Diskuze
DR1: čínská nákupní taška výhradně pro Itálii
Děkujeme za pochopení.
mato74
Crash testy
Docela bych chtěl vidět crashtesty těchto autíček, ale je z německa, něco více objektivního než "hergetelt im deutschland uber alles"
VLDX
Čína za 425 000 Kč?
No nevím, ale za ty prachy to DR5 a DR3 koupí asi jen blázen.
vasek 88
ha,ha,ha
Tak to nevim,nevim, kdo takovýhle auto v Itálii koupí:o)...myslim, že většina lidí zvolí "tamzemskou":o) značku Alfa Romeo a šáhnou po trochu větším, ale o to mnohem kvalitnějším, bezpečnějším a hlavně krásnějším MITU!!!
velbloud
tyhle autíčka budou mít úspěch
taky bych si raděj koupil BMW, ale nemam na to kupní sílu, takže možná nakonec skončím u číňana, kterej se možná montuje stejnýma číňanama, ve stejný fabrice jako to BMW
Tomáš Fiala
Re: tyhle autíčka budou mít úspěch
Nevím. Jistě někde existují údaje. Ale je dost dobře možné, že pracovití číňani dělají nakonec to auto lépe, než mnozí evropští dělníci, kteří už pomalu nevědí, co si říct za to, aby vůbec přišli do práce. A doufám, že hrdí majitelé Audin TT vědí, že to není auto německé, ale maďarské, a že ten Renault nemusí být francouzský, ale turecký a tak by se dalo pokračovat...
aaa
aaa
radši budu jezdit na kole jak číňan než je podporovat v exportu do evropy
petr
Drahé
Italsko-čínské auto za 7.000,- Euro ? No nevím, ale za ty prachy by to u nás bylo asi neprodejné. To je v přepočtu nějakých 175.000,- Kč (při kurzu 25,- Kč/Euro) a za ty prachy už si člověk může vybrat mezi Fiatem Panda, Dacií Sandero/Logan, Renaultem Thalia nebo dosluhujícím Hyundai Getz.
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně
Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...
Přehlídka automobilových perel vzdala hold zapomenutým českým značkám
Výstava automobilových veteránů v pražské Hostivaři připomněla výročí 90 let Jawy a 100 let...
Seat jede dál, přijdou facelifty a větší odlišení od značky Cupra
Evropské automobilky se možná až příliš shlédly ve velkých vozech, na kterých je větší marže, a...
Sdílení aut není jen doménou mladých. Zájem mají i padesátníci
Carsharing je alternativou ke klasickému vlastnictví automobilu, na kterou sází města i...