Diskuze
Srazit emise u aut se nedaří. I přes hromadnou hybridizaci CO2 roste
Děkujeme za pochopení.
J25i53n27d91ř59i38c88h 72Š64k95o18p52e96k
No to je ale překvapení, že emise rostou, když se podporuje prodej neprakticky velkých SUV se spotřebou vyšší, než měly kdysi klasické atmosférické motory.
P74e74t54r 48Č40e73r57m11á51k
To je přesně naopak, u suv ta spotřeba klesá, a to jak absolutně tak relativně - tedy ty údaje které se uvádí. Je to jednoduché - zatímco u suv se mezigeneračně šetří desítky až stovky kg a v kombinaci s modernějším motorem spotřeba klesne klidně o litr (což jsou přepočteno desítky g co2), tak u běžných modelů a downzisingových motorů tento prostor není a mluvíme max o pár deci. To je ta absolutní část, tu ovšem nikdo nesleduje protože emisní matematika zná jen přepočtenou flotilu - a tam suv paradoxně pomáhají velmi.
P14a72v74e21l 70M42a59r24t68i15n96e83k
EU ouradove bez znalosti fyziky, chemie a matematiky, radeji zlikviduji svymi sci-fi limity cele jedno odvetvi a natrvalo poskodi snad vsechny ostatni. Hlavne ze naslouchaji ekofanatikum a na ocich maji svarecke bryle. To je parta.
J28i24n47d93ř62i36c22h 82L30n31ě55n80i30č77k34a
Dokud se bude energie vyrábět spalováním fosilních paliv a za vypouštění CO2 po tunách, nedává smysl hysterické honění se za gramy CO2 u aut. Je to jako nadávat na prasklou žárovku v hořícím domě - nepoměrně řešíme malý problém, než abychom koncepčně řešili větší problém.
M46a54r92t17i72n 72K48a54r27á47s67e55k
A to, ze se se emise u energetiky neresi, jste zjistil kde?
M22a50r36e12k 55B23a56r59t16o53š
Ja by som videl budúcnosť vo fabrikách na výrobu drevného plynu a plničiek na princípe LPG.
T23o22m88á21š 55Z74e91m76á25n68e65k
Protože se vyrábějí samé těžké SUV krávy se značnými provozními odpory.
P69e78t93r 53Č34e17r31m73á42k
U těch to ale paradoxně klesá! Protože tam je hmotnostní přepočet.
J77o55s71e54f 51H65o37f32m55a74n46n
Mám rád auta,která jezdí bez zásuvek a trochu kouří. Může se to zveřejňovat?
J57a51r87o72m68í82r 70H44l77u83b45e65k
Za všechno mohou pravěké sopky. Organismy v praoceánu živořily, než jim ty sopky poskytly ten nenáviděný CO2. V průběhu, nevím, 1 mil. nebo 10 mil. let se jej naučily používat a vyvinout fotosyntézu. Najednou začal na Zemi růst objem kyslíku a v Karbonu jej bylo až 32% a to neexistovala žádná auta, lidé netopili uhlím. Díky tomu se mohli vyvinout živočichové dýchající vzduch. Dnes máme cca 23% a buďme za ně rádi, bez CO2 by procento klesalo.
J27a65n 13V18á63c53l68a92v28í67k
Roky se "snižovaly" papírové emise a potažmo spotřeba prorážením měřícího cyklu, až jim to lidé a politici uvěřili a teď to po nich chtějí i v reále
R16o80m62a68n 15O30l87á28c26h
Na druhou stranu politici to stejně chtějí srazit úplně na nulu, takže víra nebo nevíra už nehrají roli.
P25e76t92r 95B98r77o64d62a
Ať už s tím jdou do háje. Díky tomu slušně řečeno kazítka znehodnocují auta (to nepíšu o Babišove řepce co míchají do nafty a uspává to DPF) Pak je třeba auta měnit dříve než je nutno a uhlíková stopa je tím ve finále větší!.. Každý ekolog v tomto je na facku nebo dvě!
J72i14ř12í 34K87ü76h34r
Kazitka jsou taková Colombova manželka. Všichni o tom mluví, ale nikdo je nikdy neviděl a jejich existence nebyla nikdy prokázána. To by se pak výrobce prohnal.
T48o45m96á76š 59K32u91c83h58a88ř
Logické by bylo, že ekologické limity budou tlačit zákazníky ke koupi malých úsporných aut, ekologických z hlediska výroby i provozu. Ovšem výsledkem zákonů z dílny EU, je pravý opak, zánik malých aut a vzrůstající prodej stále těžších SUV krabic s pouze formálně ekologičtějším částečně elektrickým pohonem . Tak kde asi udělali soudruzi chybu?
J16i19ř10í 77K49ü56h58r
No a pak nedobíjí baterii a mají daleko vyšší spotřebu a produkci CO2/emisí. T
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně
Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...
Přehlídka automobilových perel vzdala hold zapomenutým českým značkám
Výstava automobilových veteránů v pražské Hostivaři připomněla výročí 90 let Jawy a 100 let...
Seat jede dál, přijdou facelifty a větší odlišení od značky Cupra
Evropské automobilky se možná až příliš shlédly ve velkých vozech, na kterých je větší marže, a...
Sdílení aut není jen doménou mladých. Zájem mají i padesátníci
Carsharing je alternativou ke klasickému vlastnictví automobilu, na kterou sází města i...