- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dacia Duster (2018) Cheap but Really Safe Car?
EuroNCAP * * *
Vozy Dacia jsou skvělé v poměru cena a užitná hodnota.
Jako hrdý majitel Dacia Lodgy mohu někomu darovat poukaz na slevu při koupi některého vozu značky DACIA. Poukaz lze využít na pořízení prodloužené záruky na 5 let, pneumatik a příslušenství DACIA ve výši 5000 Kč a při financovaní Dacia
Finance ještě 3000 Kč na pohonné hmoty.
POZOR! Sleva lze kombinovat s dalšími slevami prodejce Dacia.
Nabídka je jen pro vážné zájemce o koupi vozu, protože
jejím včasným uplatněním u prodejce Dacia se aktivují další poukazy
(celkem 3 ks - volné už jen 2 ks) na slevu pro další zájemce.
Poukaz vážným zájemcům (platí i pro firmy) zašlu e-mailem ZDARMA a IHNED.
lubofoto(a)seznam.cz
Více info daciaclub.cz nebo https://ambasador.dacia.cz/.
Slovní spojení "konkurence bezradně přihlíží" jakoby vypadlo z reklamy nejmenované Nošovické továrny...
Že by VW neuměl vyrobit levné auto kvůli preciznosti je tedy skutečně megalež a/nebo megavtip. Ale rozhodně naprostý nesmysl pramenící z neznalosti problematiky. Základem prodejů zanačky Dacia, stejně jako Hundai/Kia, Fiatu Tipo či PSA 301 je totiž právě onen prodej amortizovaných řešení, která zaplatili jiní. Jenomže VW neumí udělat nic pořádně, ani jediný díl nejsou schopni dát na první či druhou dobrou, takže doba, kdy je konkrétní řešení amortizované buď nastává příliš pozdě nebo nenastává nikdy, protože se nepodařilo věc vést do funkčního stavu během celé doby její výroby. Uplatňovaná řešení jsou drahá a přitom neefektivní (TDI, TSI, HTP...), proto musí být vysoké i prodejní ceny. VW jde jinou cestou, místo snižování ceny a posilování vývoje investuje do marketingu a nových forem vymývání mozků. A funguje to dost dobře, takže vyrobit pořádné auto pro ně není až tak důležité.
To same plate o nesmyslu, že si konkurence neví rady. Hyundai/Kia prodávají ještě víc než Dacia a jde také o "strará-nová auta", PSA se díky krizi a přesun z techniky na politiku zakopal v zákopech na Marně a reklamu na Fiat snad nikdy nikdo neviděl, takže takové Tipo si odhadem vyzkoušelo sotva 1 % potencionálních kupců Dacie, Hyundai/Kia, Škoda Rapid a podobně.
Spíš než v technickém řešení, které je snadné (nevyhazuj, ale recykluj) tkví hlavní úspěch Hyundai/Kia a Dacie v profesionálně odvedeném marketingu. Ostatně "nové auto za cenu ojetého" není nic nového, s tímto heslem se prodávala auta ze socialistického bloku již v době, kdy z Dacií dokázalo upadnout prakticky cokoli.
Doporučuji srovnat četnost a výskyt reklam a jsme doma daleko přesněji. U všech těchto "starých-nových aut" jde jen o přesun peněz od vývoje k marketingu. A funguje to!
tak pokud by se "jen přesouvaly peníze od vývoje k marketingu", tak by se jaksi nic neušetřilo. Jen by se prodávalo "to staré" za stejné peníze jako "to nové"
Zajímalo by mě, kolik z toho je invence Dacie a kolik z toho Renaultu.
Konkurence by si hlavne mela uvedomit, ze ne kazdy chce, nebo muze utratit vic za nic nebo za to same....
Tak nerekl bych ze dacia prodava to same co jine automobilky levneji....
Chlubí se snob snobovi novými hodinkami. A víš kolik v stáli? 25 tisíc. Jé to si, ale hlupák, jen tady kousek za rohem mají úplně stejné za 40 tisíc.
Opravdu argument hodný inteligenta. Duster je levný, tak to prostě musí být šmejd
Smejd to je, bezpecnost nula, levny plasty a odporna rumunska znacka.
Koukam, co vlastniku neDacii si sem prislo zanadavat na znacku, "ktera je vlastne ani nezajima". Ta jim ale musi lezet v zaludku ...
Reagují na článek, který se tváří jako recenze, ale ve skutečnosti vypadá spíše jako PR
Diky za potvrzeni toho, ze v tomhle jezdi lowcostaci.
Ja to rikam davno.
A kdo bz v tom mel jezdit? Bohati podnikatele? Top manageri velkych firem?
Když jsme u těchto levných vozů, je možné na novém voze nechat vystříkat podvozek, aniž by to ohrozilo záruční podmínky?