Diskuze
Nabíjení trvá déle, než výrobci elektroaut tvrdí. Nejhorší je zima
Děkujeme za pochopení.
R24o62m45a91n 81H15o51r14k66ý
Na dlouhých cestách raději preferuji 2x15 minut, kdy nabiju na na cca 200 km dle zahřátí baterie a počátečního %SoC. Na delších cestách totiž je baterie téměř vždy ideálně zahřátá a nabíjení je dostatečně rychlé.
V41i68l73é58m 73B22a37r14á88k
Všechno na e-vozítkách jsou podvod. Normální auta jsou pod drobnohledem z hlediska testování a u e-šmejdů výrobci mohou vymýšlet co chtějí....dojezd (v chladu a při rychlosti), čas nabíjení, životnost...
Navrhuji, aby výrobci aut začali normální auta dělat s nádrží na 15 litrů a tankovalo se trubičkou menší než brčko na limonádu. Abychom si zvykli.
R86a23d89e21k 78F82r89i77c
To jsou mi novinky, je v tom clanku neco nového, co jsme nevěděli drive?
Z89d73e94n24ě43k 48W93e22r49n41h22a55r37t
Pauza třicet minut po 300km jízdy? - no to je sice hezká teorie, ale v praxi by to vyžadovalo nabíjecí stanici přesně tam, kde by se mi hodila a nikoliv tam, kde skutečně je. Je to nesmysl, cestování s elektromobilem na delší vzdálenosti je nepraktické, vyžaduje to strašné plánování a hrozně se to komplikuje. Auto má sloužit mě, nikoliv abych já sloužil autu a stále uvažoval, kam dojedu, zda tam ta nabíječka bude, zda bude v provozu a nebudou před ní čekat tři další auta. Elektromobil se hodí pro nějaký komunál, nebo rozvozy něčeho po městě, kde se přes den ujede padesát kilometrů, ale stopadesátkrát se zastaví, načež bude do rána stát auto někde na dvoře firmy nebo v garážích, to je pro elektromobil vhodné využití. Ale jako opravdové auto, třeba pro rodinu, to rozhodně není.
R29a12d63e15k 77F57r66i70c
Nevim, z ceho soudite, my ho v rodine mame a zadny prakticky problem neshledavam ... jezdime denne, včetně delších cest o víkendech atd.
M88a46r14t86i20n 62S11v81o45j79a55n23o90v40s55k88ý
CHÁPETE?
Eletromobilita, která má zpomalit či zastavit globální oteplování (čti: zimu chceme zpět) tak tu zimu naopak nesnáší.... Zima (OCHLAZENÍ) snižuje funkčnost elektromobility. JAK PARADOXNÍ
M33i92l73o61š 18S41e98i80f76e68r84t
Většina nařízení EU jsou naprosté nesmysly a paradoxy.
J59a84n 43C31h25o29d88u53r68a
Baterie už je slabá a musíte si ji zajet nabít? Tak si zapněte zahřívání baterie.
P18e14t79r 46B22a75r69t85o98š
V podstate cele elektromobily jsou jedna velika blamaz.
J63a95r73o22m40í21r 14K95r57á38l
Blamáž je, prosazovat elektropohon i tam, kde převažují nevýhody. Ale dovedu si představit třeba dodávku, co každý den najede po měste 200 km a nabíjí se ve firmě přes noc. Anebo trolejbus, co těm, kde nejsou troleje jede na baterky a pak zas dobíjí z troleje. Anebo druhé auto do rodiny na takové popojíždění. Jenomže to by muselo navíc konkurovat cenou.
A88l64e37x 27S35k13r26i47b24u63c35k33i46j
Auta z cenovkou mega+ nezobrazují údaje o teplotě baterie? Hmm, tento údaj umí zobrazit online i dron za 12k
P46e84t52r 56H60o84l48e55č98e27k
To umí i můj mod (e-cigarety) za pár stovek...
I79g94o71r 28G72o39t34t67w90a10l88d
S tou Teslou to není tak docela pravda. Běžný uživatel, který nabíjí na Superchargeru jen při delších cestách, má zastávku na nabíječce v průběhu naplánované trasy. V tom případě ale předehřev baterie proběhne v průběhu cesty, takže při příjezdu k Superchargeru už má baterie optimální teplotu a nabíjení začne okamžitě. Nevím, jak jiné automobilky, ale u Tesly rozhodně v zimě netrávím z nabíječky výrazně víc času. Trochu ano, ale spíš kvůli tomu, že v zimě je trochu vyšší spotřeba.
V41i90l77é76m 29B74a61r15á59k
A kolik stojí hen taká Tesla? To si pořídí řemeslník do práce?
A ještě jedna zákeřná otázka? Jak budete nabíjet, když před nabíječkou bude 5 aut?
P81a89v47e56l 32V62a83l52e18n88t94a
Hmm ropy je omezené množství, elektřinu umíme vyrábět mnoha způsoby... Co je z dlouhodobého hlediska slepá vývojová větev? Hmm?
Nebo vy si myslíte že vývoj baterií se dnes zastaví a už se to nikam neposune?
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Prodej stavebního pozemku Postupice
Postupice, okres Benešov
2 650 000 Kč