Diskuze
Emisní limity v Německu jsou nepodložené, tvrdí část plicních lékařů
Děkujeme za pochopení.
Š80t21e21f80a91n 27F59r85i25č12a
Plicní choroby jsou přece obživou plicních lékařů. Někteří jsou tedy ochotni se i propůjčit propagaci pevných částic v ovzduší. Znamenají trvalý přísun nových stálých klientů do jejich ordinací.
M63i60l98o74s36l90a87v 67K15n36o52p
Mohutné demagogické tažení proti dieslům začíná dostávat trhliny. Jde o to, aby slovo dostal někdo s rozumem a ne pouze demagogicky zaměření rádoby věrozvěstové. Poklesnou nám emise NO, zvýší se celkem logicky emise CO2. Horovat pouze pro elektřinu je dosti nesmyslné. Jsem pro zlepšování čistoty životního prostředí, ale trochu rozumnějí. Zaměřit se i na jiné druhy pohonů(vodík, Lpg, apod.), začít tlačit na hybridy. Ještě se nenašel nikdo, kdo by mi rozumně vysvětlil, co se stane s elektroauty uvízlými v zimně v několikahodinové zácpě na dálnici.
K45a20r61e65l 30M35a19z78a48č
A hele, jak se nám to začíná vybarvovat!
Poslední dobou jedna zpráva za druhou potvrzující, že ekoteroristické a politické ekolimity EU jsou vlastně nesmysl.
Že by taky konečně přišli na to, že jimi zamýšlená masová elektromobilita na základě současných technologií je pitomost?
O nesmyslnosti limitů už psali minulý týden tady:
J63i31ř93í 98S91c43h49w95a74c83h
to že někdo napíše nějakou "zprávu pro něco nebo proti něčemu" absolutně nic nepotvrzuje.
J32i11ř69í 81N49o96v84á42k
Ty limity dávají smysl, jen Němci je zcela absurdně vymáhají. Ty limity byli postaveny tak, že by ve městech neměla být takováto koncentrace pevných částic a oxidu dusíku. Ovšem Němci si to vyložili tak, že když v jednom místě jedné ulice je nadlimitní množství mají se v ní zakázat diesely, což stejně ničemu nepomůže. Jinak o tom, že kvůli pevným částicím musíme, když pracujeme s benzínovým hořákem, větrat jsem se učil před 30ti lety na laborkách z Jaderné chemie.
P38e37t91r 50M88i64c44h10a59l
Aneb počty lidí, kteří ročně zemřou na následky NOx z motorů, jsou jen čísla vycucaná z prstu.
J24i70ř90í 50S16c76h47w42a65c10h
dost možná, ale to neznamená, že ty sračky co letí z výfuků, zdraví lidí na ulicích neškodí.
P81e92t51r 90H92a31r14i50p75r37a22s68a44d 92H71a49j21i71č
Pan profesor Dieter Köhler si může plácat, co chce, ale má to svoje rizika. Vůbec bych se nedivil, kdyby ho v ordinaci nějaký dusící se astmatik chytil pod krčkem, aby si to taky užil. Případně, jestli jsou tihle lidé nějak organizovaní, tak začnou vyvíjet tlak na to, by se pan profesor odebral do předčasného důchodu.
P13e91t80r 94H92a43r16i40p84r59a53s86a45d 98H28a84j24i68č
Dost dobré, ale chybí mi tam ty limity. Škoda, že se k tomuto tématu nevyjádřila, ale zřejmě je považuje za smysluplné.
V72e46n55d35u96l78a 66F64a75i61f60e66r35o59v61á
Tak ono by hlavně chtělo příčiny těch různých onemocnění opravdu bezpochybně odhalit. Takové to - ve městěch jsou lidé víc němocní tak za to může smog a je to - není žádné popsání průběhu od příčiny až k následku.
M20i88r38o32s55l81a92v 15S38t59e43i27n62e75r
Jako vědec mám averzi k náhodnému stanovení nějaké hranice. Před takovým závažným rozhodnutím bych očekával sérii testů, ovšem v otázce emisí asi těžko realizovatelných, kuřáci se budou vždy vymykat jakýmkoliv pravidlům.
V USA možná na to téma mají už i studii, tu je třeba i u nás porovnat. V Bruseli sedí horlivci a ideologové, některé lékařské organizace budou takovými Rathy také prošpikované.
P71a61v30e28l 86S68o52b35o76t94k12a
Nejde o zdraví
Jedině tvrdé předpisy brání Číně, aby tu zlikvidovala automobilky stejně jako kdysi textilky.
Jenže je evropské automobilky už nezvládají plnit, takže se jejich konec blíží.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Prodej rodinného domu 132 m2, pozemek 655 m2
Těšetice, okres Znojmo
7 495 000 Kč