- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak to je teda pokrok. Němci si zvolí zelenou diktaturu a ještě budou rádi. S ohledem na dnešní auta by rozumný limit byl 160, možná i 180 a pro kamiony 100-120 (tak jezdí kamiony v USA/Kanadě). Tím, že se sníží rozdíl mezi kamiony a osobaky se taky leccos vyřeší (ostatně většina států USA limity pro kamiony nerozlišuje). Dnešní auta zvládnou jet mnohem bezpečněji než dřív, dálnice se staví kvalitnější a zeleným hrabě :( Ten limit 80 mimo obec a 30 v obci raději nekomentuji
A co takhle se raději trochu otužovat a nevytápět nad 25 C?
130 na dálnici je ten úplně nejmenší problém se zelenou revolucí.
Ja uz za tim silenym honem za snizenim co2 emisi vidim uz krapet zatmeni mozku. Jisteze jsou spravne ekologicke trendy, ale ne za cenu kompletniho zastaveni zivota, ekonomiky, regulace temer vseho na svete, neponechani lidske vule a svobody rozhodovani. Evropa a nyni i zcasti USA pod Biden kraci do zvlastni progresivisticke ery, kde uzce vyvolena hrstka definuje temata, ktera musi vsichni ctit a reguluji jimi zivoty vsech. Navic v konkretnich oblastech, kdy nejsme schopni dohlednout dlouhodobe dusledky konkretnich opatreni - viz elektromobilita - celkova vyroba a nasledna likvidace vozu z pohledu dopadu na zivotni prostredi.
Jak mi rekl jednou jeden moudry muz. Nemci nedelaji male chyby!
Dobre uz bylo...a s tim co tady nekteri jedinci voli, bude jeste mnohem hur.
V Nemecku zeleni, u nas to budou pirati..
Prostě, jako všdy, když k něčemu pustíte zelené polomozky...
Zetek co se Ti stalo? Píšeš jako polomozek.
jeden krok vpřed, dva zpátky
To je dost smutné, protože dnešní auta jednou 130 po dálnici, jako nic a spíš by měl i u nás být limit alespoň 140-150. Navíc v Německu mají liniové řízení provozu, které rychlost při vyšším provozu omezí na 120, takže o bezpečnost je postaráno dostatečně.
Nejde o rychlost zda to auta zvládnou, ale o fakt, že při vyšší rychlosti vám rychle stoupne spotřeba PHM. Takže jedině dát 7 a 8 rychlost, aby auto jelo na nižší otáčky motoru těch 150 km/hod.
No, a pak se rozjede konvoj Americké armády z Německa do Prahy, a všechny emisní úspory jsou vniveč.
Stejně je na min 60% autobahn STAU non stop A6 A5 A1 A7 A3 a na dalších