dieslama E4 (zelena plaketa) normalne jezdit. To ma drtiva vetsina nemeckych dieslu. U teto druhe ulice se to tyka jen opravdu starych dieslu.
Nevim proc by kvuli takovym vecem meli v Nemecku diesly vyrazne ztratit na cene? Zurnalistika pod psa, o necem se pise ale ctenar se stejne nic nedozvi.
To jek kdyz by se napsalo - V Praze se zavrely 3 ulice pro automobily. Auta v Cesku tim vyrazne ztrati na cene. Absurdni.
Jen tak dál...v centrech a zvláště historických by auta neměly vůbec co dělat. Samozřejmě vyjma zásobování, složek IZS a dopravní obsluhy. Nechápu lidi, co mají takové nutkání vjet autem až na historické náměstí. Na to mají jiná parkoviště a na to náměstí buď můžou dojít pěšky a nebo dojet MHD na blízkou zastávku. Jen nebuďte lidi líní. Auto není bůh, jak tady z toho mnozí dělají. Ještě se k němu pomalu klaní a modlí se...
Naopak, naštěstí o plošném zákazu uvažuje jen minimum měst - je to urbanistický nesmysl. Tam kde už dílčí omezení provedla to vedlo vesměs k jedinému - umrtvení lokality, když se tam nemají lidé jak dostat tak tam prostě nejedou. MHD s tím nemá co dělat - kdo jezdí autem nepojede najednou mhd jen kvůli nějakému zelému mozku, pojede prostě jinam kam se normálně dostane. Je to problém mnoha měst a nemusíme chodit daleko - Praha 1 pořádá “náborové” akce na rezidenty, protože se trvale vylidňuje. Jasně je tam mraky návštěvníků a někomu budování turistickému skanzenu vyhovuje, ale z dlouhodobého hlediska je to nefunkční - kde není přirozený život tak není nic.
Ten Hamburk mi přijde vtipnej, kdyby to nebylo k pláči.
Jedna kontejnerová loď, která tam připluje, udělá víc zplodin, než všechny místní diesely za rok.
Velké lodě do přístavu táhnou remorkéry, u těch problém není.