- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mě je úplně jedno na co to auto pojede, potřebuji levné, spolehlivé auto, které mě zaveze z bodu A do bodu B a to s využitím maximálních povolených rychlostí, takže vzhledem k tomu, že se koketuje s 160 km/h na některých úsecích, tak by bylo dobré, kdyby tuto rychlost auto dokázalo držet v plném zatížení bez uzardění.
levné a spolehlivé s nájezdem půl milonu, taky bych takové chtěl, ale jen SUV 4x4, ale vím, že se to vylučuje, pokud má jet auto 160 na některých úsecích, tak nebude levné i když jsem jel nedávno z Bratislavy a letitá dácia logan se slovenskou SPZ s pěti asi Ukrajinci mně ujížděla i když jsem jel 150, no co se týká cen a kvality, tak vývoj jednoznačně už delší dobu spěje k tomu, že se vyrábějí levná auta na úkor kvality a bohužel se to týká i atmosferické mazdy navdory tomu, že nemá turbo, v podstatě stejný vývoj je u uzenin, kde nelze koupit kvalitní párky za 80 korun kilo a u všeho, děda šil boty, ručně, byly drahý, ale vydržely, když někdo za 10 let od výroby za ním přišel, tak mu je spravil, to dnes není a není to ani u nových aut, dnes koupíte boty, nestojí 2 platy, ale za rok je vyhodíte a číňani vám slepí zase nový, je to vývoj, auta nejsou výjimkou
a že jako hrdá mazda do elektromobility nikdy nepůjde a postaví se EU svým geniálním kultovním dvoulitrem 88 kW, kterej sice blbě jede a nikdo neví proč se stal snem dikutérů, no a už je to tady, jako první horlivě se svým elektrickým esúvéčkem, zase zklamala, už bere objednávky, dřív než naše škodovka na její esúvéčko elektrický