Diskuze
KOMENTÁŘ: Cesta do elektromobilního pekla. Auta přinášejí víc problémů než výhod
Děkujeme za pochopení.
J26a74n 21Č95e37ř15o66v62s94k32ý
Autor píše spousty pravdivých faktů a přidává si k tomu své nesmysly. Např:
1. Uršula sama přeci nerozhodoje - schválil to parlament UE včetně našich zástupců a určitě proto, že je to nutnost, ne jen výmysl Uršuly
2. Elektromobil nemusí už dnes stát 2x tolik co nafťák - porovnejte si cenu Enyaq a Kodiaq diesel se stejným výkonem a výbavou - stejná třída, cca stejná cena
3. konec prodeje nových aut se spalovacím motorem v r2035 dnes v roce 2021 nevidím jako pohromu a konec mobility. Nová auta pak mohou být elektrická, nebo vodíková a obnova zbývajících benzinových bude trvat dalších 25 let, ted ycca do r. 2060 = kdo ví co bude za technologie a jestli ještě bude vůbec ropa.
4. Konec, nebo omezení mobility může způsobit mnoho jiných faktorů už v roce 2022 než elektromobilita v roce 2035: není AdBlue, omezení pro ty co mají moderní diesely, nejsou čipy, není hořčík do Al slitin, nevyrobí se žádné auto = to je pohroma pro náš průmysl už teď
Kdo ví co bude v roce 2035 - jsou to jen plány které se mohou průběžně měnit dle stavu techniky vývoje nových baterií, zdrojů vodíku a zdrojů energie obecně. Takže celý článek je jen účelové štvaní proti EU, která přitom nám peníze na změny k lepšímu položila k nohám!
A94l82e88š 53B63a32l40o73u59n
To Ivca Bojič - pane, tato média patří maďarskému magnátu panu Sorosovi. Tam směřujte svůj hlas!!!
I22v60i89c46a 33B56o33j76i35č
Jak Babiš řekl, tak Dvořák udělal. Agitka proti EV, aby mohl Babiš cpát řepku do nafty. Naštěstí mu nevyšel tah navýšení biolíhu, který by mohl likvidovat staré motory.
P73a34t79r74i80k 16Š96i63l81c
Hlavně potrefená Uršula a celá EU jde do kopru. Že severských států Švédsko Norsko se vozí totální šroty do Hamburku odsud do Afriky vím co píši. Z Německa Francie Holandska se vozí šroty k nám do tzv. Východní Evropy sami mají na všechno dotace a nám nutí nesmyslné předpisy. Pokud tedy uršula chce jednotnou EU tak ať jsou i rovnocenné dotace pro všechny nejen na řepku olejnou.
J34a36r12o96s56l13a45v 41S46o74u28h13r35a91d39a
Zajímavé, že ani autor a ani diskutující nezmiňují, proč EU prosazuje ukončení spalování fosilních paliv. Někteří zde mají starost o děti, které až vyrostou, tak budou doplácet na dnešní zelená rozhodnutí. Ale vůbec jim nevadí, že když se změna neprovede a nepovede, tak ty dnešní děti budou mít úplně jiné starosti než elektroauto...
M36i38c86h48a13l 38K40o46n36e77č30n58ý
Když ta změna nepovede k zamýšlenému cíli, budou mít těch starostí až nad hlavu.
Zatím nebyl úspěšný žádný celospolečenský krok, v důsledku administrativního nařízení.
J77a87n 33D86v48o76r52a87k
Pane Hájek , kolik pak stál ten Váš hybrid? a myslíte si, že je to auto pro normálně vydělávající lid? A myslíte si, že po zavedení více jak 50 procent elektro aut bude cena elektřiny na dnešní úrovni? Jak myslíte, že stát nahradí výpadek ze spotřební daně na benzin a naftu? Až si sám odpovíte těchto pár otázek zjistíte, že Váš názor na elektromobilitu také není košer. Kdyby nechali vývoj na trhu a automobilkách určitě by se prosadily elektro auta pro určitý segment trhu a postupně by možná začala vodíková éra, ale to vše není možné nařídit. To musí jít přirozenou cesto vývoje.
M87a50r49e51k 48H41r49u48b52y
Podle mě je nejvíce přehlíženým průšvihem fakt, že vzhledem k minimálnímu podílu osbáků na současném zplodinovém mixu je jejich náhrada EV už zbytečná.
EU zase za obrovských nákladů trvá na nesmyslu.
M59i52c92h88a75e29l 35S54t36a62n63o58v85s92k56ý
Mě to je už jedno. Než si Uršula prosadí své (pokud jí mezitím někdo nevyšoupne na smetiště dějin), budu natolik starej, že mi doktor nedá papír na řízení auta, nohy shnijou natolik, že budu sedět na vozejčku a elektrokolo věnuju dětem.
Akorát těch dětí, je mi líto.
A propo, nedalo by se složit na nějakýho ukrajinskýho mafiána, aby s Uršulo uuzatočil? Kdyby každý evropský majitel auta dal korunu, to by už něco hodilo.
P14e16t48r 88M20o95o25s
Jenom Uršulu? Najmout komando, které vyhází celou EK z oken na chodník! Je to tam samej bastard zelenej!
M93i52c95h86a36e81l 26S68t40a40n96o83v59s35k93ý
Jezdím autem do práce, za zákazníky a na nákupy (od nás z vesnice to jinak moc nejde). Takže nabití 200-300 km mi stačí skoro na 10 dní. Jednou za měsíc ujedu za víkend 100-200 km.
Pro tento účel mi stačí Fabie za čtvrt milionu místo eletromomobilu za milion a čtvrt. Ušetřil jsem milion. I kdyby benzín zdražili 10x, furt se mi ta Fabie vyplatí.
Myslím, že takových lidí bude velmi hodně. U nás na vesnici skoro všichni.
H43o20n29z51a 96M60i80c34h90l
sanitky, hasiči, taxíky, dealeři drog,? tam se přece nemůže čekat na nabití!
Kamion před nehodou vůbec nebrzdil, moderní tahač by tragédii zabránil
Policie obvinila řidiče za smrtelnou nehodu na D1. Litevský kamioňák narazil do osobního auta a...
Silničářští popletové pobavili Mohelnici. Zpackaný nápis zaujal každého
Zpackaná dopravní značka pobavila Mohelničany. Silničáři při stříkání nápisu na asfalt otočili...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Automobilová Evropa v čínské pasti. Levná auta tu prodávají dvakrát dráž
Využívat nástrojů globalizace, abyste na světových trzích dokázali produktem konkurovat cenou. To...
Putinova pojízdná pevnost s novou fasádou. Aurus je ležák, tak ho rozdávají
Staronový ruský prezident vyrazil na slavnostní inauguraci ve modernizované verzi limuzíny Aurus...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Auta dnes může prodávat každý lúzr, říká k testu autosalónů novinář
Rozstřel Investigativní tým MF DNES a iDNES.cz opět po roce otestoval české autosalóny. Průzkumníci ve...
Škodovky mají správné ceny, hlídáme náklady, vysvětluje šéf české Škody
Premium „Pořád je dostupnost mobility velmi dobrá,“ myslí si Jiří Maláček, šéf českého zastoupení Škody...
Biden v ekonomické válce s Čínou, na elektroauta uvalí USA clo sto procent
Spojené státy zvýší cla na dovoz elektromobilů z Číny z 25 na 100 procent, oznámila administrativa...
Auta dnes může prodávat každý lúzr, říká k testu autosalónů novinář
Rozstřel Investigativní tým MF DNES a iDNES.cz opět po roce otestoval české autosalóny. Průzkumníci ve...
Zastavením na dálnici riskujete život i pokutu. Odkliďte auto i sebe
Děsivá nehoda u Ostravy, při které přišel o život řidič a dalšího čeká podle všeho vězení, názorně...
Vyhrajte balíček z řady sebamed Anti-Redness
Minulý týden jste soutěžili se sebamedem o kosmetiku pro nejmenší. Tento týden si pojďte zahrát o péči pro vás, a to konkrétně o řadu Anti-Redness,...