Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Emisní limity v Německu jsou nepodložené, tvrdí část plicních lékařů

Boj proti emisím v Německu přiostřuje. Renomovaný plicní lékař se ovšem proti tažení proti dieselům ohrazuje. „Jde o neseriózní, ideologií vedený populismus,“ bouří se.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Plicní choroby jsou přece obživou plicních lékařů. Někteří jsou tedy ochotni se i propůjčit propagaci pevných částic v ovzduší. Znamenají trvalý přísun nových stálých klientů do jejich ordinací.

1 1
možnosti

Mohutné demagogické tažení proti dieslům začíná dostávat trhliny. Jde o to, aby slovo dostal někdo s rozumem a ne pouze demagogicky zaměření rádoby věrozvěstové. Poklesnou nám emise NO, zvýší se celkem logicky emise CO2. Horovat pouze pro elektřinu je dosti nesmyslné. Jsem pro zlepšování čistoty životního prostředí, ale trochu rozumnějí. Zaměřit se i na jiné druhy pohonů(vodík, Lpg, apod.), začít tlačit na hybridy. Ještě se nenašel nikdo, kdo by mi rozumně vysvětlil, co se stane s elektroauty uvízlými v zimně v několikahodinové zácpě na dálnici.

0 0
možnosti

A hele, jak se nám to začíná vybarvovat!

Poslední dobou jedna zpráva za druhou potvrzující, že ekoteroristické a politické ekolimity EU jsou vlastně nesmysl.

Že by taky konečně přišli na to, že jimi zamýšlená masová elektromobilita na základě současných technologií je pitomost?

O nesmyslnosti limitů už psali minulý týden tady:

https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/emise-pneumologove-oxid-dusicity-no2.A190131_102106_automoto_fdv?

0 0
možnosti

to že někdo napíše nějakou "zprávu pro něco nebo proti něčemu" absolutně nic nepotvrzuje.

0 0
možnosti

Ty limity dávají smysl, jen Němci je zcela absurdně vymáhají. Ty limity byli postaveny tak, že by ve městech neměla být takováto koncentrace pevných částic a oxidu dusíku. Ovšem Němci si to vyložili tak, že když v jednom místě jedné ulice je nadlimitní množství mají se v ní zakázat diesely, což stejně ničemu nepomůže. Jinak o tom, že kvůli pevným částicím musíme, když pracujeme s benzínovým hořákem, větrat jsem se učil před 30ti lety na laborkách z Jaderné chemie.

0 0
možnosti

Aneb počty lidí, kteří ročně zemřou na následky NOx z motorů, jsou jen čísla vycucaná z prstu.

2 1
možnosti

dost možná, ale to neznamená, že ty sračky co letí z výfuků, zdraví lidí na ulicích neškodí.;-)

0 0
možnosti

Pan profesor Dieter Köhler si může plácat, co chce, ale má to svoje rizika. Vůbec bych se nedivil, kdyby ho v ordinaci nějaký dusící se astmatik chytil pod krčkem, aby si to taky užil. Případně, jestli jsou tihle lidé nějak organizovaní, tak začnou vyvíjet tlak na to, by se pan profesor odebral do předčasného důchodu.

2 2
možnosti

H79o15n43z56a 42T89a80r

7. 2. 2019 20:36

Vliv automobilových emisí na lidské zdraví

https://www.youtube.com/watch?v=HmciyR6p3DE

1 1
možnosti

Dost dobré, ale chybí mi tam ty limity. Škoda, že se k tomuto tématu nevyjádřila, ale zřejmě je považuje za smysluplné.

1 1
možnosti

Tak ono by hlavně chtělo příčiny těch různých onemocnění opravdu bezpochybně odhalit. Takové to - ve městěch jsou lidé víc němocní tak za to může smog a je to - není žádné popsání průběhu od příčiny až k následku.

0 2
možnosti
Foto

Jako vědec mám averzi k náhodnému stanovení nějaké hranice. Před takovým závažným rozhodnutím bych očekával sérii testů, ovšem v otázce emisí asi těžko realizovatelných, kuřáci se budou vždy vymykat jakýmkoliv pravidlům.

V USA možná na to téma mají už i studii, tu je třeba i u nás porovnat. V Bruseli sedí horlivci a ideologové, některé lékařské organizace budou takovými Rathy také prošpikované.

1 1
možnosti

Nejde o zdraví

Jedině tvrdé předpisy brání Číně, aby tu zlikvidovala automobilky stejně jako kdysi textilky.

Jenže je evropské automobilky už nezvládají plnit, takže se jejich konec blíží.

0 0
možnosti

Alespoň někdo má zdravý rozum.

7 0
možnosti
  • Nejčtenější

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...