Diskuze
Evropský parlament schválil přísnější pravidla pro emise aut
Děkujeme za pochopení.
M16a85r87e80k 58H38r15u85b41y
Kdyz EU rozkaze, tak se i fyzikalni zakony musi prizpusobit A nebo se lehounce upravi testy
J45i56ř48í 29K66o65c80u17r57e71k
95 g/CO2 na 100 km/h dělá maximální průměrnou spotřebu:
4,1 litru benzínu na 100 km
3,6 litru nafty na 100 km
Nepřijde mi to reálné. Ledaže ... nastavíme motor tak, aby spálením uhlovodíků produkoval H2O a saze. Saze nejsou CO2, takže planeta je zachráněna. Spotřeba vzroste, protože palivo nevyužijeme na 100 %, ale pouze vodík v něm obsažený. Budeme všude hlásat, jak snižujeme závislost na ropě.
Soudruh Potěmkin se u druhé lahve vodky řehtá na celé kolo.
M98i28c68h64a73l 24P63a33v84l16á40t
Trosku problem bude v tom, jake vlastnosti bude mit (se soudobou technikou) vuz s primernou spotrebou 4.1l benzinu na 100km. Nevim jak Vy, ale ja bych ho nechtel. A ted mi ho ekofasos z brusele budou vnucovat?! Dehet a peri na ne!
J60o69s72e73f 66N13o23v82á13k
Nebylo by lepší změnit normu na spotřebu? Místo na kilometr zavést časovou. Takže auto by zavezli do zkušebny,zhasli motor a tam by celý den stálo a měřili by se emise, spotřeba. Výsledek-nula. Ekopošuci by byli spokojení a automobilky a kupující také.
P81a59v61e26l 78P49r38á15š57i90l
Asie na to kašle, Rusko na to kašle, Amerika taky a EU se z toho po.ere!!!! Kam tohle povede???
V33l21a37d71i45m48í84r 85V75o54n10d62r66á33k
Ať radši EU řeší kravský prdy...
R88a49d66o52v84a34n 85D58l75u92g80o61s30z
Vytrhnout část životní etapy automobilu a za směrodatnou udávat pouze cyklus pohybu po silnicích je znakem extrémní ideologické mantry založené za účelem zisku ze strašení lidi ve věci, které se jich týkají - smrt z globalního oteplování způsobena vzýšením CO2 v atmo.
Chci-li zohlednit skutečnou zátěž automobilů z hlediska emisi CO2 pro přírodu, musím sledovat tuto zátěž od počátku - od návrhu auta (výroba prototypů), přes samotnou výrobu, teprvé poté následuje jedna z části - samotný provoz, a také likvidace automobilu.
Z laického pohledu vidím tuto zátěž mnohanásobně vyšší při častých obměnách automobilů, při krácení životnosti komponent mající nutnost dalších výrobních nákladů a emisí než při výrobě automobilu s dnes možnými dostupnými technologiemi, které by dokázaly udržet automobil na živu 100 let bez vážnějších poruch ať už motoru či karosérie.
Ukáže až čas, jak si z nás po desetiletí dělali soudruzi v Bruseli zdroj svých příjmu.
P64e31t80r 55M59i91c53h87a26l
Říkám v podstatě totéž. Jen těch 100 let je moc, viděl bych to při běžném provozu a dobré údržbě tak na 40 - 50. A pak by byla kategorie veterán.
P92e62t61r 59S56v38o67b54o86d29a
snížení o 15 milionů tun CO2 je asi o 0,06% to znamená vliv na celkový objem CO2 ve vzduchu 0,00002% To bude tedy nářez
M52i92c45h42a46e61l 61L77u63k86a64v34s61k89y
Takže jak to zase dopadne? Bude se nadále prohlubovat současný trend, kdy auta papírově v laboratorních podmínkách žerou pořád míň a míň ale v reálném provozu pořád víc a víc.
J20a73n 60J44e60l49í74n90e70k
Mě by zajímalo, jestli se vůbec ta ekologie vyplatí. Když vezmeme v úvahu všechny součástky navíc, od filtru pevných části, přes EGR až po různé technologie s vypínáním válců. Ten vývoj a výroba těchto věcí stojí hrozné peníze a navíc se vyrábí v továrnách, které čoudí. Jestli ty emise nejsou v autech nižší, ale v konečném součtu je to jedno.
V33l98a28d64a 22S42i40m13o21n37i44k
Co stojí Váš život - Vás osobně ? Abych měl ideu...
P22a22v40e91l 19Ř61a89p38e38k
Pokud nevolíte Svobodné, tak si teď nestěžujte.
J68i77n55d56ř80i35c84h 57Š12k27o53p71e23k
a můžu si stěžovat, když jsem byl proti vstupu do EU ?
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...