Diskuze
Kouzla s čísly. Evropa v září poprvé registrovala víc elektroaut než dieselů
Děkujeme za pochopení.
P11e95t54r 87N16o22v43o87t93n61ý
Mám mild hybrid se spotřebou 5,5 l benzinu na 100 km, tak sorry, jaký elektroauto? Dá se s tím samozřejmě jezdit za 4,5 l, ale moc to neřeším.
J25i44ř30í 65S56e49h84n67a35l
Muzu se zeptat co konkretne to je za auto? Dik.
J17a11r74o90m50í22r 58M62i70š52a70t68a
Odhaduji, že vystřízlivění z pseudoekopohonů přijde dříve než Trump skončí jako president.
Z76d49e30n55ě39k 33M74o88r55á76v75e95k
Pseudopohon spalující fosilní paliva s mizernou účinností tady bude bude určitě dlouho po skončení kteréhokoli Trumpova mandátu.
M79i91c86h34a93e18l 17K92o78n41e96č65n30ý
Taky mám elektroauto, jezdí sice na naftu, ale stěrače jsou poháněny elektromotorem.
J25a34r50o10m96í94r 49M68i38š68a15t39a
To ty moje stěrače pohánějí motýlí křídla, hlavní propagandu mám přes solár a auto pohání párek šťastných křečků. Vím, že to není na 100% uhlíkově neutrální ale dělám co můžu a určitě se polepším. Tedy pokud dostanu dotace.
P66e81t61r 97Č44e97r44m91á71k
A to je tam ještě klasickej fígl s registracema tesly účelově nakoncentrovanýma na poslední měsíc kvartálu
Z93d25e34n39ě16k 23M77o49r66á18v44e66k
Jako že Tesla dělá všechno pro to, aby zrovna čísla za září vypadala co nejlíp? Myslím že ne, Time.
P33e90t68r 37K40o98s70t80í95l19e52k
Krásně to roste přes 100%. Vloni prodali 1000ks a letos 2,5 tis. a statistika hned vylítne o 100%. Jsem zvědavý jak elektrooptimisti budou v autech za pul mega měnit baterky. To bude obrovské nadšení.
M89a81r10t76i97n 40K89a79r54á44s22e31k
Tak vymena baterek je velmi okrajova zalezitost, i v takovych hybridech, kde je baterka ve vetsim zaprahu (malinka baterka po ktere se chce dodat velky vykon) drzi uz 20 let bez vetsich problemu...
Vem si ze takovych 2000 cyklu u baterky (nema duvod tolik nevydrzet) znamena u toho elektroaut nejezd s rezervou pred pul milionu ....
M18i26r69e90k 80G71a28j70e59r
"Správná je ta statistika, kterou si zfalšuji sám."
Auta označovaná jako hybrid, přesněji elektrifikovaný hybrid (tedy ne třeba na plyn+benzín) či mild-hybrid nejezdí vůbec na elektřinu, ale na benzín nebo dokonce na naftu (jako ten příklad v článku). Tvrdit, že auto je poháněné elektřinou, když byla v autě vyprodukována silou spalovacího motoru je stejně nesprávné jako tvrdit, že moje auto jezdí na vzduch, protože při jízdě z kopce dávám neutrál a motor se dokáže vypnout.
V70l71a42d89i92s70l13a98v 72D21a74m83e71c
Tak vaše auto na vzduch určitě jezdí, na 1kg paliva potřebujete něco míň než 14 kg vzduchu.
L43a57d15i46s79l18a75v 37T88r32i20s69k59a
Cíle pětiletky pro zavedení elektromobilů splníme, ikdyby to mělo trvat 100 let.
P20e70t18r 89M19i76c48h92a28l
U mild hybridu je primárním zdrojem energie ze 100 procent benzín (nafta), takže jejich zahrnutí do EV není ohýbání statistiky, ale čistá lež. U plug-in hybridů to záleží na tom, jak je auto využíváno. I kdyby tam byla primárním zdrojem elektřina z nabíjení ze zásuvky z poloviny (o čemž pochybuji), tak pořád to auto jezdí z té druhé poloviny na kapalné palivo.
Já nevím, proč se nám pořád musí lhát.
M20i66r86e14k 69G86a80j81e32r
Přesně tak. Plug-in hybrid by se měl počítat v nejlepším případě tak napůl do obou kategorií. Řidič si rozhoduje, kolik bude jezdit na elektřinu a kolik na fosilní palivo.
J81a22n 84S44t90e20h93l31i81k
Jaké nastavíte podmínky , takové vypadnou výsledky. Zatím jsou tam počítány hybridy a ty asi kupují nejvíce firmy . Záleží na provozu a pokuď takzvaně auto jezdí dálky a na elektro jede minimálně , tak muže být větší spotřeba . A firemní prodeje jsou základem . Se spotřebitelem se počítá minimálně (kupuje ojetiny) . Bude to ještě zajímavé , jak za pár let zmizí z bazaru fosilní auta a jaké alternativy bude mít spotřebitel.
J49i31ř30í 42S59c41h89m82i11d96t
Ohneme čísla, nasypeme dotace, schválíme restrikce a není boha, abychom ten nesmysl neprosadili a napíšeme, jak se to krásně prodává a jak jsou lidé nadšení, nepřipomíná vám to troch hospodaření RVHP
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...