Diskuze
Dieselová Škoda Octavia RS je nejzelenější auto
Děkujeme za pochopení.
eko-diesel
naftovy motory jsou skutecne nejlepsi
krome common railu jdou lehce upravit na rostlinnyolej.cz
nulove emise CO2, lokalni "vyroba" paliva a skoro polovicni naklady na palivo. Neni treba co resit
qiiz
Re: naftovy motory jsou skutecne nejlepsi
A hlavně - hlavně táhnou už vocpodu ...
C
Postreh z Rakouska
Cetl jsem to v originalu, bylo to snad v sobotnich OÖ Nachrichten, uz nevim. Problem je v tom, ze vychazeli z udaju vyrobce o spotrebe, neslo o zadny test. Vzali vzdy par modelu aut vedoucich v prodejnosti ve sve tride a dosadili co je potreba. O2 je v nizsi stredni asi pata, nevim presne.O bod horsi nez RS byla O2 s 1.6kou, ktera opravdu za udavanych 6l/100 nejezdi (mel jsem ji mesic z pujcovny), tak jako za udavane hodnoty nejezdi diesly s filtrem pevnych castic, zerou vic a kolikrat se s tim musi jezdit zbytecne po dalnici predem danou rychlosti, aby se vycistily. Tady v Rakousku je jiz nekolik mesicu davove silenstvi ze "znecistovacu vzduchu", pomalu kamenuji lidi za to "ze jejich auto ma vyssi spotrebu nez je nutne a ze jedou o metr dal autem nez je nutne". Toho se hned vyuzilo mj. na zvyseni dane na PHM. Nastesti toto silenstvi pomalu uticha a snad uz zase bude klid. Tady bohuzel moc lidi v nekterych smerech moc nepremysli-ekologie. Jaka se udela kampan, takova je pravda...
neřeš
Audi R10
Pro pitomečky, kteří se nechali zmást raklamou a myslí si, že R10 vyhrálo díky lepšímu dehtovému motoru, bych měl jen takovej dodatek. Ono totiž pravidla zvýhodňují naftové motory, diesly totiž nemají omezený plnící tlak turba, zatímco benzínové motory jsou podle objemu penalizovány. Co to znamená? Že podle odhadů mohou mít naftové motory až o 100kobylek víc což je sakra znát. PS. proti naftě nic nemám sám ji v do auta leji (pro rejpavce je to skutečně diesel), jen nesnášim když se někdo ohání R10. Jo a další věc už neověřená, říká se, že Audi nevstoupilo do závodu s dieselem kvůli víře v tuto technologii, ale prostě si spočítali, že to bude výhodnější.
Fitipaldi
trochu zavání reklamou
Se mi zdá, že to trochu zavání reklamou. Nebo ,že by nešly TDIčka už tak na dračku ? Holt na dražší auta jsou větší marže.
mirek
Re: trochu zavání reklamou
no TDI dochází dech tak se jich musí urychleně zbavit,než bude pozdě.Jak může být tdi-mechanický řízený 20 let zastaralý motor ekologičtější než moderní elektronikou řízené motory.
jirka
rudastraka placa
Mam dojem, ze alfa 159 MJTD je italska, strako, a PD vcetne piezo neni minulotisicileta technologie. To je potom CR taky stara technologie, jen lehce vylepsena na vyssi tlak.Jo, sest kvaltu taky hraje dost velkou roli. (obas). Oba maji DPF a PD melo plnit emise bez DPF, asi to nejde bez chranicu usi pro osadku.
rudastraka
hahaha
taj to sem se pobavil. kde sou zastanci ruznych dci, hdi jdti a podobne??? stara nemecka technologie z minulyho tisicileti nemka konkurenta
mirek
Re: hahaha
na papíře a v podobných pseudotestech ne ve skutečnosti jsou to páchnoucí zastaralé motory i přes placené testy od VW,.
tmf
Něco na tom bude
jak tak koukám, tak jsou tam vesměs dvoulitry nebo podobné motory. Ty jsou vlastně ale svým způsobem o mnoho ekologičtější než HTP. Spotřeba skoro stejná, ovšem uvezou toho víc a rychleji a obvykle i bezpečněji. Kamarád měl HTP, spotřeba 9 litrů, do kopce když jel na chatu tak skoro nevyjel, tak pořídil taky fabii v dieslu, spotřeba skoro poloviční, uveze rodinu i do kopce. Tak co je lepší?
Bitch
Re: TDI a ekologický motor???
A proč ne? S filtrem a při té spotřebě... Určitě bude ekologičtější než srovnatelný benzin.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
DLOUHODOBÁ BRIGÁDNICKÁ VÝPOMOC – Zadávání farmakovigilančních dat
Státní ústav pro kontrolu léčiv
Praha