- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jo, to dává logiku. Už se těším na elektromobil zn. ETA. :-D
Takových výrobců vysavačů co v Číně vyrábí něco jako křížence elektrokola s opravdu malým automobilem na baterky je docela hodně ! Vznikne tak kuriozní vozítko, které má problém se prosadit na trhu - je toho plný server Alibaba.com .
První elektromobil, který dosahoval rychlosti přes 100 km/hod už jezdil před stodvaceti lety !
Předpokládám, že i tento výrobce vysavačů narazí na úplně stejné technické problémy při výrobě elektroaut jako všichni ostatní, kteří se o výrobu elektroaut snaží.
Nejsou žádné technické problémy, nejtěžší je vyrábět se ziskem. A Tesla teď dokázala, že to jde.
Tak držím palce! Ať už ten spalovák jde do věčnech lovišť.
proc? nic lepsiho (realne jednoduse pouzitelneho) neni a dlouho nebude
Ještě jeden odkaz, se dvěma grafy pro lepší pochopení
Tak p. Dysonovi bych narozdil od Muska veril ... neb Dyson ma za sebou uzasne veci a hlavne fungujici !!!!
Proc stavi tovarnu na slepou vetev, kterou kdyz prestaneme stupidne dotovat okamzite zanikne?
Protože bude mnohem ale mnohem chytřejší než Vy
Vysavače dělají fakt dobře. Po různých ETA a Philips jsem v 1998 zainvestoval za dvjnásobnou cenu DYSON a slouží a slouží a slouží... Žádná shánění sáčků, jednoruční vyklopení odpadu do kontejneru, nic nepraská. Možná novější budou tišší, zatím jediný nedostatek. Už jej půlka příbuzenstva.
A elektrovozítka? No beru jako doplněk k dnešním vozidlům do města, čili pokud mi EU nenařídí, jako druhé vozítko.
Také jsem zainvestoval do vysavače DYSON, za několik let provozu jen spokojenost, investice se určitě vyplatí. Pokud to bude takto i s jeho auty, bude mít velký úspěch. Pan Dyson umí přemýšlet.
Takže ta hospodská hláška, že má nějaké auto motor z vysavače, nebude až tak mimo.