Diskuze
Renault chystá auto za sto tisíc a do něj naftový dvoutakt
Děkujeme za pochopení.
R58a43d43k94o 35S73ü21t31t88ö
Aby to splnilo EURO VI, bude musiet mat DPF plus SCR. Tieto 2 veci dihromady vyjdu na cca 2000 EUR. Ked k tomu pridam dvojkombinaciu turbo + kompresor, dostavam sa na 3000 EUR. A kde je potom cena zvysku auta ?
S75t89a47n74i36s72l26a15v 27M79e41l42i53c21h54a55r
Tohle může skončit jedině montováním jednoválcového stabiláku. A to pak u nás budeme mít řádný technologický náskok. Jen ho využít!
P66a83v82e39l 90M36a45r31t36i61n93e72k
Az tomu dvouvalci odstrani turbo, mozna bych si ho poridil na lod. Do auta urcite ne.
M54a29r31t14i67n 21O80n35d44r13u96š
Dvoudobý diesel bez turba bohužel nefunuje, přeplňování je tam podmínkou.
K41a72r59e23l 73K94o14š31ť87á49l
Dvoutaktní nafťák není zas taková exotika, jedině v osobních autech. Uvádět jako příklad zrovna ruské lokomotivy... Když Rusové vyvíjeli svoje dieselelektrické lokomotivy, především kopírovali Američany, dieselový dvoutakt v lokomotivách je americká klasika. Ruská M62 byla vyvinutá v roce 1965, ale EMD tenhle pohon vyvíjela od roku 1922 a masově se v lokomotivách uplatňoval od roku 1941. Dneska ovšem v zámoří kvůli emisím frčí i u lokomotiv čtyřtakt. Z toho je patrné, pro jaké trhy může být tohle zoufalé prdítko z článku určené - na přechodnou fázi tzv. masové motorizace v rozvojových zemích.
R67a88d38o91v96a48n 53D26l47u73g78o53s47z
Budoucnost je v jednoduchým autech, s minimem elektroniky, která je spíše ku škodě, než užitku a prodražuje další provoz auta. Lidé chtějí auto k přesunu, nikoliv k bydlení. Osobně mi stačí fullhand mechanic komponenty. Nepotřebuji elektrická okna, nepotřebuji centrální zamykání, nepotřebuji elektrická zrcátka, nepotřebuji autorádio, nepotřebuji další fičuríny - kurvítka, ale auto, které bude jezdit více po silnicích, než po servisech.
Která automobilka toto první pochopí, bude světovým lídrem v prodeji. Nejdražší není vždy nejlepší.
K71a60r19e38l 85K10o73š30ť32á79l
Nesmysl. Budoucnost v rozvinutých zemích je přesně opačná, byť se mi to jako motoristovi taky nemusí líbit. Jakmile životní úroveň dosáhne určité úrovně, začínají lidi tvrdě vyžadovat kvalitní životní prostředí. I u nás už se začíná řešit, že v Praze je sice nejvyšší životní úroveň, ale lidi mají plíce zaprášené úplně stejně, jako v Ostravě. O pár článků níž se dočtete, jak tvrdě právě zasahují v Paříži, kde mají úplně stejný problém. Obávám se, že pro spalovací motory už v budoucnosti nebude místo, natož v nějakých dvoutaktech.
D96e28n76i32s 57W41i56t72z83k28u
já s tou prací snad seknu, dvoutakt jsem opravoval naposledy v učňáku a voni se k tomu vrátí
R86a39d92o21v70a71n 36D19l95u38g27o87s35z
Oprášit znalosti a jde se na věc. ;)
D87o61m63i65n28i30k 24A28d45l18e51r
To by nebylo nic nového. TKčko, co mám v garáži, dieselový dvoutakt jednoválec má. No ale má 14HP :-D.
P94e77t71r 31U67r16a26m
V Evrope to nemuze jezdit, protoze jenom diesel splnujici EU6 bude stat sto tisic. Nemluve o dvoutaktu.
Z16d68e28n83ě30k 26H27a25n38z47l
Kdyby bylo nové za 50tisíc, bylo by lepší. To bych zvládl i hotově 😊
Z20d35e51n67ě19k 92H88a70n93z74l
No kdyby bylo nové za 50tisíc, bylo by lepší, to by
Kamion před nehodou vůbec nebrzdil, moderní tahač by tragédii zabránil
Policie obvinila řidiče za smrtelnou nehodu na D1. Litevský kamioňák narazil do osobního auta a...
Silničářští popletové pobavili Mohelnici. Zpackaný nápis zaujal každého
Zpackaná dopravní značka pobavila Mohelničany. Silničáři při stříkání nápisu na asfalt otočili...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Automobilová Evropa v čínské pasti. Levná auta tu prodávají dvakrát dráž
Využívat nástrojů globalizace, abyste na světových trzích dokázali produktem konkurovat cenou. To...
Nejhorší je, když sháníte auto narychlo, varuje expert na ojetinový byznys
Byznys s ojetinami v Česku stále roste. Po období, kdy ceny rostly a auta z druhé ruky šla na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Daytona je zpátky! Hi-tech fosílie Ferrari má 12 válců bez turba i elektřiny
Novinka z Maranella nepokrytě křičí do světa: „Mám dvanáct válců!“ A navíc nemá žádné přeplňování...
Módu SUV odstartovala před 30 lety Toyota, dnes městské teréňáky frčí
Japonská automobilka Toyota představila 10. května 1994 model RAV4. Tři písmena ve jménu jsou...
OBRAZEM: Plejáda superkár gaučových pilotů. Znáte speciály světa videoher?
Virtuální závodiště jménem Gran Turismo, do kterého nově vyrazila i Škoda, umožňuje i bez řidičáku...
Piruety i slalom. Machři na policejních motorkách předvedli své umění
Jako ladné akvabely se proplétali mezi sebou a kuželkami. Policisté z motocyklové jednotky na svých...
Automobilová Evropa v čínské pasti. Levná auta tu prodávají dvakrát dráž
Využívat nástrojů globalizace, abyste na světových trzích dokázali produktem konkurovat cenou. To...