- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdo chvíli stál, ten stojí opodál... (Jan Neruda). Mersedes musí pochopit, a možná, že už pochopil, že časy dieselů jsou dávno za horami a že bude muset nastoupit poněkud jinou linii. Má trochu zpoždění. Přeji Mercedesu aby si našel zase svojí svébytnou cetu.
Stačí, když zlevní každý model o 1/2 milionu a bude po starostech. Těch 15 tis. manažerů je tam taky zbytečných. Naklikám v aplikaci, co chci, zaplatit, a vyzvednout.
Průmysl tragicky selhal v jeho přirozené roli, klást odpor politickým sociálním experimentům levice. Nakonec ochotně kolaboruje, stejně jako kdysi v Německu, v Itálii, kvůli čemuž jsou dnes nacismus a fašismus označovány jako "pravicové" ideologie.
Pisálkové, kulturní fronta a kavárenští intelektuálové tleskají. Jako tehdy.
Smutný pohled.
To bude kruté vystřízlivění až se zjistí, že ty tzv eko auta jsou krok vedle a to pořádný.
Nepsali náhodou, že jsou ve ztrátě kvůli pick-upu? I přes elektromobilitu chtějí být příští rok v zisku.
Jo, tak to určitě akcionáři skákají blahem. To je opravdu cesta do pekla, jak z prosperujících firem udělat otoukánky. Myslím si, že na to většina evrospkých automobilek krutě doplatí.
poead jsou na tom lip nez akcionari Tesly. a odtud Daimler prave vycouval