Diskuze
Počítání pokut za emise potrvá, automobilky se je dozvědí až na podzim
Děkujeme za pochopení.
D81a27v41i38d 45H43o63l80m70a29n
Myslím, že by měli ještě pořádně přitvrdit. Tímto tempem bude destrukce průmyslu v Evropě trvat zbytečně dlouho...
M51a15r85t90i64n 41H36o58r62á17k
Stále ty Plug in hybridy jsou mezi zvýhodňovanými, přitom se ví, že to skoro nikdo nenabíjí. A tím pádem to má emise jako obyčejné auto, možná i horší.
Zkuste se projet "čistým PH vozem" firmy Anytime v Praze. Vždy je baterie zcela vybitá. Jezdíte jen na benzín. Co je na tom ekologického? ... Nic. Ale mohou parkovat zdarma po celé Praze.
R44o86b38e51r52t 40M19a73t66u46l26a
Ještě, že mám starej diesel ten nevypouští to ošklivé CO2 skoro žádné. Mne tak napadá, že bych za záchranu planety měl dostat teda nějakou tu odměnu, na kterou se vybírá pomocí těch pokut
J15i28ř62í 16S23c82h30w17a75c86h
Ano není nad starej dobrej diesel.....
P82e77t62r 30Č85e31r24m83á77k
Téma duplicitních vinů bude také ještě vtipné, není žádné tajemství že mnoho automobilek se statistikama dost čaruje (a to nejen nejznámější "čaroděj" Tesla, ale i mnoho dalších), a to z rozličných důvodů a různými způsoby, toto sčítání dá reálný kontext mnoha dalším statistikám.
Z63d98e39n71ě78k 40D24u98b89e27c46k47ý
Proč jsou emisní limity rozděleny dle hmotnostních kategorií?
Kdyby existoval jede limit, automobilky by to motivovalo vyrábět menší a lehčí auta (ne že bych toužil po nějakém mikroautě). Současný systém je pouze chaos.
M16a98r79t83i97n 93K19a35r22á79s14e22k
To si prosadily automobilky aby mohly dál "v pohodě" vyrábět i velká SUV....
J11i53n63d14ř87i48c81h 82K39a91l40i90n93a
řezání větve úspěšně pokračuje...
V42l29a88d64i15m66í42r 80Č75í68ž37e38k
Evropo jdi s tím do hajzlu a hledej kde máš a kašli ne politické Lobby.
J85i95ř75í 89N79o97v64á38k
Zajímavé, jen je otázka jestli je tohle dobrá cesta.
V podstatě tím automobilky nutí cpát spoustu peněz do vývoje úspornějších spalovacích motorů a na druhé straně jim říká že se s nimi stejně dlouhodobě nepočítá.
Nebylo by tedy jednodušší, po vzoru Číny, prostě zavést kvótu na elektromobily a spalovací nechat tak jak jsou s maximem např 110g.
M25a35r57t39i93n 26K26a45r31á45s22e63k
Takže striktně daný objem prodeje je podle tebe lepší než dnešní systém "dosáhnete si toho dle svého uvážení"? Co ty automobilky co elektroauta nemají?
J39i67n77d74ř69i66c60h 98L49n32ě48n69i60č77k73a
Prostě zásah do trhu a tvorba nové daně. Proti rozumně nastavenému limitu maximálních bezpokutových emisí CO2 vůbec nic nemám. Ale pokud se stanoví fantasmagorická hodnota, která znevýhodňuje všechny spalovací motory a jejíž výpočet naopak nerealisticky zvýhodňuje hybridy, tak to beru jako podpásovku.
Za sebe říkám, že elektromobilita není nic špatného. Koneckonců třeba do města bych elektromobil bral všema deseti, jen kdyby nebyl tak drahý a kdybych měl u domu nabíjecí místo. Ale beru jako zhovadilost, když se elektromobily tlačí plošně. Sám mám rád jak elektrický, tak spalovací motor a myslím, že každý má svoje využití a že ani jeden v tomto okamžiku není všespásným a univerzálním řešením.
T85o94m15á65š 45Z24e17m42á91n91e23k
Elektromobilita v současné podobě je z principu špatná, a to z toho důvodu, že na výrobu elektromobilu současné koncepce se spotřebuje násobně více zdrojů ve srovnání s autem se spalovacím motorem. Dokonce bych si troufl tvrdit, že uhlíková stopa takového výrobku bude srovnatelná, ne-li vyšší, než u auta se spalovacím motorem. Až se budou dělat elektromobily, které by v těchto kritériích obstály, z principu proti nim nic nemám.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
DLOUHODOBÁ BRIGÁDNICKÁ VÝPOMOC – Zadávání farmakovigilančních dat
Státní ústav pro kontrolu léčiv
Praha